  • 11. Data: 2012-04-27 20:39:21
    Temat: Re: Era kradnie nadal
    Od: "tpajak" <x...@g...pl>

    > Tak oto wg Ery (20-0) daje 12.40 zamiast 20.

    [ciach]

    a nie zaczardżowali Ciebie za "granie na s**nie" czy jakąś podobną super
    usługę którą oni defaultowo włączają na nowych starterach ?

    pzdr
    tpajak

  • 12. Data: 2012-04-27 23:16:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "tpajak" jnep55$cgd$...@i...gazeta.pl

    > [ciach]

    > a nie zaczardżowali Ciebie za "granie na s**nie" czy jakąś podobną super usługę
    którą oni defaultowo włączają na nowych starterach
    > ?

    Nie. Ojca rżną na to od lat -- ale on mi uparcie mówi, że to
    kosztuje złotówkę z paroma groszami... W starterze granie na
    czekanie byłoby po doładowaniu.

    Ojciec chciał zwiększyć abonament -- właśnie zrezygnował. :)

    A na moim starterze jest już tylko 6 złotych z groszami.
    Telefon wyłączyłem -- noże to da jakiś efekt?...

    Matkę Era orżnęła dwa razy na rozmowach za grosz. Raz matka
    naliczyła im 130 złotych -- i wydarła z gardła co do złotówki. :)
    Innym razem Era oszukała matkę, w efekcie czego regulaminowo
    matka została nacięta na prę dyszek. Tego nie odzyskała.

    Kilka nocy :) temu pojeździłem rowerkiem po osiedlu.
    Wyczyn ;) z pogranicza sportów ekstremalnych z uwagi na otoczenie.
    Wprawdzie rowerem łatwiej uciec pijakom, ale mimo wszystko -- nocą
    jest niebezpiecznie. Kiedyś pijak rzucił we mnie butelką piwa.

    Dla mnie korzystanie z usług Ery jest podobne do nocnego jeżdżenia rowerem.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 13. Data: 2012-04-27 23:47:58
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 27 Apr 2012 11:58:39 +0200, kompek napisał(a):
    > Ale tak swoja droga era moglaby zadbac by biling w e-boa (czy jak to sie
    > zwie) byl bardziej przejrzysty. W szczegolnosci powinno byc podawane
    > saldo konta po operacji, a tego nie widac, np.

    A ktory operator podaje stan konta po operacji ?
    I to jeszcze najlepiej zeby to byl stan rzeczywisty, a nie wyliczony
    wstecznie przy ogladaniu ..

    J.

  • 14. Data: 2012-04-28 03:20:25
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 16yqecyic9c19$....@4...net

    > A ktory operator podaje stan konta po operacji ?

    Każdy?

    > I to jeszcze najlepiej zeby to byl stan rzeczywisty, a nie wyliczony
    > wstecznie przy ogladaniu ..

    Oglądanie raczej nie kosztuje. Oglądałem masę razy.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 15. Data: 2012-04-28 10:25:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Apr 2012 03:20:25 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > "J.F." 16yqecyic9c19$....@4...net

    > Każdy?

    Era nie, orange nie, to ktory tak ?

    > Oglądanie raczej nie kosztuje. Oglądałem masę razy.

    Chodzi mi o to zeby nie bylo tak ze pieniadze ci znikna z konta, a operator
    z calkowitym spokojem zademostruje stany konta po kolejnych operacjach
    wychodzac od stanu obecnego. Ma pan 5 zl na koncie, wygadal pan przez
    miesiac 20zl, wiec saldo poczatkowe bylo 25 zl. I wszystko sie zgadza.
    I nawet nie wiadomo czy wydruk sprzed miesiaca cie uratuje, a bo to wiadomo
    kto go zrobil ? Kazdy moze sobie wydrukowac.
    Owszem, czasem mozesz sie zalapac ze akurat doladowales za 50 zl i cos sie
    wyraznie nie bedzie zgadzac.

    P.S. Z mojego doswiadczenia - era i orange licza raczej poprawnie. Ale
    oczywiscie pomylki chodza po konputerach. Era/T-mobile ma wykaz tylko z
    miesiaca, co utrudnia analizy.

    Wiec raczej sprawdz co ci t-mobile wlaczyl dodatkowo, a pomysly maja rozne.
    I unikaj korzystania z ich jakichkolwiek ofert, dopoki nie przeczytasz
    regulaminu.

    J.

  • 16. Data: 2012-04-28 12:59:58
    Od: "Darek " <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Transmisji danych juz nie ma.

    To ciekawe dlaczego to zliwidowali. Na poczatku marca, czyli niecale 2
    miesiace temu jeszcze byla. Tylko w moim przypadku byly takie bledy w bilingu
    na itaktatk.pl, ze podawalo jakies kwoty za transmisje danych mimo wlaczonej
    uslugi Blueconnect Max. Potem to jakos automatycznie korygowali i stan konta
    byl wlasciwy.
    Czyzby "rozwiazali" ten problem w ten sposob, ze zlikwidowali mozliwosc
    zobaczenia transmisji danych w bilingach przez itaktak.pl.

  • 17. Data: 2012-04-28 13:13:03
    Od: "Darek " <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > P.S. Z mojego doswiadczenia - era i orange licza raczej poprawnie. Ale
    > oczywiscie pomylki chodza po konputerach. Era/T-mobile ma wykaz tylko z
    > miesiaca, co utrudnia analizy.

