  • 61. Data: 2013-09-04 23:09:40
    Temat: Re: F11 525xd
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 9/4/2013 8:19 AM, Lewis wrote:

    > Ostatnio ktoś pisał tu na grupie że mu opona strzeliła w przyczepce z
    > wypożyczalni :)

    mi strzeliła w BMW w trakcie jazdy, nie poznałem ale się zaświeciło
    światełko że trakcja, to się zatrzymałem i się okazało że u mnie,
    czujniki są tylko brak softu w kompie :(

    w safrane ze 2x jechałem bez, tam czuć jak się do 80+ rozpędzisz
    lub na 3 progu ;) i też się włącza ale ABS kontrolka + stop.
    raz poznałem na którymś tam progu 2gi raz na zakręcie.
    (tu czujników brak - od 2001 były).

  • 62. Data: 2013-09-05 09:23:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-04 23:04, Użytkownik _Michał napisał:

    > to nie wiara, to cyfry i matematyka

    To poproszę o wyliczenie na przykładzie tego geniusza który ma
    półtorej miliona zobowiązań wobec firmy ubezpieczeniowej.
    Ile zaoszczędził na ubezpieczeniach ?
    :-)

    Pozdrawiam

  • 63. Data: 2013-09-10 21:38:22
    Od: "uPemek" <...@...x>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> naskrobał(a):
    > Hello uPemek,
    > Tuesday, September 3, 2013, 10:11:01 PM, you wrote:
    > [...]
    > Który Polonez 1.6 miał 75KM? 75KM miał silnik PF125p 1.5 w wersji AA czyli
    > sporo przed 1993 rokiem.

    Wersja Plus z monowtryskiem Boscha, ty pewnie sądziłeś że z Abimexem był
    najsłabszy? ;-)

    > Swoją drogą - musisz mieć bardzo ciężkiego buta.
    > [...]

    Czasem mam ciężką nogę, szczególnie jak auto nie współpracuje...

    Pozdr

  • 64. Data: 2013-09-10 21:47:14
    Od: "uPemek" <...@...x>

    Cavallino <c...@k...pl> naskrobał(a):
    > Nie.
    > Aaa, czyli że podałem za mało?

    Zdecydowanie.

    > A kto powiedział że się jakkolwiek zmniejsza?
    > Jak gazu użyjesz to się w 20 nie wmieścisz.

    Ja tylko wskazuje że na bazie swojej próbki wyciągasz za daleko idące wnioski.

    Pozdr

  • 65. Data: 2013-09-10 22:59:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ja tylko wskazuje że na bazie swojej próbki wyciągasz za daleko idące
    > wnioski.

    Mylisz się, benzyniaków palących podobnie (10+ w mieście) miałem już wiele.
    Takiego który paliłby dużo mniej i miał ponad 100 KM ani sztuki.

  • 66. Data: 2013-09-10 23:42:33
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello uPemek,

    > Wersja Plus z monowtryskiem Boscha, ty pewnie sądziłeś że z Abimexem był
    > najsłabszy? ;-)

    Najsłabszy 1.6 z wtryskiem miał 59kW - 80KM (2KM mniej niż 1.5
    gaźnikowy). Wersja bez katalizatora miała 1kW więcej.

    Przekopałem wszystkie moje źródła i nie znalazłem słabszej wersji 1.6,
    choć chodzi mi po głowie, że była mała seria o mocy 78KM.

    76KM miał 1.5GLI z katalizatorem.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 67. Data: 2013-09-12 20:51:20
    Od: "uPemek" <...@...x>

> [...]
    > Przekopałem wszystkie moje źródła i nie znalazłem słabszej wersji 1.6,
    > choć chodzi mi po głowie, że była mała seria o mocy 78KM.

