eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Chris" <c...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Date: Wed, 21 Aug 2013 14:09:31 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <kv2alr$t1m$1@node2.news.atman.pl>
    References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl>
    <1j1erhzdjnz7o$.130kugm8p8d2d$.dlg@40tude.net>
    <5212829c$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <kuuccn$h26$1@speranza.aioe.org>
    <191xnp6ahlpsz$.96b4388vubiq$.dlg@40tude.net>
    <52137e4c$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <1ge80lhcagpds.l18t0jyanvip$.dlg@40tude.net>
    <5213abf4$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5213b7db$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <1opurbzq2r0hn.hz79h078zu2s$.dlg@40tude.net>
    <kv24o9$g4o$1@usenet.news.interia.pl>
    NNTP-Posting-Host: 194.56.211.10
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1377086971 29750 194.56.211.10 (21 Aug 2013 12:09:31
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 21 Aug 2013 12:09:31 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6090
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048451
    [ ukryj nagłówki ]

    Trybun nabazgrał(a):

    > W dniu 2013-08-20 20:54, J.F. pisze:
    >>>> I tak pani dala formularz do wypelnienia, przyjela towar i wyplacila
    >>>> pieniadze od reki ?
    >>> Tak/Tak/Tak
    >>> Tak/Tak/Tak
    >> A to jestem pod wrazeniem.
    > A jednak, jakiś miesiąc temu zwróciłem wadliwą wiertarkę w Polo. Zwrot
    > gotówki przy kasie, bez żadnych wstrętów i zbędnych formalności.

    Koledze padła klawiatura Microsoftu, Tel do centrali co dalej ? poprosili o
    S/N i adres na jaki mają wysłać nową sztukę i na tym koniec. Tylko że to
    było w USA :)

    Znajomy (obywatelstwo Szwedzkie i Polskie) też miał fajnie z gwarancją auta,
    padło mu XC90 i Tel do ubezpieczyciela w Szwecji (pakiet obejmuje auto
    zastępcze na czas naprawy) że bierze auto zastępcze tylko jak ma to
    rozliczyć z nimi (fa ?) a odpowiedz była szybka .. proszę podać na @/tel
    sumę jaką pan wydał na wynajem i numer konta w celu przelania pieniędzy ...
    na tym koniec .. deklaracja słowna że wydało się xx tyś na wynajem auta a
    oni bez problemu zwracają ...

    Ale takie żeczy tylko w cywilizaji a nie krajach 3 świata :)

    --
    www.bezwypadkowy.net - Sprawdź historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
    www.automo.pl - Sprawdź VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkową.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: