  • 41. Data: 2012-01-29 12:50:10
    Temat: Re: Fajna fotka ?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-29 13:35, marek augustynski pisze:
    > Jo? Niee.

    Wyprzedziłem tylko komentarz o tej treści, który musiałby paść :)

    --
    pozdrawia Adam
    /boję się wejść do toalety albowiem wydaje mi się, że siedzi tam

  • 42. Data: 2012-01-29 12:58:56
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 29 Sty, 13:15, marek augustynski <m...@g...com>
    wrote:

    > Dam ci kilka rad i jeśli je zastosujesz będzie lepiej z twoimi
    > zdjęciami. Zaufaj mi, mam tu spore doświadczenie.
    >
    > 1. Odłóż na półkę tego pentaxa. On jest za duży dla ciebie, odciąga od
    > fotografii, jesteś nim zaaferowany.

    Juz go dawno odlozylem...malo tego - mam dwa body i sporo
    obiektywow...
    Dzisiaj juz nikt tego nie chce.
    Na uzyskanie zdjec w porownywalnej jakosci trzeba dzisiaj wydac
    znacznie wiecej pieniedzy.

  • 43. Data: 2012-01-29 13:00:14
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

    On 29 Sty, 13:50, Janko Muzykant <j...@w...pl> wrote:

    > Wyprzedziłem tylko komentarz o tej treści, który musiałby paść :)

    Dobrze dobrze, powstrzymuj mnie, bo jeszcze zacznę z nim korespondować
    i facet rzeczywiście weźmie i zablokuje ruch turystyczny w tej zatoce.

    marek

  • 44. Data: 2012-01-29 13:00:28
    Od: Anonim <a...@a...net>

    On 29.01.2012 12:47, Marek wrote:
    > "Bez dynamiki" ???
    > Na trzesacej sie lodce, pod skala na kilka pieter - tam nie ma
    > dynamiki ?

    WTF? To chciałeś uchwycić na tym zdjęciu i co ciekawsze nam pokazać?
    Masz jeszcze czelność się dziwić, że tego na tym zdjęciu nie ma?

    > "Prezenyuje wszystko" ???
    > Jakie wszystko ? Lodka, dwie osoby i duzo skal - to jest dla Ciebie
    > wszystko ?

    Tak. To miałeś przed aparatem. To jest "wszystko". Czyli... nic.

    > Nie chodzi o "doszukiwanie sie sztuki". Gdyby fotografia mialabyc
    > tylko elementem sztuki ( Sztuki !) , to wystarczyloby kilkudziesieciu
    > fotografow na swiecie.

    Widzisz, problem polega na tym, że wystawiają się na wiatr opinii
    tej grupy jak i innych osób musisz wiedzieć o tym, że każdy na zdjęcie
    będzie patrzył inaczej i to na dobrym zdjęciu trzeba zapewnić.

    Ale ok. Oceniamy walor fotografii z amputacją elementów sztuki.
    Fajne miałeś wakacje - eot.

    > Zeby "kombinowac", musialbys wynajac dwie lodki na 3 godziny, modelke
    > i zablokowac ruch turystyczny lodek w tej zatoce.
    > Chyba bys sie w 1000$ nie zmiescil.

    Nie zrozumiałeś mnie. Nie układał bym sobie kadru tylko poczekał
    z tym klapaniem migawką na moment który opowie najwięcej i tyle.

    > A takich "przelotow " pod skalami nie znajdziesz duzo...

    > Juz prosto. Jakies jeszcze mankamenty ?

    Przepraszam, ale mnie zamurowało... a jak napiszą Tobie tutaj, abyś
    wywalił łódkę z kadru to ją wyrżniesz w szopie?

    Wnioski wyciągnij a nie modyfikuj swoje fotki pod widzimisie
    innych fotografów. OMG

    > To pokaz ze dwadziescia...

    Tutaj zostawie Tobie pole do deptania mnie.

    Korzystam z usług jednej zaufanej firmy turystycznej i kilku
    tanich linii lotniczych. Bo o tym będziemy dalej rozmawiać, wszak
    temat fotografii się wysycił.

