    From: dizel <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Era Domowa. Nie ma konkurencji?
    Date: Thu, 09 Jul 2009 17:12:28 +0200

    On Thu, 9 Jul 2009 16:54:22 +0200, "Amir" <d...@g...pl> wrote:

    >Nie sądze aby było jak piszesz,
    >
    >numer jest dopisywany do numeru GSM
    >w ten sposob masz na jednym koncie dwa numery, i pasma nie zajmujesz
    >dodatkowego.bo
    >zalogowany na bts jest jeden imei karty.
    >
    >sprawa dosyc fajna, sam z tego korzystam, zasięg w całej miejscowości
    >tlefonu stacjnarnego
    >i taniej niz w tpsa
    >abonament 20zł w tym 30min w tym numer stacjonarny i w tym numer gsm
    >
    >pewnie sporo ludzi w polsce ma abonament socjalny za 28zł
    >i nie zdają sobie sprawy, ze mogliby zaoszczędzić te 8zł miesięcznie
> [...]

    Nie pisz bzdur bo żeby mieć ere domową w cenie 20pln to trzeba mieć
    numer gsm w erze (abo albo prepaid), a tak kosztuje 30pln jeśli chodzi
    o te cenniki co mają wejść od 14 lipca.
    Po drugie za 28 pln w socjalnym jest 15 jednostek czyli wychodzi 45
    minut na stacjonarne a w godzinach 22-8 i w weekendy i święta 1
    jednostka liczy się jako 6 minut. Nie jestem obrońcą tepsy ale wcale
    ta era nie jest tańsza od socjalnego według mnie, tyle że bardziej
    wygodna.