-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: "uPemek" <...@...x>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: F11 525xd
Date: Tue, 10 Sep 2013 21:47:14 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 24
Message-ID: <l0nt02$ema$1@node2.news.atman.pl>
References: <5220cbf6$0$1230$65785112@news.neostrada.pl>
<522117d7$0$1251$65785112@news.neostrada.pl> <kvrv6r$hvu$1@dont-email.me>
<5221d088$0$1459$65785112@news.neostrada.pl>
<522287e9$0$1453$65785112@news.neostrada.pl>
<5222cf48$0$1268$65785112@news.neostrada.pl>
<5222d400$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<kvupi4$jg6$1@node1.news.atman.pl>
<5222f4f1$0$1457$65785112@news.neostrada.pl>
<kvv1qm$hfe$1@node2.news.atman.pl>
<522314d9$0$1464$65785112@news.neostrada.pl> <l0184k$ndk$1@dont-email.me>
<l01eq4$r6b$1@node2.news.atman.pl>
<5224afea$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<l02o8k$mn9$1@node1.news.atman.pl>
<5224ed16$0$1455$65785112@news.neostrada.pl>
<l05fol$rpm$1@node2.news.atman.pl>
<52274b30$0$1221$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: public-gprs352797.centertel.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1378842435 15050 37.47.9.94 (10 Sep 2013 19:47:15 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 10 Sep 2013 19:47:15 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2962
X-Antivirus: avast! (VPS 130910-2, 2013-09-10), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2503919
[ ukryj nagłówki ]Cavallino <c...@k...pl> naskrobał(a):
> Użytkownik "uPemek" <...@...x> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
>>> Nie, a czy auto nieco słabsze (180 KM), ale sporo lżejszcze może być?
>>> Bez pałowania pali 10 w trasie i 14 w mieście, jak zaczynasz gazu
>>> używać, to 20 l nie jest problemem nawet na trasie.
>> Czy czasem nie koloryzujesz?
> Nie.
>> Mi Polonez 1.6 palił 15-17l w mieście przy mocy 75KM...
> Aaa, czyli że podałem za mało?
Zdecydowanie.
>>>> Mi na co dzień 2.2 150KM diesel w trasie pali 6-7 i 2.0T 270KM w
>>>> trasie pali 7-8
>>> To mszę daj, bo albo masz kłopoty z liczeniem, albo trafiłeś na cud
>>> techniki benzynowej, że dodatkowe 150 KM nie zwiększa Ci spalania.....
>> A u Ciebie jakim cudem dodatkowe 105KM pozwala zmniejszyć spalanie?
> A kto powiedział że się jakkolwiek zmniejsza?
> Jak gazu użyjesz to się w 20 nie wmieścisz.
Ja tylko wskazuje że na bazie swojej próbki wyciągasz za daleko idące wnioski.
Pozdr
Następne wpisy z tego wątku
- 10.09.13 22:59 Cavallino
- 10.09.13 23:42 RoMan Mandziejewicz
- 12.09.13 20:51 uPemek
- 12.09.13 21:07 uPemek
- 12.09.13 22:37 Cavallino
- 12.09.13 23:20 uPemek
- 13.09.13 20:12 Cavallino
- 13.09.13 20:23 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-12 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-12 Poznań => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-12 Warszawa => Programista C <=
- 2025-03-12 Chrzanów => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie f
- 2025-03-12 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- 2025-03-12 Warszawa => Generative AI Engineer <=
- 2025-03-12 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Data Engineer (Tech Lead) <=
- 2025-03-12 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Production Coordinator / Representant Product Dev <=
- 2025-03-12 Warszawa => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-12 China-Kraków => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-12 Warszawa => Java Developer <=
- 2025-03-12 Warszawa => Junior Digital Product Manager <=