  • 31. Data: 2011-12-28 19:38:51
    Temat: Re: Ekologia jak się patrzy!
    Od: hikikomori <h...@a...pl>

    Użytkownik to napisał:
    > begin WW

    > Mogli sprzedać je za pół ceny i efekt byłby ten sam. Niszczenie sprawnych

    Zalany samochód uważasz za sprawny?

  • 32. Data: 2011-12-28 19:43:22
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Cavallino

    > Tak myślałem, niczego więcej się po Tobie nie spodziewałem.

    Szkoda mi czasu na kolejną dyskusje w rodzaju tej, gdzie nie widziałeś
    korelacji pomiędzy wysokością wypłacanych odszkodowań a wysokością
    składek.

  • 33. Data: 2011-12-28 19:44:01
    Od: to <t...@i...pl>

    begin hikikomori

    > Zalany samochód uważasz za sprawny?

    Jak się go naprawi to jest sprawny. Nie jest z cukru, żeby się rozpłynął.

  • 34. Data: 2011-12-28 19:54:53
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    W dniu 2011-12-28 15:51, to pisze:
    > begin hikikomori

    > Nawet jeśli, to co?

    nikt by tego w Polsce nie kupil.

  • 35. Data: 2011-12-28 19:59:50
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 28 Dec 2011 17:14:28 +0100, Papkin wrote:

    > idiotyczne :( ale moze tak mysla japonczycy... albo 100% auto albo harakiri :)
    >
    > W indiach czy pakistanie by ich po stopach calowali.

    Takie decyzje wynikają z czysto ekonomicznego rachunku.
    Widocznie podarowanie tych samochodów komukolwiek byłoby droższe niż ich
    zniszczenie.

    Rzucenie takich aut na rynek niekoniecznie jest w interesie producenta:
    - wewnętrzna konkurencja produktu pełnowartościowego z niepełnowartościowym
    - opinia o marce i modelu z powodu potencjalnie bardziej awaryjnych aut
    popowodziowych
    - drugi obieg oryginalnych, nowych części zamiennych ze zdemontowanych aut
    popowodziowych
    - odpowiedzialność - producent nie rzuci na rynek samochodów w których nie
    będzie pewny np. zadziałania poduszek powietrznych, a sprawdzanie
    wszystkiego po kolei będzie drogie o ile w ogóle możliwe.

    To jest częsty problem w przypadku jak firma ma partie wadliwego towaru -
    czasami podejmuje się decyzję o jakimś reworku, ale często cały produkt
    jest niszczony.

  • 36. Data: 2011-12-28 20:00:33
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-28 19:54, marcin pisze:

    > nikt by tego w Polsce nie kupil.

    Spoko - chętnych by się znalazło. Później dopiero by się
    zaczęły żale, jakie to g* Honda produkuje...

  • 37. Data: 2011-12-28 20:03:02
    Od: marcin <l...@k...cwo>

    > Spoko - chętnych by się znalazło. Później dopiero by się
    > zaczęły żale, jakie to g* Honda produkuje...

    kiera po prawej

  • 38. Data: 2011-12-28 20:04:31
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-12-28, to <t...@i...pl> wrote:

    > Mogli sprzedać je za pół ceny i efekt byłby ten sam. Niszczenie sprawnych
    > aut to zwykłe marnotrawstwo. Jak dla mnie pokazali tylko tyle, że dla PR-
    > u są w stanie bezsensownie zatruć środowisko.

    O co Ci chodzi? Przeciez klienci zaplaca, ci ktorym tak sie podoba jak
    firma dba o wizerunek, firma strat ponosic nie moze.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 39. Data: 2011-12-28 20:13:12
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin hikikomori

    > Jak się go naprawi to jest sprawny. Nie jest z cukru, żeby się rozpłynął.

    Albo znów chcesz przytrollować i jak zwykle z mizernym skutkiem, albo nie
    masz bladego pojęcia o samochodach, a konkretnie o ich naprawianiu.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 40. Data: 2011-12-28 20:16:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-28 20:03, marcin pisze:

    > kiera po prawej

    Fakt, nie zwróciłem uwagi - na filmie to widać. Zdaje się, że
    jeszcze nie przewalczono możliwości rejestracji RHD.