  • 1. Data: 2009-07-09 11:29:17
    Temat: Era Domowa. Nie ma konkurencji?
    Od: Loozak <l...@w...interia.pl>

    Orientuje się ktoś czy tylko Era oferuje przeniesienie nr stacjonarnego
    do swojej GSMowskiej sieci?

    Czemu Plus albo Orange nie oferuje takich cudów?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-07-09 11:40:07
    Temat: Re: Era Domowa. Nie ma konkurencji?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Loozak" <l...@w...interia.pl> napisał w wiadomości
    > Orientuje się ktoś czy tylko Era oferuje przeniesienie nr
    > stacjonarnego do swojej GSMowskiej sieci?
    > Czemu Plus albo Orange nie oferuje takich cudów?

    Bo im wcale nie zalezy na tym zeby zajmowac sobie pasmo po 3gr/min
    ?

    J.

  • 3. Data: 2009-07-09 14:54:22
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Bo im wcale nie zalezy na tym zeby zajmowac sobie pasmo po 3gr/min
    > ?

    Nie sądze aby było jak piszesz,

    numer jest dopisywany do numeru GSM
    w ten sposob masz na jednym koncie dwa numery, i pasma nie zajmujesz
    dodatkowego.bo
    zalogowany na bts jest jeden imei karty.

    sprawa dosyc fajna, sam z tego korzystam, zasięg w całej miejscowości
    tlefonu stacjnarnego
    i taniej niz w tpsa
    abonament 20zł w tym 30min w tym numer stacjonarny i w tym numer gsm

    pewnie sporo ludzi w polsce ma abonament socjalny za 28zł
    i nie zdają sobie sprawy, ze mogliby zaoszczędzić te 8zł miesięcznie
    do tego mieliby wygode, i przedewszystkim 30min do wygadania miesięcznie

    a w tp nie masz nic w 28zł

  • 4. Data: 2009-07-09 14:55:48
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Bo im wcale nie zalezy na tym zeby zajmowac sobie pasmo po 3gr/min

    era ma kilka ciekwych wynalazków ktorych nie ma konkurencja :)

    np era tandem dwie karty sklonowane, tez przydatne

    jedna mam w aucie w radio
    a druga w telefonie, odpalam stacyjke i samo się przełącza wysiadam z auta
    puszczam dzwonka gdziekolwiek i juz telefon aktywny

  • 5. Data: 2009-07-09 15:03:42
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Nie sądze aby było jak piszesz,
    >
    > numer jest dopisywany do numeru GSM
    > w ten sposob masz na jednym koncie dwa numery, i pasma nie zajmujesz
    > dodatkowego.bo
    > zalogowany na bts jest jeden imei karty.

    na mojej karcie mam tylko jeden numer i jest to numer stacjonarny...

  • 6. Data: 2009-07-09 15:12:28
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Thu, 9 Jul 2009 16:54:22 +0200, "Amir" <d...@g...pl> wrote:

> [...]
    >i nie zdają sobie sprawy, ze mogliby zaoszczędzić te 8zł miesięcznie
    >do tego mieliby wygode, i przedewszystkim 30min do wygadania miesięcznie

    Nie pisz bzdur bo żeby mieć ere domową w cenie 20pln to trzeba mieć
    numer gsm w erze (abo albo prepaid), a tak kosztuje 30pln jeśli chodzi
    o te cenniki co mają wejść od 14 lipca.
    Po drugie za 28 pln w socjalnym jest 15 jednostek czyli wychodzi 45
    minut na stacjonarne a w godzinach 22-8 i w weekendy i święta 1
    jednostka liczy się jako 6 minut. Nie jestem obrońcą tepsy ale wcale
    ta era nie jest tańsza od socjalnego według mnie, tyle że bardziej
    wygodna.

  • 7. Data: 2009-07-09 15:35:31
    Od: gregor <g...@s...pl>

    dizel pisze:

> [...]
    > jednostka liczy się jako 6 minut. Nie jestem obrońcą tepsy ale wcale
    > ta era nie jest tańsza od socjalnego według mnie, tyle że bardziej

    a wiesz ile kosztuje 1 min do kom lub 1 impuls w tym 20 zl abo tpsy ?

    gregor

  • 8. Data: 2009-07-09 15:53:53
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Thu, 09 Jul 2009 17:35:31 +0200, gregor <g...@s...pl> wrote:

    >a wiesz ile kosztuje 1 min do kom lub 1 impuls w tym 20 zl abo tpsy ?

    No drożej wychodzi ale co z tego. Chodzi mi w tym wszystkim bardziej o
    to że niby jest jakaś konkurencja dla najniższego abo stacjonarnego w
    Polsce (nie wliczając tego przyjaznego bo tylko z niego mogą korzystać
    osoby będące klientami mops), a tak naprawdę jeżeli ktoś nie ma tela w
    erze i mieści się z rozmowami w socjalnym to nie jest to dla niego
    żadna rewelacja (chodzi mi o rozmowy na stacjonarne, bo na komórki to
    taniej jest dzwonić z komórki)
    Z drugiej strony era może nałapać trochę klientów bo socjalnego już
    nie ma w sprzedaży i najniższy abo w tp to 50 pln

  • 9. Data: 2009-07-09 16:47:19
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    > Nie pisz bzdur bo żeby mieć ere domową w cenie 20pln to trzeba mieć
    > numer gsm w erze

    Na firmę dostniesz za 10zł netto numer stacjonarny w 2 godziny.
    zanieszesz go do domu, aktywujesz i kwita. zero innych opłat.
    No chyba ze masz zamiar normalnie(często) z niego dzwonić, to pomyłka.

    ToMasz

  • 10. Data: 2009-07-09 17:29:55
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > na mojej karcie mam tylko jeden numer i jest to numer stacjonarny...

    to mogles wziasc 2 w 1 opcje