  • 21. Data: 2024-08-11 15:17:18
    Temat: Re: Elektryki takie bezpieczne :)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 11 Aug 2024 06:39:12 +0200, w <v99f9h$6c7$4@news.chmurka.net>, Cavallino
    <C...@k...pl> napisał(-a):

    > W kuluarach pojawia się jednak inna wersja
    > wydarzeń. Analizowany jest scenariusz, w którym Mercedes EQE dzień
    > wcześniej mógł brać udział w kolizji i w jej czasie doszło do
    > uszkodzenia ogniw.

    Dobre :)))
    Zwłaszcza te "kuluary" są takie twórcze.

  • 22. Data: 2024-08-11 15:19:09
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 11.08.2024 o 12:35, Shrek pisze:

    > TAk same z siebie dzień później? Raczej nie...

    Czemu 'dzeiń później'? Od razu!

  • 23. Data: 2024-08-11 15:19:36
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 11.08.2024 o 13:05, nadir pisze:

    > Same z siebie, na parkingu, 24h pod kolizji? Dawaj te linki!

    Czyli od razu się palą a elektryki nie. No to chyba lepiej.

  • 24. Data: 2024-08-11 15:19:57
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 11.08.2024 o 13:13, Janusz pisze:

    > Ty naprawdę jesteś taki głupi czy tylko udajesz idiotę?

    Głupi jesteś tylko Ty.

  • 25. Data: 2024-08-11 15:20:47
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 11.08.2024 o 14:23, Pixel(R)?? pisze:

    > Nie słyszałem, żeby to miało jakieś znaczenie w przypadku spalinowych.

    Znaczy dobrze, że się palą?

  • 26. Data: 2024-08-11 15:21:47
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 11.08.2024 o 13:04, nadir pisze:

    > Nadal czekamy na informację o kolizji, dzień wcześniej, to może być
    > ważny dowód.

    Być może nie, ale najwyraźniej nie 'od ładowania' a to już jest coś co
    powinno zainteresować fanatyków smrodów.

  • 27. Data: 2024-08-11 17:17:04
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 11.08.2024 o 15:21, io pisze:

    > Być może nie, ale najwyraźniej nie 'od ładowania'

    Czyli zajarał się od stania, co nie przechodzi przez gardło i klawiaturę
    fanbojów.

  • 28. Data: 2024-08-11 17:28:16
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 11.08.2024 o 15:20, io pisze:

    > Znaczy dobrze, że się palą?

    Elektryki? Tak :)

    --
    Pixel(R)??

  • 29. Data: 2024-08-11 17:47:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.08.2024 o 15:19, io pisze:

    > Czyli od razu się palą a elektryki nie. No to chyba lepiej.

    No nie baldzo:P
    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 30. Data: 2024-08-11 17:52:58
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Czyli od razu się palą a elektryki nie. No to chyba lepiej.

    W jednym zdaniu piszesz, że czasem się palą, a w innym, że od razu.
    Już widzisz na jakiego idiotę wychodzisz, czy jeszcze trzeba ci pomóc?