eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › Lut ołowiowy a benzyna
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2013-08-30 10:48:51
    Temat: Lut ołowiowy a benzyna
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Pytałem już na pl.misc.elektronika, ale tutaj chyba znajdę więcej osób
    w temacie :)

    Szybkie pytanie - jak się ma lutowanie (normalną cyną ołowiową, nie
    rohs) do pracy takiego lutu w benzynie i/lub jej oparach? Cyna się
    nie zdematerializuje w jakiś magiczny sposób ani nic innego jej się
    nie stanie?

    Drugie podobne pytanie jest o koszulki olejowe (olejo- i kwaso-odporne).

    A czemu pytam... temu:

    http://24.media.tumblr.com/42bd8d17811c09118569ad1b2
    c07ccba/tumblr_ms96giW1xy1ryi3j6o1_500.jpg

    To pompa paliwa. Na uszczelkę nie patrzcie - rozebrałem tą pompę, bo
    uszczelka strzeliła, i przy okazji chcę się zająć tymi przewodami.

    Jedna kwestia to wymiana przewodu lub wsadzenie go w taką koszulkę (mam
    przeczucie, że koszulka termokurczliwa może się rozpuścić, a zostało mi
    trochę koszulek olejoodpornych po naprawie alternatora). Druga kwestia
    to pozbycie się konektorków i zalutowanie tego. Mam przeczucie, że te
    konektorki mogą się poluzować od drgań i zaiskrzyć albo zewrzeć (jak się
    je przesunie, to się zwierają)... niby Suzuki pewnie wie co robi, bo nie
    słyszałem o eksplodujących pompach, ale jakoś nie daje mi to spokoju, a
    skoro mam to już rozebrane na biurku...

    --
    Fiat Siena 1.6 HL 1998 r. & Suzuki GSX 1300R Hayabusa 2000 r.
    PMS+ PJ S+ p++ M- W P++: X+++ L+ B M+ Z+++ T w+ CB+++
    http://motogof.tumblr.com/


  • 2. Data: 2013-09-11 10:52:13
    Temat: Re: Lut ołowiowy a benzyna
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-08-30, Adam Wysocki <g...@s...invalid> wrote:
    >
    > Szybkie pytanie - jak się ma lutowanie (normalną cyną ołowiową, nie
    > rohs) do pracy takiego lutu w benzynie i/lub jej oparach? Cyna się
    > nie zdematerializuje w jakiś magiczny sposób ani nic innego jej się
    > nie stanie?
    >
    Lutowalem i jezdzi do tej pory.
    >
    > Drugie podobne pytanie jest o koszulki olejowe (olejo- i kwaso-odporne).
    >
    A tu nie wiem.
    > A czemu pytam... temu:
    >
    > http://24.media.tumblr.com/42bd8d17811c09118569ad1b2
    c07ccba/tumblr_ms96giW1xy1ryi3j6o1_500.jpg
    >
    > To pompa paliwa. Na uszczelkę nie patrzcie - rozebrałem tą pompę, bo
    > uszczelka strzeliła, i przy okazji chcę się zająć tymi przewodami.
    >
    > Jedna kwestia to wymiana przewodu lub wsadzenie go w taką koszulkę (mam
    > przeczucie, że koszulka termokurczliwa może się rozpuścić, a zostało mi
    > trochę koszulek olejoodpornych po naprawie alternatora). Druga kwestia
    > to pozbycie się konektorków i zalutowanie tego. Mam przeczucie, że te
    > konektorki mogą się poluzować od drgań i zaiskrzyć albo zewrzeć (jak się
    > je przesunie, to się zwierają)... niby Suzuki pewnie wie co robi, bo nie
    > słyszałem o eksplodujących pompach, ale jakoś nie daje mi to spokoju, a
    > skoro mam to już rozebrane na biurku...
    >
    To uwazaj bo na ulicy jezdzi sporo samochodow ktore maja w benzynie zanurzona
    pompe z tak samo podpietym zasilaniem ;-) Skoro dzialalo do tej pory u Ciebie
    i dziala u innych to bym zostawil... Nie zaiskrzy plywajac w benzynie a opary
    bez powietrza sie nie zapala.

    --
    Artur
    ZZR 1200

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: