  • 1. Data: 2009-05-06 19:01:17
    Temat: Eagle
    Od: Andrzej Augustynowicz <a...@c...pl>

    Koledzy jak w Eagle zrobic przelotke (via) ?

    Niegdys w Orcadzie :) wystarczylo ciagnac sciezke nacisnac "o" - other,
    i po bolu.
    Czy tu musze polozyc sama przelotke a potem sciezke do niej ciagnac ?
    Moze jest jakis magiczny klawisz ?

    Poprosze o podpowiedz.

    Pozdrawiam,
    Andrzej Augustynowicz

  • 2. Data: 2009-05-06 19:47:28
    Temat: Re: Eagle
    Od: glatocha <g...@g...com>

    In article <gtsmpl$grh$1@achot.icm.edu.pl>, a...@c...pl says...

> [...]
    > i po bolu.
    > Czy tu musze polozyc sama przelotke a potem sciezke do niej ciagnac ?

    w sensie na drugą stronę płytki - to jedziesz niebieską (dolną) klikasz
    w danym miejsu i zmieniasz na górze na czerwoną i on sam wstawia pola
    lutownicze wg. ustawieć

    chyba, że o mostek Ci chodzi - to jest gdzieś takie coś w bibliotekach,
    ale jak ja robię mostki to w płytkach jednostronnych i korzystam z
    metody jak powyżej, po prostu warstwy górnej nie drukuję.

    pozdrawiam
    g.

  • 3. Data: 2009-05-06 19:57:23
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 06 May 2009 21:01:17 +0200,
    Andrzej Augustynowicz <a...@c...pl> screamed:
    > Koledzy jak w Eagle zrobic przelotke (via) ?

    Gdy prowadzisz ścieżkę - u góry masz listę do wyboru - od rodzajów
    kątów ścieżki aż do (po prawej) - via.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:228B ]
    [ 21:56:27 user up 12064 days, 9:51, 1 user, load average: 0.43, 0.10, 0.27 ]

    May the bugs of many programs nest on your hard drive.

  • 4. Data: 2009-05-06 20:02:15
    Od: Andrzej Augustynowicz <a...@c...pl>

    > w sensie na drugą stronę płytki - to jedziesz niebieską (dolną) klikasz
    > w danym miejsu i zmieniasz na górze na czerwoną i on sam wstawia pola
    > lutownicze wg. ustawieć

    No tak, proste :)
    Dziekuje

    Pozdrawiam
    Andrzej Augustynowicz

  • 5. Data: 2009-05-06 20:12:18
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Artur M. Piwko pisze:

    > Gdy prowadzisz ścieżkę - u góry masz listę do wyboru - od rodzajów
    > kątów ścieżki aż do (po prawej) - via.

    Wow, to Eagle jeszcze się nie dorobił skrótu klawiaturowego do przejścia
    na sąsiednią stronę płytki? Myślałem, że twórcy chociaż nieco próbują
    dogonić np. Protela. :-o

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2009-05-06 20:22:11
    Od: Konop <k...@g...pl>

    Adam Dybkowski pisze:

    > Wow, to Eagle jeszcze się nie dorobił skrótu klawiaturowego do przejścia
    > na sąsiednią stronę płytki? Myślałem, że twórcy chociaż nieco próbują
    > dogonić np. Protela. :-o

    Dorobił się, dorobił :) służy do tego środkowy przycisk myszki :)... on
    jest generalnie do zmiany warstwy, ale w płytkach dwustronnych po prostu
    przełącza między Top i Bottom, w innych sytuacjach - wyświetla okno z
    wyborem warstwy... Działa tak, że rysujesz ścieżkę, gdy naciśniesz
    środkowy przycisk myszy (MMB) to od miejsca ostatniego kliknięcia (LMB)
    rysuje się ścieżka na nowej warstwie. Przelotki początkowo nie ma, ale
    po kliknięciu się pojawia ;)... nie wiem, jak to dokładnie opisać, ale
    to nic trudnego, każdy zobaczy ;)...

    Pozdrawiam
    Konop

  • 7. Data: 2009-05-06 20:25:39
    Od: glatocha <g...@g...com>

    In article <gtsqv0$6kp$3@news.wp.pl>, a...@4...pl says...

    > Wow, to Eagle jeszcze się nie dorobił skrótu klawiaturowego do przejścia
    > na sąsiednią stronę płytki? Myślałem, że twórcy chociaż nieco próbują
    > dogonić np. Protela. :-o

    myślisz, że eagle celuje w ten sam target co Protel?
    Bo chyba jednak nie :)

  • 8. Data: 2009-05-06 21:07:34
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    glatocha pisze:

    > myślisz, że eagle celuje w ten sam target co Protel?
    > Bo chyba jednak nie :)

    Cenowo to raczej nie. Ale pod względem wygody użycia mogliby conieco
    poprawić tzn. przeskoczyć z czasów DOSowego OrCAD'a do czasów Altium
    Designer.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/