-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: F11 525xd
Date: Tue, 10 Sep 2013 23:42:33 +0200
Organization: private
Lines: 27
Sender: r...@n...agh.edu.pl
Message-ID: <9...@p...pl.invalid>
References: <5220cbf6$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<522117d7$0$1251$65785112@news.neostrada.pl> <kvrv6r$hvu$1@dont-email.me>
<5221d088$0$1459$65785112@news.neostrada.pl>
<522287e9$0$1453$65785112@news.neostrada.pl>
<5222cf48$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
<5222d400$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<kvupi4$jg6$1@node1.news.atman.pl>
<5222f4f1$0$1457$65785112@news.neostrada.pl>
<kvv1qm$hfe$1@node2.news.atman.pl>
<522314d9$0$1464$65785112@news.neostrada.pl> <l0184k$ndk$1@dont-email.me>
<l01eq4$r6b$1@node2.news.atman.pl>
<5224afea$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<l02o8k$mn9$1@node1.news.atman.pl>
<5224ed16$0$1455$65785112@news.neostrada.pl>
<l05fol$rpm$1@node2.news.atman.pl>
<1...@p...pl.invalid>
<l0nsff$e4g$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: ip-31-0-165-228.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.agh.edu.pl 1378849354 19522 31.0.165.228 (10 Sep 2013 21:42:34 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 10 Sep 2013 21:42:34 +0000 (UTC)
X-Priority: 3 (Normal)
In-Reply-To: <l0nsff$e4g$1@node2.news.atman.pl>
X-Comment-To: uPemek
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2503947
[ ukryj nagłówki ]Hello uPemek,
Tuesday, September 10, 2013, 9:38:22 PM, you wrote:
>>> Czy czasem nie koloryzujesz? Mi Polonez 1.6 palił 15-17l w mieście
>>> przy mocy 75KM...
>> Który Polonez 1.6 miał 75KM? 75KM miał silnik PF125p 1.5 w wersji AA czyli
>> sporo przed 1993 rokiem.
> Wersja Plus z monowtryskiem Boscha, ty pewnie sądziłeś że z Abimexem był
> najsłabszy? ;-)
Najsłabszy 1.6 z wtryskiem miał 59kW - 80KM (2KM mniej niż 1.5
gaźnikowy). Wersja bez katalizatora miała 1kW więcej.
Przekopałem wszystkie moje źródła i nie znalazłem słabszej wersji 1.6,
choć chodzi mi po głowie, że była mała seria o mocy 78KM.
76KM miał 1.5GLI z katalizatorem.
[...]
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 12.09.13 20:51 uPemek
- 12.09.13 21:07 uPemek
- 12.09.13 22:37 Cavallino
- 12.09.13 23:20 uPemek
- 13.09.13 20:12 Cavallino
- 13.09.13 20:23 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
- skodeczka up
Najnowsze wątki
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-10-18 Przeróbka na zgrzewarkę "równoległą"
- 2024-10-18 Ostrów Wielkopolski => Laravel PHP Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Data Scientist / Data Engineer (modele predykcyjne) <=
- 2024-10-18 doładowania 5zł
- 2024-10-17 Prośba o identyfikację komponentu
- 2024-10-17 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-10-17 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=