  • 11. Data: 2011-07-06 09:10:54
    Temat: Re: Era-->T-Mobile - warto?
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik "jerzy.n" <j...@t...de> napisał :

    > T-mobile.pl to jest jedyna siec która bez problemów jest dostępna w okolicach
    > granicy i na niej samej.

    Z okna widzę granicę z Niemcami. Widzę jak w przygranicznej wiosce chodzą
    Niemcy. Więc mogę śmiało powiedzieć, że jestem w okolicach granicy i na niej
    samej. Nie mam T-mobile. Mam 3 inne polskie sieci i też są to jedyne
    bezproblemowe sieci w takim razie.

  • 12. Data: 2011-07-06 10:13:11
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-07-05 18:00, J.F pisze:
    > Stracili napis Era na wyswietlaczu, a zyskali T-mobile i swiadomosc
    > nalezenia do sieci o dziesiatkach milionow zadowolonych klientow :-)
    Na dwóch telefonach do których mam dostęp i logują się do sieci T-Mobile
    nadal widnieje napis "Era". Obydwa abonamentowce.

  • 13. Data: 2011-07-06 10:16:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-06 12:13, Tomaszek pisze:
    > Na dwóch telefonach do których mam dostęp i logują się do sieci T-Mobile
    > nadal widnieje napis "Era". Obydwa abonamentowce.

    To chyba jakieś stare telefony.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2011-07-06 10:25:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 06 Jul 2011 12:16:44 +0200, Liwiusz napisał(a):

    > To chyba jakieś stare telefony.

    Albo stare karty SIM. Zmiana nazwy odbyła się przez zdalną modyfikację
    karty SIM, a konkretnie pola Operator Name.
    To samo pole było kiedyś używane przez Ideę do wyświetlania niesławnego
    MILEGO DNI
    A to jak to wyświetli telefon, to już zupełnie inna historia. Czasem to
    będzie T-Mobile, czasem na przemian Era / T-Mobile, czasem ERA T-Mobile
    obok siebie. Czasem tylko Era.
    Inną historią jest aktualizacja karty SIM - czasem się po prostu nie udaje,
    czasem jakoś ginie wysyłana informacja, czasem ktoś ma starą kartę bez
    możliwości zdalnej aktualizacji.

    Słowo Era jest zaszyte w pamięci telefonu i dopiero aktualizacja
    oprogramowania pozwoli to zmienić na stałe.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Trole sa niekonsekwetne.... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 15. Data: 2011-07-06 13:54:48
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <iv18r9$8gp$1@news.onet.pl>, "Tomek" <p...@z...spamem.pl>
    wrote:

> [...]
    > Niemcy. Więc mogę śmiało powiedzieć, że jestem w okolicach granicy i na niej
    > samej. Nie mam T-mobile. Mam 3 inne polskie sieci i też są to jedyne

    Dlugosc granicy z Niemcami - 467 km.

    TA

  • 16. Data: 2011-07-06 14:59:30
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał :

    > Dlugosc granicy z Niemcami - 467 km.

    No i? Nie zrozumiałeś przekazu do jerzego.n, że mi odpisujesz?

  • 17. Data: 2011-07-06 15:57:41
    Od: "jerzy.n" <j...@t...de>

    Użytkownik "Tomek" <p...@z...spamem.pl> napisał w wiadomości

    > No i? Nie zrozumiałeś przekazu do jerzego.n, że mi odpisujesz?
    Bardzo skomplikowany ten przekaz, ze niby Niemców widzisz, ja tez ich widzę
    codziennie i mam zasięg tylko T-mobil ,inne sieci jak na drzewo wejdziesz
    :-))

  • 18. Data: 2011-07-06 16:21:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-07-06 15:54, T...@s...in.the.world pisze:

    > Dlugosc granicy z Niemcami - 467 km.

    Na granicy z Czechami podobnie - tylko Era (o przepraszam, T-Mobile),
    a reszta w roamingu ;)

  • 19. Data: 2011-07-06 19:40:40
    Od: Janeo <j...@g...com>

    On 5 Lip, 18:00, "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Stracili napis Era na wyswietlaczu, a zyskali T-mobile i swiadomosc
    > nalezenia do sieci o dziesiatkach milionow zadowolonych klientow :-)
    Raczej "polaczonych klientow" zgodnie z watkiem ich przyciezkich
    reklam. Tylko wciaz nie wiadomo czym :-P

  • 20. Data: 2011-07-06 20:28:50
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Latet" napisał w wiadomości

    >Coś słyszałem na temat darmowych rozmów wewnątrz sieci i m.in. pod
    >tym kątem zadawałem pierwotne pytanie. Ale chyba aż tak pięknie to
    >nie jest, że od dnia zmiany nazwy wszyscy byli "erowicze" mogli do
    >siebie dzwonic za darmo...

    nikt lepiej ci nie odpowie niz lektura stosownego regulaminu.

    J.