  • 21. Data: 2012-04-28 23:43:42
    Temat: Re: Era kradnie nadal
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Ianus" jnhdkm$3v7$...@i...gazeta.pl

    > Znowu cię wyruchali? Może działalność zarejestruj? Tyle, że w PL to nielegalne.

    Życzę Ci Ianus Twojej śmierci -- najlepiej by było, gdybyś poszedł w ślady Leppera.
    Sprzedawcy w Erze -- podobnie życzę jego samobójczej śmierci. :) Być może śmierć
    takich osób (pasożytów) jest jedyną drogą do normalności? Na razie, idąc śladami
    Kościoła Jana Pawła II, za głupca uważa się w tym kraju ofiarę przestępstwa, nie
    sprawcę przestępstwa.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 22. Data: 2012-04-28 23:59:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jnho3t$rgb$...@i...gazeta.pl

    > Po powrocie do mieszkania sprawdziłem stan konta -- już brakowało 124 groszy.
    + Po powrocie do mieszkania sprawdziłem stan konta -- już brakowało 145 groszy.

    zostało 18,55 z 20.

    > łażenia po parku spłynęło 145 groszy.

    No -- może niezupełnie w czasie łażenia,
    ale zanim gdziekolwiek podałem ten numer!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2012-04-29 08:48:55
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 28 Apr 2012 23:43:42 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

> [...]
    >Kościoła Jana Pawła II, za głupca uważa się w tym kraju ofiarę przestępstwa, nie

    Kwalifikujesz się do leczenia psychiatrycznego.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 24. Data: 2012-04-29 10:27:56
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jerzu" 5...@4...com

    > Kwalifikujesz się do leczenia psychiatrycznego.

    Spierdalaj skurwysynu na drzewo. :)
    Najlepiej też powieś się jak Lepper. Jan Paweł II nauczył Polaków
    złodziejstwa. Każda kurwa taka jak ty woli kraść niż pracować. Każdy
    sukinsyn taki jak ty woli kraść i oszukiwać niż zabrać się do uczciwej
    pracy.

    Boże, jakie to szczęście, że gówno z najlepszych rodzin Kościelnych
    spłonęło żywcem pod Jeżewem. :) Byli takimi skurwielami jak ty i jak
    ci, których bronisz. Też by kradli, też by żyli cudzym kosztem, też
    broniliby złodziei, morderców, też by mordowali uczciwych ludzi.

    Spierdalaj do Związku Radzieckiego -- tam uczciwych lokowano
    w zakładach psychiatrycznych.

    Albo do wariatkowa, skoro uznajesz się za psychiatrę, będąc zwykłym dupkiem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 25. Data: 2012-04-29 16:48:56
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 29 Apr 2012 10:27:56 +0200, "Eneuel Leszek Ciszewski"

    >Spierdalaj skurwysynu na drzewo. :)

    Odstawiłeś leki?

> [...]
    >złodziejstwa. Każda kurwa taka jak ty woli kraść niż pracować. Każdy
    >sukinsyn taki jak ty woli kraść i oszukiwać niż zabrać się do uczciwej

    Ja uczciwie pracuję, płacę podatki. Więc zejdź ze mnie.

> [...]
    >ci, których bronisz. Też by kradli, też by żyli cudzym kosztem, też
    >broniliby złodziei, morderców, też by mordowali uczciwych ludzi.

    Heh, pierdolisz jak mało kto. Idź do tego białostockiego liceum i
    powiedz to rodzinom tych dzieciaków prosto w oczy.

    >Spierdalaj do Związku Radzieckiego -- tam uczciwych lokowano
    >w zakładach psychiatrycznych.

    Związku Radzieckiego nie ma już od dłuższego czasu, nie zauważyłeś?
    Gazet wam nie dają w zakładzie?

    >Albo do wariatkowa, skoro uznajesz się za psychiatrę, będąc zwykłym dupkiem.

    Kim Ty jesteś, tłuku?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 26. Data: 2012-04-29 17:23:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Apr 2012 23:35:31 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > "J.F." 1516fw47uky4h$.13wwjybczu2gn$....@4...net
    > Era wg Ciebie podaje przed operacją? Wróży?

    Era wcale nie podaje stanu konta na bilingu

    > Po powrocie do mieszkania sprawdziłem stan konta -- już brakowało 124 groszy.

    No to pytaj w w Erze skad ten ubytek.

    J.

  • 27. Data: 2012-04-30 00:34:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1wfmcdfbkrtu$.p0yu6eld5fu8$....@4...net

    > Era wcale nie podaje stanu konta na bilingu

    A Zuzia nie je landrynek...

    "Eneuel Leszek Ciszewski" jnfgn6$4gu$...@i...gazeta.pl

    > "J.F." 16yqecyic9c19$....@4...net

    > Każdy?

    > Oglądanie raczej nie kosztuje. Oglądałem masę razy.

    Mam coś jeszcze tłumaczyć?

    145, nie 124

    > No to pytaj w w Erze skad ten ubytek.

    Domyślam się, że Ty tego nie wiesz.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 28. Data: 2012-04-30 00:38:34
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "jerzu" m...@4...com

    > Odstawiłeś leki?

