  • 1. Data: 2011-02-07 15:46:03
    Temat: Ofiarom kopanych DR350:
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=lMJbF80G8DU

    To fake? :))
    --
    Nikanor [DR350, SH300, Agility125]

  • 2. Data: 2011-02-07 17:12:21
    Temat: Re: Ofiarom kopanych DR350:
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-02-07 16:46, Nikanor pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=lMJbF80G8DU
    >
    > To fake? :))
    > --

    Nie
    tlok do wymiany lub zawory nie trzymaja... :)

    Sie doktoryzowalem z odpalania DR i tak latwo to nie ma :)

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 3. Data: 2011-02-07 23:01:43
    Od: Rafał Tomaszewski <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-02-07 18:12, Norbi pisze:
    > Nie
    > tlok do wymiany lub zawory nie trzymaja... :)

    myślisz że przy podpartym zaworku by tak pięknie palił

    > Sie doktoryzowalem z odpalania DR i tak latwo to nie ma :)

    ja widziałem jak ktoś próbował pomóc ( zawodnik, tęgi chłop ) akcja była
    szybka jedna próba i odjechał ze złamaną nogą:)

    pozdrawiam
    rafał
    250sxf
    450exc

    ps. wolę guzik

  • 4. Data: 2011-02-08 15:56:46
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2011-02-08 00:01, Rafał Tomaszewski pisze:

    > ja widziałem jak ktoś próbował pomóc ( zawodnik, tęgi chłop ) akcja była
    > szybka jedna próba i odjechał ze złamaną nogą:)
    Osobiście dostałem pięknie po nadgarstku w ETZ150,nie polecam ręcznie
    odpalać:-)
    no i ostatnio pięknie nogę skręciłem,ześliznęła się z kopniaka(śnieg)i
    trafiłem w grunt:-/
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 5. Data: 2011-02-17 02:05:55
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Rafał Tomaszewski napisał(a):
    > W dniu 2011-02-07 18:12, Norbi pisze:
    >
    > myślisz że przy podpartym zaworku by tak pięknie palił

    > ja widziałem jak ktoś próbował pomóc ( zawodnik, tęgi chłop ) akcja była
    > szybka jedna próba i odjechał ze złamaną nogą:)

    A moze to braki w BHP lub nieprzestrzeganie procedur podejscia do
    odpalania daja o sobie znac? :)
    Tak tylko pytam, bo na kopaniu praktycznie zupelnie sie nie znam.
    --
    zbigi i stopka zastepcza