    A to ciekawe, miałem jeszcze 1.6 z 1995r który według producenta miał 77KM - to
    mniej niż 78KM... szkoda że prospektów się pozbyłem ze 2 lata temu, pozostał
    tylko rachunek za auto, ale tam mocy mogło nie być.
    A wersja 75KM (55kW) to był Plus Z 1997r lub 1998r, mocy też jestem pewien, taka
    wartość na 99,99999% widniała w instrukcji obsługi, teraz widzę na wiki inne
    wartości - ma ktoś może instrukcję do Plusa z tych lat? ;-)

    A co do materiałów w necie to bym im zbytnio nie ufał, w wersji Plus nie było
    silnika 1.5 jak podają niektóre materiały (Autocentum podaje 6 silników, były
    tylko 3 z nich), a co ciekawe większość materiałów nie podaje że był Plus z
    silnikiem 2.0 o mocy około 134KM (Fiatowski DOHC na wtrysku)... było w AFAIR
    1998r 75 egzeplarzy, ale były...

    Pozdr

  • 68. Data: 2013-09-12 21:07:13
    Od: "uPemek" <...@...x>

    Cavallino <c...@k...pl> naskrobał(a):
    > Mylisz się, benzyniaków palących podobnie (10+ w mieście) miałem już
    > wiele. Takiego który paliłby dużo mniej i miał ponad 100 KM ani sztuki.

    Ale przeczytałeś że chodziło o trasę?
    Auto o mocy 192KM palące 12 benzyny w mieście i 8 trasie bez wyrzeczeń może być?
    A auto które ma sporo ponad 300KM i podczas delikatnej trasy spali 9,8 zamiast
    zwyczajowych 12-13? Najsłabsze auto które mam ma niemal 300KM, a w trasie też
    zejdzie do ładnego wyniku (11l LPG) przy spokojnej jeździe. Czemu wynik w trasie
    chcesz na siłę zestawiać z wynikiem w mieście?

    Celowo nie podaję wyników w mieście 2 mocniejszych aut bo... nie tego dotyczyła
    uwaga Lewisa której się uczepiłeś.

    Pozdr

  • 69. Data: 2013-09-12 22:37:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Ale przeczytałeś że chodziło o trasę?

    Nieprawda, w źródłowym poście było i miasto i trasa.
    Czytaj całość, zanim zaczniesz komuś zarzutu stawiać, polegające tylko na
    tym, że Ty nie doczytałeś.

    > Auto o mocy 192KM palące 12 benzyny w mieście i 8 trasie bez wyrzeczeń
    > może być?

    Być sobie może, ale dopóki sam nie spróbuję to i tak nie uwierzę, jeśli
    mówisz o normalnej jeździe.

    > A auto które ma sporo ponad 300KM i podczas delikatnej trasy spali 9,8
    > zamiast zwyczajowych 12-13? Najsłabsze auto które mam ma niemal 300KM, a w
    > trasie też zejdzie do ładnego wyniku (11l LPG) przy spokojnej jeździe.

    Ale ja mówiłem o średnim spalaniu przy normalnej jeździe, a nie o jakichś
    wydziwach.
    Bez problemu mogę zredukować spalanie o 30%, gdy będę się wlókł 70-tką, tyle
    że zupełnie nie o to idzie.

    Jak ktoś chce podawać wyniki wydziwów, to ma podawać też, że o wydziwy
    chodzi, a nie nawijać o spalaniu.

  • 70. Data: 2013-09-12 23:20:32
    Od: "uPemek" <...@...x>

    Cavallino <c...@k...pl> naskrobał(a):
    > Nieprawda, w źródłowym poście było i miasto i trasa.
    > Czytaj całość, zanim zaczniesz komuś zarzutu stawiać, polegające tylko na tym,
    > że Ty nie doczytałeś.

    Czyli jak zacząłeś cytować coś co dotyczyło tylko trasy to dalej chodziło o też
    miasto i tak do końca prądu w UPS ostatniego serwera news. Ok masz rację, mój
    błąd.

> [...]
    > tyle że zupełnie nie o to idzie.
    > Jak ktoś chce podawać wyniki wydziwów, to ma podawać też, że o wydziwy chodzi,

    Licznik mam wyskalowany do 300kmph, ale nie zamknąłem go podczas tej jazdy jeśli
    o to pytasz, mimo zdjętego kagańca. No to chyba mamy wszystko wyjaśnione.

    Pozdr i miłego wieczoru