  • 21. Data: 2009-10-13 22:59:16
    Temat: Re: Ech, kiedy to wejdzie do sprzedaży ? - temat około fotograficzny
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 13 Oct 2009, "Paweł W." wrote:

    > napięciu 30 V i łącznej mocy około 475 W i ."
    > Informacja o zasilaniu Voyagera 1 z Wikipedii.

    Po prawdzie piszę "z głowy czyli z niczego", ale gdzieś widziałem
    opis - byłby problem z "ziemską" implementacją *takiego* rozwiązania.
    Do ustalenia jest długość wysięgnika, na którym jest generator,
    mi się wydaje, że to było *sporo*.
    No chyba, że to było w innej sondzie (nie Voyager), coś mi się
    kołacze kilkadziesiąt metrów (no, niech będzie >20).

    "pancerz" przeciwpromienny nie może (na Ziemi) mieć postaci
    niewielkiej tarczki, za którą "schowa" się sonda kosmiczna, nie
    dbając że reszta promieniowania może sobie lecieć "gdziekolwiek"...

    pzdr, Gotfryd