  • 21. Data: 2009-07-10 15:04:34
    Temat: Re: Era Domowa. Nie ma konkurencji?
    Od: Technolog <t...@g...kropka.com>

    Dnia Thu, 09 Jul 2009 13:29:17 +0200, Loozak napisał(a):

    > Orientuje się ktoś czy tylko Era oferuje przeniesienie nr stacjonarnego
    > do swojej GSMowskiej sieci?
    >
    > Czemu Plus albo Orange nie oferuje takich cudów?

    Orange oferuje w postaci TP ;p

  • 22. Data: 2009-07-10 16:35:04
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Technolog" <t...@g...kropka.com> napisał w wiadomości

    > Orange oferuje w postaci TP ;p

    Nie tylko, takze i w postaci swego WLR-a (Era tez zreszta ma WLR-a: "Era
    Linia Stacjonarna" i "Era Linia Bizlesowa" ), jednakze to nie ten komfort,
    ze sobie ze stacjonarnym mozna chodzic "po miescie".

    Pozdrawiam
    SDD

  • 23. Data: 2009-07-11 03:31:04
    Od: Janeo <j...@g...com>

    wiadomościnews:h3778k$o5b$1@inews.gazeta.pl...

    > Kolega Janeo po prostu myli Ere Domowa/Firmową (ED/EF) z Era Numerem
    > Stacjonarnym (ENS).

    Jak mogę mylić, jak na fakturze jest jak byk "Era Domowa"?
    Pozdr. - J

  • 24. Data: 2009-07-11 18:19:54
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 Jul 2009 16:54:22 +0200, Amir wrote:
    >Nie sądze aby było jak piszesz,
    >numer jest dopisywany do numeru GSM
    >w ten sposob masz na jednym koncie dwa numery, i pasma nie zajmujesz
    >dodatkowego.bo zalogowany na bts jest jeden imei karty.

    Ale pasmo zajete jest nie przy zalogowaniu tylko przy rozmowach.

    J.

  • 25. Data: 2009-07-11 18:21:36
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 9 Jul 2009 22:31:47 +0200, SDD wrote:
    >Ciekawostka jest, ze obecnie w regulaminie stoi, iz nie mozna miec
    >jednoczesnie ENS i Ery Tandem! Ja akurat mam obie te uslugi na jednym
    >numerze (ENS wzialem na samym poczatku jej zaistnienia).
    >Zastanaiwam sie, jaki jest powod takiego wykluczenia - czyzby logujac sie
    >naprzemian jednym klonem karty ze strefy domowej a drugim spoza strefy mozna
    >bylo jakos "oglupic" system i np. korzystac ze swojej strefy takze poza nia?

    Moze ludziska mysleli ze jak maja dwa numery i dwie karty, to beda dwa
    naraz ?

    J.

  • 26. Data: 2009-07-11 19:04:11
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Ogólnie lepiej wziąć normalny abonament i dodatkowo domowy.

    Założenie:
    Chcę mieć telefon stacjonarny z Ery.
    Oferta dotyczy klienta indywidualnego, nie dla firm.

    "Era Domowa"
    - 30zł
    - nie ma żadnego telefonu za 1zł a jedynie kilka do wyboru, np
    Nokia 1209 za 40zł
    Nokia 2610 za 129zł
    Nokia 3310c za 199zł

    "Nowa Era 20" + "Era Numer Stacjonarny"
    - abonament 25zł
    - o wiele więcej i lepszych telefonów do wyboru:
    5 telefonów po złotówce w tym Nokia 1209 i 2600
    a Nokia 3310c za 99zł

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?