  • 51. Data: 2012-01-29 15:25:20
    Temat: Re: Fajna fotka ?
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Dawid" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    W dniu 2012-01-27 22:19, Janko Muzykant pisze:

    > Akurat wyjątkowo nudne.

    Nie obraz się, ale Twoje ostatnio zamieszczone tu zdjęcia, te z kamykami
    i górkami, również były nudne.
    Wystarczy kasa, biuro podróży i pstrykać. ;-)

    Nie musiałeś tak brutalnie.
    Chłop chciał się pochwalić gdzie był i jaki ma aparat, a tu na niego
    naskakują ;))

  • 52. Data: 2012-01-29 16:16:21
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 29 Sty, 14:35, marek augustynski <m...@g...com>
    wrote:

    > Więc odłóż na półkę te body i
    >
    > 2. Zapomnij o jakości. Wiem, że to trudne ale działa, odświerza umysł.
    > Zrób jak ci mówię, nie dyskutuj tylko zrób.
    >
    > marek

    Uczepiles sie chyba...?
    Przeciez juz napisalem, ze odlozylem.

    Jednak na bylejakosc to sie nie dam namowic...

  • 53. Data: 2012-01-29 16:20:38
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 29 Sty, 15:00, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Tylko po co? Żeby potem oglądać pliki 800x600? :)
    > Jak pisałem, komórka wystarczy.
    >
    > --
    > pozdrawia Adam

    Dalem wydrukowac z tej fotki plakat 1mx1,2m
    Ile kosztowalaby wspolczesna lustrzanka, z ktorej daloby sie zrobic
    takie powiekszenie z zachowaniem ostrosci ?

  • 54. Data: 2012-01-29 16:32:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-29 17:20, Marek pisze:
    > Dalem wydrukowac z tej fotki plakat 1mx1,2m

    Szkoda, że wcześniej nie wyprostowałeś horyzontu :)

    > Ile kosztowalaby wspolczesna lustrzanka, z ktorej daloby sie zrobic
    > takie powiekszenie z zachowaniem ostrosci ?

    700zł:
    http://as.elte-s.com/temp/panorama.jpg
    (jak się nie otworzy to sorry - to jest 108Mpx)

    --
    pozdrawia Adam
    /amerykańscy naukowcy odkryli, że praca jest męcząca/

  • 55. Data: 2012-01-29 16:38:23
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-29 16:25, Nostradamus pisze:
    > Nie obraz się, ale Twoje ostatnio zamieszczone tu zdjęcia, te z kamykami
    > i górkami, również były nudne.
    > Wystarczy kasa, biuro podróży i pstrykać. ;-)

    Nawet kasa już niespecjalna :)

    --
    pozdrawia Adam
    /bywają dni mieszające skwar z gradem i nie jest to nadzwyczajne zjawisko/

  • 56. Data: 2012-01-29 16:42:13
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    > Uczepiles sie chyba...?
    > Przeciez juz napisalem, ze odlozylem.

    A po co piszesz o body i obiektywach? Odłożyć znaczy odłożyć, a nie
    wspominać. Zapomnij, ich nie ma i koniec na ten temat.

    > Jednak na bylejakosc to sie nie dam namowic...

    Ja mówię zapomnij o jakości, a ty prawisz o bylejakości. Mówię do
    ciebie jasno i wyraźnie i posłuchaj mnie. Nie nadinterpretuj. Czytaj
    dokładnie i korzystaj z moich rad, do jasnej cholery. Bylejakość to
    też jakość.

    marek

  • 57. Data: 2012-01-29 16:46:21
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 29 Sty, 17:32, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Szkoda, że wcześniej nie wyprostowałeś horyzontu :)

    > 700zł:http://as.elte-s.com/temp/panorama.jpg
    > (jak się nie otworzy to sorry - to jest 108Mpx)
    >
    > --
    > pozdrawia Adam

    Taaak...?
    A z ilu zdjec zlozona jest ta panorama ?

  • 58. Data: 2012-01-29 16:49:30
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 29 Sty, 17:42, marek augustynski <m...@g...com>
    wrote:

> [...]
    > ciebie jasno i wyraźnie i posłuchaj mnie. Nie nadinterpretuj. Czytaj
    > dokładnie i korzystaj z moich rad, do jasnej cholery. Bylejakość to

    To mamy rozne cele w zyciu...

  • 59. Data: 2012-01-29 16:55:10
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-29 17:46, Marek pisze:
    > Taaak...?
    > A z ilu zdjec zlozona jest ta panorama ?

    O ile pamiętam z 40 i oryginalnie jest dwa razy większa. Ma już zresztą
    kilka lat.
    Oczywiście to przykład nieco przesadzony, ale zdjęcie, które pokazałeś,
    współczesną lustrzanką szesnastomegapikselową można pstryknąć dwu -
    trójkrotnie do złożenia, a z tego po dobrej obróbce zrobi się bardzo
    przyzwoity metr kwadratowy.

    Tylko proszę, nie pisz, że się nie da, bo się da. Robimy takie rzeczy
    często i nie specjalnie się tym chwalimy, bo to mniej więcej tak jakby
    kierowca autobusu pochwalił się na forum kierowców autobusów, że
    zaparkował na styk :)

    --
    pozdrawia Adam
    /kobiet się nie rozumie, kobiety się odgaduje/

  • 60. Data: 2012-01-29 17:06:18
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 29 Sty, 17:55, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

> [...]
    > różne takie tam:http://as.elte-s.comwww.facebook.com/smialekadam
    > /kobiet się nie rozumie, kobiety się odgaduje/

    Sorry, ale chyba glupoty piszesz...
    Jak chcesz zrobic panorame z forek robionych z lodki, ktora kiwa sie o
    0,5m co pol sekundy i jeszcze plynie do przodu ca 8km/h i znajduje sie
    20 m od obiektu ???

    Bzdura.