    > No tak, nie ma "powodu do dyskusji", ale nik nie chce dyskutowac.

    Mhm. Tak. Nie.

    > Czy to tak trudno dokonac jakiejs rzetelnej oceny, poza : nie podoba
    > mi sie, krzywe, mam takich setki...
    > W koncu nikt nikogo do niczego nie zmusza...
    > Wiecej napisales na temat, ze masz takich pelno, niz na temat
    > zadany...

    Uderz w stół.

    > Niepotrzebnie zmarnowales czas swoj, innych czytelnikow, o moim nie
    > mowiac.

    Dlatego więcej tu czytam niż piszę tylko czasem mi szczęka na alt+r
    spadnie i jakoś nie wytrzymuje. Prowokuje taki brak pokory.

    Nie chcesz mieć do czynienia z krytyką to się na nią nie wystawiaj.

    --
    Anonim

  • 45. Data: 2012-01-29 13:01:40
    Od: Marek <m...@g...com>

    wrote:

> [...]
    > zdjęciami. Zaufaj mi, mam tu spore doświadczenie.
    >
    > 1. Odłóż na półkę tego pentaxa. On jest za duży dla ciebie, odciąga od

    Mialo byc kilka ...???

  • 46. Data: 2012-01-29 13:16:21
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    /*

    Juz wyprostowalem, Panie Guru...
    Teraz dobrze ?
    */

    zakładam, że wyprostowałeś do poziomu a nie pionu. zakładam bo "wpis nie
    istnieje".
    to jeszcze pozostają uwagi kolegów, które trudniej będzie naprawić :-D

  • 47. Data: 2012-01-29 13:35:08
    Od: marek augustynski <m...@g...com>

> [...]
    > obiektywow...
    > Dzisiaj juz nikt tego nie chce.
    > Na uzyskanie zdjec w porownywalnej jakosci trzeba dzisiaj wydac

    Więc odłóż na półkę te body i

    2. Zapomnij o jakości. Wiem, że to trudne ale działa, odświerza umysł.
    Zrób jak ci mówię, nie dyskutuj tylko zrób.

    marek

  • 48. Data: 2012-01-29 13:58:35
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    W dniu 2012-01-29 12:16, Marek pisze:
    > To, czy ktos sie zatrzymuje nad jakas fotka dluzej, czy krocej, nie
    > jest wyznacznikiem oceny.

    Tak mocno domagasz się oceny, a gdy ją dostajesz, jesteś niezadowolony.
    Twoja "fajna fotka" jest po prostu fajną pamiątką z wakacji, widokówką.
    Jeśli takie lubisz, to świetnie, ciesz się nią, ale w takim razie po co
    Ci opinia innych? Ale jeśli chcesz tej opinii, to dostałeś ją - i musisz
    łyknąć, bo sam się domagałeś.
    Dla mnie Twoje zdjęcie nie jest interesujące, ciekawi mnie podczas
    podróży coś innego, niż folderowe ujęcia. Mam swoje zdjęcia z tego
    rejonu, robione dużo gorszym sprzętem, mniej ostre, ale dla mnie ciekawsze.

    --
    B.

  • 49. Data: 2012-01-29 14:00:26
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-01-29 13:58, Marek pisze:
    > Na uzyskanie zdjec w porownywalnej jakosci trzeba dzisiaj wydac
    > znacznie wiecej pieniedzy.

    Tylko po co? Żeby potem oglądać pliki 800x600? :)
    Jak pisałem, komórka wystarczy.

    --
    pozdrawia Adam
    /sukces w życiu? - znaleźć stałą przyjemność, do której jest z czego

  • 50. Data: 2012-01-29 15:21:05
    Od: Radek D <r...@p...onet.pl>

    Teraz ja ;-)
    Mam nadzieję, że wyrażę tu poglądy większości:
    1. Tak - zazdroszczę ci wspaniałego urlopu.
    2. Tak - też zrobiłbym taka fotkę.
    3. Nie - nie pokazałbym jej nikomu poza rodziną kilkoma znajomymi
    4. Postarałbym się zrobić jeszcze jedną fotkę taką, która miała by w
    sobie to coś i była trochę ponad poziom NK i FB robionych komórką.