    W przypadku T-mobile to glownie utrudnia to, ze brak na bilingu pakietow,
    uslug i od niedawna transmisji danych. Czyli praktycznie tego nie da sie
    kontrolowac, chyba zeby wszystko zapisywac we wlasnym zakresie i robic wlasny
    biling, tylko komu sie chce.
    A za bledy w systemach komputerowych operator ponosi znikoma odpowiedzialnosc.
    Np. ja juz unikam wlaczania uzlug przez itaktak.pl, bo np. przy wlaczaniu
    pakietu 1500 minut czasami pobiera oplate, a pakiet sie nie aktywuje. Lepiej
    to robic kodami z poziomu telefonu, bo usluga zazwyczaj szybciej sie wlacza i
    nie ma pobierania oplaty za nic.

  • 18. Data: 2012-04-28 20:23:11
    Od: kompek <k...@s...pl>

> [...]
    > to robic kodami z poziomu telefonu, bo usluga zazwyczaj szybciej sie wlacza i

    W ogole era czy juz raczej t-mobile coraz wiecej ma problemow z jakoscia
    uslug. Jak kiedys przy wlaczaniu czegos przez i-boa cos im sie
    zablokowalo, to nie moglem wlaczyc ani wylaczyc zadnej uslugi w zaden
    sposob (rowniez z telefonu kodami) przez... pol roku!!!

    Ciekawe kto im robi te systemy. Ja coraz powazniej rozwazam zmiane
    operatora, tylko nie wiem na jakiego. Jakos t-mobile powinno sie
    kojarzyc z niemiecka jakoscia, a poki co zaczyna mi sie kojarzyc z
    bylejakoscia. Cos chlopakom nie wychodzi.

  • 19. Data: 2012-04-28 20:43:30
    Od: "Ianus" <i...@o...pl>

    >A tu co się składa glempisynu? Tu należy adorować TeDebilna sieć?
    >Cóż za glemisyński narodek -- popierający złodziejstwa!!!

    Znowu cię wyruchali? Może działalność zarejestruj? Tyle, że w PL to
    nielegalne.

    JS

  • 20. Data: 2012-04-28 23:35:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 1516fw47uky4h$.13wwjybczu2gn$....@4...net

    > Era nie, orange nie, to ktory tak ?

    Era wg Ciebie podaje przed operacją? Wróży?

> [...]
    > kto go zrobil ? Kazdy moze sobie wydrukowac.
    > Owszem, czasem mozesz sie zalapac ze akurat doladowales za 50 zl i cos sie

    Odpowiedzią jest rezygnacja z usług złodzieja -- w tym wypadku Ery.

    > P.S. Z mojego doswiadczenia - era i orange licza raczej poprawnie. Ale
    > oczywiscie pomylki chodza po konputerach. Era/T-mobile ma wykaz tylko z
    > miesiaca, co utrudnia analizy.

    Bardzo poprawnie -- nic nie zrobiłem,w żadnym konkursie nie wziąłem
    udziału, nikomu (poza sobą) nie podałem numeru -- a pieniądze zeszły
    z konta.

    > Wiec raczej sprawdz co ci t-mobile wlaczyl dodatkowo, a pomysly maja rozne.

    Sprawdzałem -- wszystko było wyłączone.

    > I unikaj korzystania z ich jakichkolwiek ofert, dopoki nie przeczytasz
    > regulaminu.

    Nawet nie zdążyłem dojechać do ,,domu'' -- z Ery odwiozłem matkę, pojechałem
    na pocztę, aby odebrać list i stamtąd pojechałem do parku. NIC nie robiłem
    z telefonem poza ewentualnym przekładaniem go w kieszeni, na dodatek
    klawiatura była zablokowana.

    Po powrocie do mieszkania sprawdziłem stan konta -- już brakowało 124 groszy.
    Wieczorem podałem swój numer w na jakiejś stronie internetowej -- po tym
    pojawiły się straty na kwotę 6 złotych i 5 groszy)

    W salonie powiedziano mi, że ceny są DOKŁADNIE takie same jak na abonamencie matki.

    -=-

    () Jeśli w banku podam swój numer a bank zgubi moje dane, mogę liczyć się
    z odbiorem płatnych eSeMeSów?!?!?

    () Ale i przed podaniem komukolwiek (poza mną numer znał wówczas tylko
    sprzedawca w Erze i ci, którym ów numer podał -- 728 177899) w czasie
    łażenia po parku spłynęło 145 groszy.

    Ktoś, kto czyta ten post jako pierwszy czytelnik tegoż postu,
    byłby trzecią osobą, która ten numer by znała w czasie, gdy
    z tego numeru spłynęły pierwsze pieniądze, gdybym nie podał
    tego numeru JUŻ PO spłynięciu pierwszych pieniędzy.

    Albo inaczej -- zapewne wiele osób zna ten numer od dawna -- toż
    zapisany jest powszechnie znanymi cyframi, ale nie każdy wiedział,
    że sprzedano ten numer dla mnie. W czasie spływania pierwszych
    pieniędzy tylko ja wiedziałem, że to mój numer i sprzedawca Ery
    (czy raczej TeMobile) oraz ci, którym ów sprzedawca **ewentualnie**
    to (to, że ja ten numer kupiłem) przekazał.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'