  • 51. Data: 2013-09-04 00:15:14
    Temat: Re: F11 525xd
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 9/3/2013 1:49 PM, RadoslawF wrote:
    > Dnia 2013-09-03 10:22, Użytkownik R2r napisał:
    >
    > O jeżdżących bez OC słyszę i podobno jest ich coraz więcej, będzie
    > mniej jak zaczną nagłaśniać roszczenia firm ubezpieczeniowych.

    OC to bzdura !!!!

    i wiara ludzi w ubezpieczenia przeraża, powinno być zwolnienie z OC
    jak się posiada ponad 5 samochodów.

    > Rekordzista ma zobowiązanie na półtora miliona zł, nawet jak tego
    > z niego nie ściągną to na pewno nie zaoszczędził na niepłaceniu.
    > Opony jeśli ktoś nie zapierdala 200km/h tylko buja się po mieście
    > regulaminowe 50 czy 70km/h to regenerowane z nadlewkami go nie
    > zabiją.

    Braku opony do mniej więcej 80km/h nie czujesz jakoś bardzo,
    ponad faktycznie traci przyczepność dość specyficznie
    ale strzał opony do 120km/h to spokojnie.

  • 52. Data: 2013-09-04 00:49:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-09-04 00:15, Użytkownik _Michał napisał:

    > OC to bzdura !!!!
    >
    > i wiara ludzi w ubezpieczenia przeraża, powinno być zwolnienie z OC
    > jak się posiada ponad 5 samochodów.

    Przeraża wiara w oszczędności przy braku OC.

    > Braku opony do mniej więcej 80km/h nie czujesz jakoś bardzo,
    > ponad faktycznie traci przyczepność dość specyficznie
    > ale strzał opony do 120km/h to spokojnie.

    Kiedy ostatnio słyszałeś o strzale z opony i przy jakiej prędkości
    to miało miejsce ?

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2013-09-04 01:40:32
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-09-03 15:33, RadoslawF pisze:

    > Zabawne jest że więcej tlenku czy dwutlenku węgla generują statki
    > napędzane mazutem, i nikt ich za to nie ściga ani nie zmusza do
    > stosowania niepełnosprawnych urządzeń jak to jest w przypadku
    > pojazdów osobowych.
    Nie ma w tym nic zabawnego. Nie chodzi (tylko) o dwutlenek węgla. Chodzi
    o dużo groźniejsze związki emitowane w postaci cząstek stałych, w
    dodatku emitowane w naszym bezpośrednim otoczeniu a nie gdzieś hen
    tysiące kilometrów nad oceanami.

    > Nie napisałem że skoro kupił to go stać, napisałem że jeśli permanentnie
    > kupuje taki na którego go nie stać jest "bezmyślnym idiotą", ale fakt że
    > znamy takich kilku nie oznacza że to częste przypadki.

    Gdybyś cofnął się do wypowiedzi Marcina, do której się odniosłem krótkim
    równoważnikiem zdania i przeczytał początek tej wypowiedzi wszystko
    stałoby się jasne. A tak próbujesz dyskutować z czymś, z czym sam się -
    jak przypuszczam na podstawie Twoich wypowiedzi - zgadzasz... :-]

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 54. Data: 2013-09-04 06:45:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello uPemek,

    [...]

    > Czy czasem nie koloryzujesz? Mi Polonez 1.6 palił 15-17l w mieście przy mocy
    > 75KM...

    Który Polonez 1.6 miał 75KM? 75KM miał silnik PF125p 1.5 w wersji AA czyli
    sporo przed 1993 rokiem.

    Swoją drogą - musisz mieć bardzo ciężkiego buta.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 55. Data: 2013-09-04 08:19:28
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-09-04 00:49, RadoslawF pisze:

    > Kiedy ostatnio słyszałeś o strzale z opony i przy jakiej prędkości
    > to miało miejsce ?

    Ostatnio ktoś pisał tu na grupie że mu opona strzeliła w przyczepce z
    wypożyczalni :)

    Lewis

  • 56. Data: 2013-09-04 12:21:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    Hello uPemek,
    [...]

    >Który Polonez 1.6 miał 75KM? 75KM miał silnik PF125p 1.5 w wersji AA
    >czyli
    >sporo przed 1993 rokiem.
    >Swoją drogą - musisz mieć bardzo ciężkiego buta.

    Byla jakas wersja z wtryskiem, co to podobno wymagal zaprogramowania
    po utracie zasilania, moze to ?
    Bo inaczej ... bardzo ciezki ten but ..

    J.

  • 57. Data: 2013-09-04 12:29:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    > Byla jakas wersja z wtryskiem,

    Ale on miał więcej niż 75KM...

    > co to podobno wymagal zaprogramowania po utracie zasilania, moze to
    > ?

    "Zaprogramowanie" oznacza włączenie zimnego silnika i odczekanie na
    wolnych obrotach do włączenia wentylatora chłodnicy. Ale nawet na
    domyślnych mapach nie miał takiego spalania. W trybie awaryjnym mógł
    palić dużo. Ewentualnie przy nieszczelności wydechu (mi Lanos palił w
    takiej sytuacji koszmarne ilości paliwa) - tlen dostaje się na sondę
    lambda i wtryskiwacze leją do oporu a potem przechodzi w tryb
    awaryjny.

    > Bo inaczej ... bardzo ciezki ten but ..

    Glan normalnie ;)

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 58. Data: 2013-09-04 14:20:10
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 04.09.2013 12:21, J.F pisze:
> [...]
    > Hello uPemek,
    > [...]
    >
    > Byla jakas wersja z wtryskiem, co to podobno wymagal zaprogramowania po

    Może to nie w bucie problem, tylko w długości (krótkości) trasy? Mnie
    na jeżdżeniu w kółko na trasie 2.5km do pracy, 3.0km do domu, w zimie
    1990/91 zwykły FSO 1500 pożarł ponad 20l/100km.

    MJ

  • 59. Data: 2013-09-04 17:01:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "uPemek" <...@...x> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Czy czasem nie koloryzujesz?

    Nie.

    >Mi Polonez 1.6 palił 15-17l w mieście przy mocy 75KM...

    Aaa, czyli że podałem za mało?

    > A u Ciebie jakim cudem dodatkowe 105KM pozwala zmniejszyć spalanie?

    A kto powiedział że się jakkolwiek zmniejsza?
    Jak gazu użyjesz to się w 20 nie wmieścisz.

  • 60. Data: 2013-09-04 23:04:34
    Od: _Michał <m...@g...pl>

    On 9/4/2013 12:49 AM, RadoslawF wrote:

    > Przeraża wiara w oszczędności przy braku OC.

    to nie wiara, to cyfry i matematyka