  • 1. Data: 2011-07-05 11:52:47
    Temat: Era-->T-Mobile - warto?
    Od: "Latet" <s...@s...pl>

    Witam,

    Co zyskali, a co stracili abonenci Ery po przechrzczeniu sieci na T-Mobile?
    Proszę o garść konkretów.

    Dziękuję,

    latet

  • 2. Data: 2011-07-05 12:50:00
    Temat: Re: Era-->T-Mobile - warto?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Latet wrote:
    > Witam,
    >
    > Co zyskali, a co stracili abonenci Ery po przechrzczeniu sieci na
    > T-Mobile? Proszę o garść konkretów.

    Nie muszą się już wstydzić przy obcych że są w jakiejś prowincjonalnej
    Erze... :)

    powody do obciachu mają za to plusowicze ;)

  • 3. Data: 2011-07-05 16:00:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Latet" napisał w wiadomości
    >Co zyskali, a co stracili abonenci Ery po przechrzczeniu sieci na
    >T-Mobile? Proszę o garść konkretów.

    A co mieli zyskac lub stracic, skoro umowy ciagle obowiazuja ?

    Stracili napis Era na wyswietlaczu, a zyskali T-mobile i swiadomosc
    nalezenia do sieci o dziesiatkach milionow zadowolonych klientow :-)

    A powazniej to T-mobile zaszalal i pojawily sie rozne oferty z
    tanszymi rozmowami miedzynarodowymi.

    J.,

  • 4. Data: 2011-07-05 16:02:46
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Wt 5 07 2011 14:50, Marek Dyjor pisze:

    > powody do obciachu mają za to plusowicze ;)

    Plusatowicze ;-)

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 5. Data: 2011-07-05 16:37:44
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Latet" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Co zyskali, a co stracili abonenci Ery po przechrzczeniu sieci na
    > T-Mobile? Proszę o garść konkretów.

    uciekaj z tej sieci poki czas ;p

    jedynie jak ktoś ma rodzinkę z tmobile za granicą
    ale i tak voip z reguły przychodzi tu z pomocą
    więc to i tak nadal umierająca sieć

    orange przelewy sms (mam i używam kilkadziesiąt razy w miesiącu)
    oraz bonusy za każdym doladowaniem (uzbierałem już 500zł do orange i na
    stacjonarne)

    play też za free do playa się dzwoni przy regularnych doładowaniach
    no i długa ważność konta

    plus, hmmm w sumie nie wiem czemu młodziez w moim rejonie akurat tę sieć
    wybrała, ale oni akurat głównie smsują w sieci pakietami

    era/t-mobile (mam i prawie nie używam połakomiłem się na phona)
    bonus przy przychodzącej rozmowie z innej sieci
    polowa czasu w sieci lub na stacjonarne, niestety z moich
    znajomych mało kto ma więc te minuty psu na bude

    myphone dual sim orange+t-mobile >>> orange+play
    t-mobile żegnamy się za 3 miechy :]

  • 6. Data: 2011-07-05 18:17:03
    Od: "Latet" <s...@s...pl>

    > A powazniej to T-mobile zaszalal i pojawily sie rozne oferty z tanszymi
    > rozmowami miedzynarodowymi.

    Coś słyszałem na temat darmowych rozmów wewnątrz sieci i m.in. pod tym kątem
    zadawałem pierwotne pytanie. Ale chyba aż tak pięknie to nie jest, że od dnia
    zmiany nazwy wszyscy byli "erowicze" mogli do siebie dzwonic za darmo...

    latet

  • 7. Data: 2011-07-05 18:25:29
    Od: "jerzy.n" <j...@t...de>

    Użytkownik "Latet" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Co zyskali, a co stracili abonenci Ery po przechrzczeniu sieci na
    > T-Mobile? Proszę o garść konkretów.
    Ja jestem bardzo zadowolony z Ery (T-Mobile) .Jest to jedyna siec która ma
    zasięg na zachodzie województwa zachodniopomorskiego , około 500m. od
    granicy z RFN .Teraz wyjeżdżając do sąsiada już nie musze bać sie ze
    dzwoniąc naruszę i tak kruchy debet na koncie .

  • 8. Data: 2011-07-05 20:48:00
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    jerzy.n pisze:
> [...]
    > granicy z RFN .Teraz wyjeżdżając do sąsiada już nie musze bać sie ze
    > dzwoniąc naruszę i tak kruchy debet na koncie .

    RFN? wow, jak to brzmi! Za czasów ery musiałbyś przeczytać insrukcje i
    ustawić "era" zamiast "automatycznie"? Czy poprostu jak jesteś przy
    granicy, u sąsiada, to masz jakieś parcie na telefonowanie? Z drugiej
    strony, skoro Ty i sąsiad jesteście w zasiegu innych nadajników to to
    działki macie po 10 km srednicy każdy?

    ToMasz

  • 9. Data: 2011-07-05 21:20:50
    Od: "..::Wiskoler::.." <j...@v...cy>

    Dnia Tue, 5 Jul 2011 20:17:03 +0200, Latet napisał(a):

> [...]
    > zmiany nazwy wszyscy byli "erowicze" mogli do siebie dzwonic za darmo...

    Przy przedłużaniu umowy dają darmowe do wszystkich w sieci (T-mobil), ale
    zastrzegają że to tylko na trzy miesiące a potem płatne 39zeteł/m.
    Moja lepsza połowa kilka dni temu przedłużała umowę to wiem :)
    --
    ...:::WISKOLER:::...

    Müller, wglądając przez okno, ujrzał podążającego gdzieś Stirlitza.
    - Dokąd on idzie? - pomyślał Müller.
    - Nie twój zasrany interes! - pomyślał Stirlitz.

  • 10. Data: 2011-07-06 07:59:59
    Od: "jerzy.n" <j...@t...de>

    Użytkownik "ToMasz" <twitek4@.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > granicy, u sąsiada, to masz jakieś parcie na telefonowanie? Z drugiej
    > strony, skoro Ty i sąsiad jesteście w zasiegu innych nadajników to to

    Po zrobieniu kilku kroków w zachodnia stronę teraz zmienia mi napis na
    T-Mobile.de i po problemie, parcia to ja nie mam, ale czasami musze i
    odebrać tez :-))T-mobile.pl to jest jedyna siec która bez problemów jest
    dostępna w okolicach granicy i na niej samej.