-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
t4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl>
<1j1erhzdjnz7o$.130kugm8p8d2d$.dlg@40tude.net>
<5212829c$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
<kuuccn$h26$1@speranza.aioe.org>
<191xnp6ahlpsz$.96b4388vubiq$.dlg@40tude.net>
<52137e4c$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
<1ge80lhcagpds.l18t0jyanvip$.dlg@40tude.net>
<5213abf4$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
<1...@4...net>
<5213b7db$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
<1opurbzq2r0hn.hz79h078zu2s$.dlg@40tude.net>
<kv24o9$g4o$1@usenet.news.interia.pl> <kv2alr$t1m$1@node2.news.atman.pl>
Date: Wed, 21 Aug 2013 14:24:44 +0200
Message-ID: <chlh2y7rc96d$.11p5ylwy11f3y.dlg@40tude.net>
Lines: 38
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
X-Trace: 1377087874 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1446 82.143.187.50:60653
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048453
[ ukryj nagłówki ]Dnia Wed, 21 Aug 2013 14:09:31 +0200, Chris napisał(a):
> Trybun nabazgrał(a):
>>>>> I tak pani dala formularz do wypelnienia, przyjela towar i wyplacila
>>>>> pieniadze od reki ?
>>>> Tak/Tak/Tak
>>>> Tak/Tak/Tak
>>> A to jestem pod wrazeniem.
>> A jednak, jakiś miesiąc temu zwróciłem wadliwą wiertarkę w Polo. Zwrot
>> gotówki przy kasie, bez żadnych wstrętów i zbędnych formalności.
Tylko ze latwiej sprawdzic ze wiertarka nie kreci, niz ze procesor
nieprawidlowo pracuje w trybie SD :-)
> Koledze padła klawiatura Microsoftu, Tel do centrali co dalej ? poprosili o
> S/N i adres na jaki mają wysłać nową sztukę i na tym koniec. Tylko że to
> było w USA :)
> Znajomy (obywatelstwo Szwedzkie i Polskie) też miał fajnie z gwarancją auta,
> padło mu XC90 i Tel do ubezpieczyciela w Szwecji (pakiet obejmuje auto
> zastępcze na czas naprawy) że bierze auto zastępcze tylko jak ma to
> rozliczyć z nimi (fa ?) a odpowiedz była szybka .. proszę podać na @/tel
> sumę jaką pan wydał na wynajem i numer konta w celu przelania pieniędzy ...
> na tym koniec .. deklaracja słowna że wydało się xx tyś na wynajem auta a
> oni bez problemu zwracają ...
> Ale takie żeczy tylko w cywilizaji a nie krajach 3 świata :)
No nie, w Polsce tez sie zdarza, przynajmniej to pierwsze.
Ale ... pewna amerykanska firma (HP), wymyslila sobie ze po awarii
drukarki (wtedy jeszcze plujki byly srednio drogie), bedzie ona
wywieziona do Paryza i tam naprawiona (jeden serwis na cala Europe,
wiec nie ma co zwalac na kraj trzeciego swiata). Klient aby byl
zadowolony dostanie szybko inna drukarke - uzywana po naprawie.
Jego po naprawie trafi do innego klienta.
Na gwarancji moze i to i dziala, ale po gwarancji ... cena za taka
usluge prawie rowna nowej drukarce ze sklepu ...
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 21.08.13 15:18 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.08.13 15:26 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.08.13 15:42 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.08.13 15:54 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.08.13 15:59 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.08.13 17:07 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.08.13 17:12 Tadeusz L
- 21.08.13 17:48 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.08.13 17:54 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.08.13 17:58 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.08.13 18:00 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.08.13 18:03 Eneuel Leszek Ciszewski
- 21.08.13 18:40 J.F.
- 21.08.13 18:47 Irokez
- 21.08.13 18:46 Trybun
Najnowsze wątki z tej grupy
- iOS, działające wifi z autolockiem
- Z instrukcji do kitu
- Re: W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- W telefonie brak szufladki na drugą kartę SIM
- DNS restrictions are on
- Słabszy sygnał GSM od kilku tugodni
- Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- Praktyczny test GPS...
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO
- Karty przedpłacone (podarunkowe) Google Play - pytanie do korzystających
- Dlaczego sluchawka nie dzwoni?
- Google Play
- Gdzie kosz?
- Kosz, gdzie??
Najnowsze wątki
- 2025-01-04 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2025-01-03 Problem z odczytem karty CF
- 2025-01-03 Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- 2025-01-03 Wrocław => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-01-03 Warszawa => International Freight Forwarder <=
- 2025-01-03 Mińsk Mazowiecki => Area Sales Manager OZE <=
- 2025-01-03 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2025-01-03 Beztłumikowcy
- 2025-01-03 Lublin => Delphi Programmer <=
- 2025-01-03 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-03 [OT] nowe osoby w grupach?
- 2025-01-03 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2025-01-03 Warszawa => Developer .NET (mid) <=
- 2025-01-03 Katowice => Administrator IT - Systemy Operacyjne i Wirtualizacja <=
- 2025-01-03 Warszawa => DevOps Engineer <=