  • 1. Data: 2009-07-09 09:29:11
    Temat: telefon do internetu - jaki?
    Od: "Lech" <l...@o...pl>

    Grupowicze,

    Szukam telefonu, ktory bylby maksymalnie wygodny do zastosowan "internetowych"
    - strony, uslugi, komunikatory itd i dzialal w Plusie. Interesuje mnie sam
    aparat, wiec koszt bede liczyl calosciowo - cena zakupu + 24* abonament.

    Co polecacie?

    Dziekuje za pomoc.
    Lech

  • 2. Data: 2009-07-09 09:48:06
    Temat: Re: telefon do internetu - jaki?
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 09 Jul 2009 11:29:11 +0200, "Lech" <l...@o...pl>
    wrote:

> [...]
    >aparat, wiec koszt bede liczyl calosciowo - cena zakupu + 24* abonament.

    Netbooka z modemem. Poważnie. Problemem telefonu przy intensywnym
    uzytkowaniu nei jest nawet ekran a brak dobrej klawiatury. Mam pewne
    doświadczenie w tej materii (Nokia E61, E71, kilka WM, iPhone) i to bł
    najwiesyz problem. Używam do zdalnej administarcji (klient ssh, WWW),
    poczta, komunkatory (głównei tekstowo bo Skype to własciwie to samo co
    telefon). I brak mi porządnej klawiatury - kciukowa czy ekranowa do
    dłuższej pracy jednak średnio się nadaje. Najlepszy był w sumie
    palmtop z klawiaturą pełnowymiarową po BT ale jak oceniłem to w sumei
    od netbooka to niewiele mniejsze. Jak na 100% to ma być telefon to idź
    do jakiegoś salonu i obmacaj co mają z klawaiaturami i jak ci to
    pasuje. Niekoniecznei Plua. Dowolny telefon bez simlocka będzie
    działał w ich sieci więc po wybraniu możesz kupić np. na Alledrogo.

    Zdrówko

  • 3. Data: 2009-07-09 09:59:25
    Od: "woohoo" <2...@D...pl>

    Maciek "Babcia" Dobosz:
    > Netbooka z modemem. Poważnie. Problemem telefonu przy intensywnym
    > uzytkowaniu nei jest nawet ekran a brak dobrej klawiatury.

    Mogę potwierdzić, ale tylko w przypadku naprawdę intensywnego surfowania po
    necie.
    Gdy mi padła płyta główna w laptopie, a nie miałem kasy na jej wymianę, to
    do Internetu przez 3 misiące używałem Toshiby G900.
    15-30 min/dzień - super.
    4-6 godz./dzień - straszna męczarnia.

    No a co do meritum tematu: polecać nic nie będę, bo nie wiem, czy chodzi o
    typowy telefon, smartphone, czy może jeszcze coś innego, no i wokół jakiej
    kwoty ma oscylować.

    --
    wo_Ohoo!

  • 4. Data: 2009-07-09 10:07:26
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> writes:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^
    > będzie działał w ich sieci więc po wybraniu możesz kupić np. na

    Na jakiej klawiaturze piszesz? 8-)

    MJ

  • 5. Data: 2009-07-09 11:13:18
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 09 Jul 2009 12:07:26 +0200, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

    > ^^^
    > ^^ ^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^
    > ^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^
    > ^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^
    >
    >Na jakiej klawiaturze piszesz? 8-)

    Logitech M/N:Y-LU76 :-P

    Papier mam na takie pisanie choć w szkole z niego nie korzystałem bo
    za moich czasów i tak to nic nie dawało :-)

    Zdrówko

  • 6. Data: 2009-07-09 11:25:17
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> writes:

    > Papier mam na takie pisanie choć w szkole z niego nie korzystałem bo
    > za moich czasów i tak to nic nie dawało :-)

    Większość z takich błędów można wyłapać programowo, co też polecam.

    MJ
    PS. A jak piszesz polecenia dla komputera, to już tych błędów nie
    robisz, co? 8-)

  • 7. Data: 2009-07-09 12:19:32
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 09 Jul 2009 13:25:17 +0200, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> wrote:

    >Większość z takich błędów można wyłapać programowo, co też polecam.

    Masz polski spell checker do mojego czytnika? Ja nei trafiłem do tej
    pory na taki.

    >PS. A jak piszesz polecenia dla komputera, to już tych błędów nie
    >robisz, co? 8-)

    Zdarza się niestety :-(

    Zdrówko

  • 8. Data: 2009-07-09 15:30:03
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <l...@4...com>,
    "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> wrote:

    > Papier mam na takie pisanie choć w szkole z niego nie korzystałem bo
    > za moich czasów i tak to nic nie dawało :-)

    Ojej. A ja sie nazywa ta jednostka chorobowa?
    Bo mam podobnie.
    W szkole pisalem recznie, to tego nie bylo. T
    A teraz po prostu czesto naciskam zbyt szybko klawisze - i prawa reka
    dziala szybciej niz lewa. Albo odwrotnie.

    TA

  • 9. Data: 2009-07-09 18:12:13
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Thu, 09 Jul 2009 17:30:03 +0200,
    T...@s...in.the.world wrote:

    >Ojej. A ja sie nazywa ta jednostka chorobowa?

    Dysortografia. Dosc mocno upierdliwa czasami ale daje się z tym zyc.

    >Bo mam podobnie.
    >W szkole pisalem recznie, to tego nie bylo. T
    >A teraz po prostu czesto naciskam zbyt szybko klawisze - i prawa reka
    >dziala szybciej niz lewa. Albo odwrotnie.

    U mnie się to objawia czestym pomijaniem liter i czeskimi bledami -
    przestawienieniem szyku liter - glownie "i" i "e".

    Zdrowko

  • 10. Data: 2009-07-09 19:31:49
    Temat: [OT] Re: telefon do internetu - jaki?
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...

    > A teraz po prostu czesto naciskam zbyt szybko klawisze - i prawa reka
    > dziala szybciej niz lewa. Albo odwrotnie.

    Używaj drugiej też. Albo odwrotnie ;))

    Feromon

    PS. Mózg ludzki obywa się bez ortografii. Można w słowach zamieniać
    znaki byle pierwszy i ostatni był poprawny i mózg podświadomie rozumie
    popie...ony tekst. Serio. Sprawdziłem.

    4229 (20090709) __________