    Jeden pajac udaje ortopedę, wcześniej podając się za
    dziekana Ekonomii, teraz ty pajacu udajesz lekarza? :)

    Leczenie bez stosownych zezwoleń/uprawnień chyba nie
    jest dozwolone w tym państwie. A nawet gdyby było,
    raczej żaden lekarz nie leczy na odległość.

    -=-

    -- Słyszałem, że T-Mobile otwiera nowy oddział...
    -- O! Czyżby BKomorowski znów zarządził jakąś amnestię?
    Tym razem zwalniają z więzień morderców, złodziei czy pedofil?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 29. Data: 2012-04-30 12:06:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 30 Apr 2012 00:34:11 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > "J.F." 1wfmcdfbkrtu$.p0yu6eld5fu8$....@4...net
    >
    > A Zuzia nie je landrynek...

    ja jestem poszkodowany czy ty (na umysle) ?

    loguje sie na www.itaktak.pl, wybieram billing i widze kolumny data,
    godzina, typ polaczenia, numer, czas trwania, koszt brutto.
    Koniec.
    No i na dole podsumowanie kosztow polaczen.

    Zadnej informacji ile miales srodkow miesiac temu.

    > Domyślam się, że Ty tego nie wiesz.

    Nie mam pojecia, ale jak najbardziej powinienes spytac w BOK.
    Wiem ze t-mobile ma wiele sposobow na wyciagniecie paru zl ;-)

    Mozna z formularza, bo fonicznie chyba platnie.

    P.S. tak przy okazji zaczalem sprawdzac billing .. cos mi sie nie zgadza,
    dlusze rozmowy o kilka groszy tansze niz powinne.
    taryfa HOT, 30gr/min, 10:22 powinno dac 3.11, a na billingu 3.06.

    J.

  • 30. Data: 2012-04-30 12:52:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1...@4...net

    > ja jestem poszkodowany czy ty (na umysle) ?

    Ty. To proste. :) Era być może w billingu nie podaje, ale czy ja
    piszę, że ona 'podaje w billingu', czy piszę, że 'podaje po operacji'?

    > loguje sie na www.itaktak.pl, wybieram billing i widze kolumny data,
    > godzina, typ polaczenia, numer, czas trwania, koszt brutto.
    > Koniec.
    > No i na dole podsumowanie kosztow polaczen.

    A ja loguję się na www.itaktak.pl i widzę stan konta.
    A nawet bez logowania widzę stan konta wpisując *121# czy coś podobnego.

    Widzę stan konta i widzę, że nie wykonano żadnego połączenia
    i pamiętam, że nie wykonałem żadnego połączenia a nawet nie
    podałem nigdzie tego numeru.

    -=-

    Zatem Ty masz pomieszane pod kopuła tak zwaną, bo mieszasz billing.
    Zacytowałem Ci cały tamten post -- nie było tam mowy o billingu,
    ale o tym, że podaje stan po operacji.

    I dobrze radżę Ci -- nie korzystaj z grupowych psychiatrów takich jak jerzu.

    Ani z pomocy mego sąsiada, który wczoraj uważał, iż jest ortopedą,
    wcześniej podawał się za dziekana Ekonomii, a za jakiś czas być
    może będzie astronautą. :)

    Zacząłem rozumieć, dlaczego przed laty nie chciał zgłaszać w firmie
    ubezpieczeniowej szkody powstałej na jego samochodzie -- szkody której
    ja byłem bezspornym sprawcą, na co miał dowody w postaci zeznań świadków,
    w tym i moich zeznań.

    [po prostu uważał, że jako świr nie wydębi odszkodowania,
    choć akurat wówczas należało się mu ono bezspornie]

    Podawał się za dziekana, lokując swą kadencję w czasie, gdy
    ja pracowałem na Ekonomii i nie miałem z nim do czynienia
    ani razu, jeśli nie liczyć tego zderzenia samochodów, notabene
    nie na terenie uczelni, ale na terenie osiedla.

    > Zadnej informacji ile miales srodkow miesiac temu.

    Ja ten numer miałem wtedy nie miesiąc, nie tydzień, nie dobę, ale kilka godzin.

    -=-

    Ja nie piszę, że na billingu jest informacja o tym, ile pieniędzy
    było na koncie po każdej rozmowie, ale piszę, że po Era podaje stan
    konta po operacji. [a nie przed nią, niejako wróżąc z fusów koszt
    i czas trwania tejże]

    Ja nigdzie nie dzwoniłem z tego numeru -- zatem nie ma
    potrzeby wyszczególniania stanÓW konta po KAŻDEJ operacji,
    aby wyłapać, że gdzieś cos uciekło, choć nie było żadnej rozmowy wychodzącej...

    Ja ten starter kupiłem w piątek około 17 godziny i nigdzie nie
    dzwoniłem z tego numeru aż do tej pory. Około 20 godziny na koncie
    już brakowało 145 groszy, choć nie dzwoniłem, nie eSeMeSowałem,
    a nawet nikomu nie podałem do tamtej pory tego numeru telefonu!!!

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'