  • 1. Data: 2009-07-09 14:50:40
    Temat: era gsm WIMAX - ktos korzysta?
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    cz ktos korzysta z ERA wimax, na stronie chwalą się ze maja zasięg spory

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-07-09 16:38:03
    Temat: Re: era gsm WIMAX - ktos korzysta?
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-07-09 16:50, Amir wrote:
    > cz ktos korzysta z ERA wimax, na stronie chwalą się ze maja zasięg spory

    Ja to miałem w ramach testów za darmo przez rok w Starachowicach. :)

  • 3. Data: 2009-07-09 17:29:24
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Ja to miałem w ramach testów za darmo przez rok w Starachowicach. :)

    od ery?

    na jakiej zasadzie testy wyglądały

    jak sie spisywałó?

    i zabrali ci?

  • 4. Data: 2009-07-10 05:40:27
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Amir pisze:
    > cz ktos korzysta z ERA wimax, na stronie chwalą się ze maja zasięg spory

    Oni to sprzedaje tam by nikt nie kupil.

    Poczytaj tutaj o wrazeniach www.bez-kabli.pl

  • 5. Data: 2009-07-10 15:15:21
    Od: Peet <w...@a...com>

    On 2009-07-09 19:29, Amir wrote:

    > od ery?
    >
    > na jakiej zasadzie testy wyglądały
    >
    > jak sie spisywałó?
    >
    > i zabrali ci?

    http://www.idg.pl/news/122181/WiMax.w.Starachowicach
    .html

    Tak, to była era, nawet poniewiera się gdzieś smycz na klucze jaką się
    dodatkowo dostawało. Dostawało się sprzęt, modem, antenę, kabel i miałeś
    to używać i dzielić się uwagami jak to działa, czy warunki atmosferyczne
    coś zmieniają i takie tam. Jeśli cię to ciekawi to jest wątek o tym na
    forum lokalnym. Później, gdzieś po 1.5 roku jak ktoś chciał to mógł
    wykupić komercyjną usługę, a jak ktoś nie chciał płacić to zwracał
    sprzęt. Ogólnie to sympatycznie to działało i to za darmo.

    http://st-ce.pl/forum/viewtopic.php?t=289&sid=0d0819
    a025ec00559b24e01a7ec90b53