  • 11. Data: 2013-07-26 13:00:53
    Temat: Re: Emil potrącił panią komendant - według tej Pani :)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Niby tak, ale ciekawe jest, dlaczego prokurator, sędzia, i jeszcze
    > parę innych osób, działają tak, jakby nie zdawały sobie sprawy, że
    > uniewinnienie rzekomego sprawcy w wyższych instancjach może nie
    > zakończyć sprawy, i wymiar sprawiedliwości upomni się o panią
    > komendant, jej znajomego biznesmena i wszystkich, którzy pomagali im w
    > tej mistyfikacji.

    No własnie.
    niestety wnioski mogą byc zupelnie wykluczające sie;
    - coś jest w sprawie nie tak
    - sa tak pewni siebie, że niczego sie nie boją.

    Niestety, skoro walka była o ten filmik, to podejrzewam, ze na nim jasno
    widać co i jak. Wiec mozna wnioskowac, że prawdziwe jest jakze smutne
    wnioskowanie nr 2.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.

  • 12. Data: 2013-07-26 13:42:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 26.07.2013 12:00, Budzik pisze:

    > Chociaż debilowi co sfastykę uważa za symbol szczęścia chyba nic sie nie
    > stało.

    1. swastyka nie "sfastyka"
    2. owszem, to symbol Słońca oraz szczęścia
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Swastyka

    > Ciekawe czy by sie cieszył, jakby mu ktoś na domu narysowal...

    Ale zniszczenie mienia nie ma nic wspólnego z treścią malowidła
    niszczącego mienie.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 13. Data: 2013-07-26 14:30:17
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-07-26, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    a-walczyl-a-teraz-straz-walczy-z-nim-historia-z-kame
    ra-samochodowa-w-tle/
    raci/ myślałem, że

    http://www.youtube.com/watch?v=po62-GqW9yw
    http://www.youtube.com/watch?v=SGz2V1JBsjk
    http://www.youtube.com/watch?v=suGX-g7UN9E

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2013-07-26 14:37:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    >Osobnik posiadający mail a...@g...com napisał(a) w
    >poprzednim odcinku co następuje:
    >Zapewne.
    >Ale gdyby tak było to pomoc Emilowi to jedno a wypierdolenie oszustów
    >drugie.
    >A znając sądy to nawet jak Emil sie wybroni to sędzinie wlos z głowy
    >nie
    >spadnie.
    >A jak sprawa sie nagłosni to może byc róznie.

    Tez nie spadnie ... ale ktos tam moze jednak zapamieta.
    Naglosnic trzeba.

    A coz panem Leszkiem W ? Jesli gdziekolwiek w aktach jest jego
    zeznanie jak to uwiecznil potracenie pani komendant,
    to nalezy zglosic do prokuratury wniosek o skladanie falszywych
    zeznan, nastepnie wniosek do prokuratury wyzej o przeniesienie sprawy
    do innej prokuratury ... no i zamiescic nagranie na youtube.
    Zglosic sie do posla PiS w sasiednim okregu tez mozna - moze zechce
    zainterpelowac u ministra :-)

    J.

  • 15. Data: 2013-07-26 14:55:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

  • 16. Data: 2013-07-26 15:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > 1. swastyka nie "sfastyka"

    tak oczywiscie

    > 2. owszem, to symbol Słońca oraz szczęścia
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Swastyka

    Tak, Andrzeju.
    Rozumiem, ze bronisz prokuratora?

    > Ale zniszczenie mienia nie ma nic wspólnego z treścią malowidła
    > niszczącego mienie.

    Oczywiście. I?
    Nie chodziło mi o zniszczenie tylko o wydźwięk znaku.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 17. Data: 2013-07-26 15:37:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 26.07.2013 15:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail a...@l...com napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > tak oczywiscie

    > Tak, Andrzeju.
    > Rozumiem, ze bronisz prokuratora?

    Dlaczego mam go bronić? Niech sam się broni. Jak tylko zwracam ci uwagę,
    że swastyka niejedno znaczy. Podobnie jak np. tęcza. Jak dzieci będą w
    przedszkolu tęczę malować, to zrobisz awanturę o szerzenie
    homoseksualizmu? ;->

    > Oczywiście. I?
    > Nie chodziło mi o zniszczenie tylko o wydźwięk znaku.

    Wydźwięk zależy od kontekstu.

    Przedstaw kontekst to pogadamy.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!

  • 18. Data: 2013-07-26 16:40:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > uwagę, że swastyka niejedno znaczy. Podobnie jak np. tęcza. Jak dzieci
    > będą w przedszkolu tęczę malować, to zrobisz awanturę o szerzenie

    Z toba to naprawde proste zdanie trzeba obudować calą masa wyjaśnien
    kontekstu?
    To chyba jasne, ze swastyka ma wiele znaczen?
    To chyba jasne, ze w polsce ma racej znaczenie pejoratywne?
    To chyba jasne, ze w Białymstoku nie malowano jej, aby zyczyć szcześcia i
    dobrobytu cudzoziemcom?

    > Wydźwięk zależy od kontekstu.
    >
    > Przedstaw kontekst to pogadamy.

    Bardzo prosze. Pan prokurator wychodzi rano i widzi dom w swastykach.
    jak myslisz - co prawda pomazali mi dom, ale przynajmniej zycza mi
    wszystkiego dobrego.
    Czy moze jednak, stwierdzi, ze ktos mu źle życzy?

    Kontekst swastyki w Europie jest jasny i o ile nikt nie zaznacza inaczej -
    należy przyjąć ze chodzi o faszyzm a nie o ogólne szczęście.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 19. Data: 2013-07-26 20:51:08
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    > A po co pytasz ?
    > PS - gmina kargowa jest na epuapie.

    Bo nie wiem czy to wypada??? :)

    pozdr.

  • 20. Data: 2013-07-26 21:55:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 26.07.2013 16:40, Budzik pisze:

    > Z toba to naprawde proste zdanie trzeba obudować calą masa wyjaśnien
    > kontekstu?

    Proste zdanie jest wystarczające dla prostaków.

    Człowiek myślący do rzetelnej oceny potrzebuje kontekstu.

    > To chyba jasne, ze swastyka ma wiele znaczen?

    Dla mnie tak. Dla ciebie można przypuszczać - nie. Przynajmniej póki cię
    nie oświeciłem.

    > To chyba jasne, ze w polsce ma racej znaczenie pejoratywne?

    Co to jest "polska"?

    > To chyba jasne, ze w Białymstoku nie malowano jej, aby zyczyć szcześcia i
    > dobrobytu cudzoziemcom?

    Udowodnij.

    [ciach]

> [...]
    > wszystkiego dobrego.
    > Czy moze jednak, stwierdzi, ze ktos mu źle życzy?

    Jak pisałem: dla zniszczenia mienia nie ma znaczenia treść rysunków.

    > Kontekst swastyki w Europie jest jasny i o ile nikt nie zaznacza inaczej -

    Tak, zwłaszcza przy dużej obecności imigracji z Indii, Chin i okolic, hmm?

    > należy przyjąć ze chodzi o faszyzm a nie o ogólne szczęście.

    Nie, nie należy.

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!