    From: Konop <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Eagle
    Date: Wed, 06 May 2009 22:22:11 +0200

    Adam Dybkowski pisze:

    > Wow, to Eagle jeszcze się nie dorobił skrótu klawiaturowego do przejścia
    > na sąsiednią stronę płytki? Myślałem, że twórcy chociaż nieco próbują
    > dogonić np. Protela. :-o

    Dorobił się, dorobił :) służy do tego środkowy przycisk myszki :)... on
    jest generalnie do zmiany warstwy, ale w płytkach dwustronnych po prostu
    przełącza między Top i Bottom, w innych sytuacjach - wyświetla okno z
    wyborem warstwy... Działa tak, że rysujesz ścieżkę, gdy naciśniesz
    środkowy przycisk myszy (MMB) to od miejsca ostatniego kliknięcia (LMB)
    rysuje się ścieżka na nowej warstwie. Przelotki początkowo nie ma, ale
    po kliknięciu się pojawia ;)... nie wiem, jak to dokładnie opisać, ale
    to nic trudnego, każdy zobaczy ;)...

    Pozdrawiam
    Konop