  • 21. Data: 2011-12-28 19:10:06
    Temat: Re: Ekologia jak się patrzy!
    Od: to <t...@i...pl>

    begin WW

    > Myślę, że dokładnie to przemyśleli. Pokazali wszystkim, jak dbają o
    > markę firmy i o swoich klientów. Jednocześnie raz na zawsze ukrócili
    > jakiekolwiek spekulacje, że w nowych samochodach używają skorodowanych
    > części.

    Mogli sprzedać je za pół ceny i efekt byłby ten sam. Niszczenie sprawnych
    aut to zwykłe marnotrawstwo. Jak dla mnie pokazali tylko tyle, że dla PR-
    u są w stanie bezsensownie zatruć środowisko.

  • 22. Data: 2011-12-28 19:12:12
    Od: GRAG <e...@e...pl>

    > A można było odpicować i sprzedać taniej.

    na części kupił bym

    http://ziza.qip.ru/2011/12/28/honda_unichtozhit__bol
    ee_1000_mashin_23_foto.html

  • 23. Data: 2011-12-28 19:12:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin Cavallino

    > W szerszej perspektywie dla każdego.

    Bzdura.
    Przy niezmienionej ilości bezrobotnych (czyli w skali makroekonomicznej bez
    zmian, bo jeden łeb pracę miał, jeden łeb pracę ma, tylko że inny - tym dla
    którego nie starczyło jesteś Ty) byłoby Ci obojętne, czy akurat Ty jesteś
    bezrobotny (albo mniej zarabiasz) czy jednak nie?

    Doucz się trochę logiki, wykształcenie ekonomiczne to jednak nie wszystko.
    :>

  • 24. Data: 2011-12-28 19:14:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin AZ

    > Cavallino już nie raz pokazał, że jego rozumienie makroekonomii oscyluje
    > -- w najlepszym przypadku -- w okolicach dyskusji bazarowych. :>

    Czyli i tak znacznie przerasta możliwości Twojej percepcji, bo zamiast
    używać mózgu próbujesz epatować wyświechtanymi regułkami które zapamiętałeś
    z wykładów, ale już bez zrozumienia niestety.
    Mnie uczyli nie tylko makroekonomii, więc mam z tym mniejsze problemy.

  • 25. Data: 2011-12-28 19:20:28
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Cavallino

    > Czyli i tak znacznie przerasta możliwości Twojej percepcji, bo zamiast
    > używać mózgu próbujesz epatować wyświechtanymi regułkami które
    > zapamiętałeś z wykładów, ale już bez zrozumienia niestety.

    Nie ma sensu tłumaczyć, hilka razy próbowałem. Sprawiasz wrażenie osoby
    niezwykle odpornej na wiedzę z tego zakresu i wszystko, co Ci się nie
    zgadza "na chłopski rozum" uważasz za bzdurę.

    > Mnie uczyli
    > nie tylko makroekonomii, więc mam z tym mniejsze problemy.

    Dobrze, że użyłeś trybu niedokonanego. :>

  • 26. Data: 2011-12-28 19:21:05
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Cavallino

    > Przy niezmienionej ilości bezrobotnych (...)

    Początek wypowiedzi i już błędne założenie.

  • 27. Data: 2011-12-28 19:26:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Nie ma sensu tłumaczyć,

    Oczywiście że nie, musisz najpierw sam zrozumieć o czym gadasz.

  • 28. Data: 2011-12-28 19:27:30
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Początek wypowiedzi i już błędne założenie.

    Bo nie odpowiada przyjętej przez Ciebie teoryjce?
    Na tym właśnie polegają Twoje problemy, że nie czytasz o czym mowa, tylko
    rzucasz frazesami, których zresztą sam nie ogarniasz.

  • 29. Data: 2011-12-28 19:34:08
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Cavallino

    > Bo nie odpowiada przyjętej przez Ciebie teoryjce?

    Nie, to jest błędne założenie bo... po prostu jest błędne. :)

  • 30. Data: 2011-12-28 19:36:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > begin Cavallino

    > Nie, to jest błędne założenie bo... po prostu jest błędne. :)

    Tak myślałem, niczego więcej się po Tobie nie spodziewałem.