eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmElectro.pl i reklamacja MonsteraRe: Electro.pl i reklamacja Monstera
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!transi
    t4.readnews.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.p
    l!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl
    .POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Electro.pl i reklamacja Monstera
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    References: <kutl01$kro$1@node1.news.atman.pl>
    <1j1erhzdjnz7o$.130kugm8p8d2d$.dlg@40tude.net>
    <5212829c$0$1251$65785112@news.neostrada.pl>
    <kuuccn$h26$1@speranza.aioe.org>
    <191xnp6ahlpsz$.96b4388vubiq$.dlg@40tude.net>
    <52137e4c$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <1ge80lhcagpds.l18t0jyanvip$.dlg@40tude.net>
    <5213abf4$0$1247$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <5213b7db$0$1217$65785112@news.neostrada.pl>
    <1opurbzq2r0hn.hz79h078zu2s$.dlg@40tude.net>
    <kv24o9$g4o$1@usenet.news.interia.pl> <kv2alr$t1m$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Wed, 21 Aug 2013 14:24:44 +0200
    Message-ID: <chlh2y7rc96d$.11p5ylwy11f3y.dlg@40tude.net>
    Lines: 38
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    X-Trace: 1377087874 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1446 82.143.187.50:60653
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1048453
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Wed, 21 Aug 2013 14:09:31 +0200, Chris napisał(a):
    > Trybun nabazgrał(a):
    >>>>> I tak pani dala formularz do wypelnienia, przyjela towar i wyplacila
    >>>>> pieniadze od reki ?
    >>>> Tak/Tak/Tak
    >>>> Tak/Tak/Tak
    >>> A to jestem pod wrazeniem.
    >> A jednak, jakiś miesiąc temu zwróciłem wadliwą wiertarkę w Polo. Zwrot
    >> gotówki przy kasie, bez żadnych wstrętów i zbędnych formalności.

    Tylko ze latwiej sprawdzic ze wiertarka nie kreci, niz ze procesor
    nieprawidlowo pracuje w trybie SD :-)

    > Koledze padła klawiatura Microsoftu, Tel do centrali co dalej ? poprosili o
    > S/N i adres na jaki mają wysłać nową sztukę i na tym koniec. Tylko że to
    > było w USA :)
    > Znajomy (obywatelstwo Szwedzkie i Polskie) też miał fajnie z gwarancją auta,
    > padło mu XC90 i Tel do ubezpieczyciela w Szwecji (pakiet obejmuje auto
    > zastępcze na czas naprawy) że bierze auto zastępcze tylko jak ma to
    > rozliczyć z nimi (fa ?) a odpowiedz była szybka .. proszę podać na @/tel
    > sumę jaką pan wydał na wynajem i numer konta w celu przelania pieniędzy ...
    > na tym koniec .. deklaracja słowna że wydało się xx tyś na wynajem auta a
    > oni bez problemu zwracają ...
    > Ale takie żeczy tylko w cywilizaji a nie krajach 3 świata :)

    No nie, w Polsce tez sie zdarza, przynajmniej to pierwsze.

    Ale ... pewna amerykanska firma (HP), wymyslila sobie ze po awarii
    drukarki (wtedy jeszcze plujki byly srednio drogie), bedzie ona
    wywieziona do Paryza i tam naprawiona (jeden serwis na cala Europe,
    wiec nie ma co zwalac na kraj trzeciego swiata). Klient aby byl
    zadowolony dostanie szybko inna drukarke - uzywana po naprawie.
    Jego po naprawie trafi do innego klienta.

    Na gwarancji moze i to i dziala, ale po gwarancji ... cena za taka
    usluge prawie rowna nowej drukarce ze sklepu ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: