    From: J.F. <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: [ERA] oszusci
    Date: Thu, 10 Feb 2011 14:14:05 +0100
    <iitgbq$nu1$1@inews.gazeta.pl> <iiuuc9$339$1@inews.gazeta.pl>
    <iiv3pn$ohf$1@inews.gazeta.pl>
    <4...@4...com>
    <ij0job$bqi$1@inews.gazeta.pl>

    On Thu, 10 Feb 2011 12:55:48 +0100, z wrote:

    >Głupi nie są ale ich smsy dla mnie są wystarczająco jednoznaczne.
    >Tak jednoznaczne że na tej podstawie można wydać wyrok.

    Zalezy ktore.

    "Chcielibysmy bardzo napisac ze wygrales BMW! Prosze nadac SMS o
    tresci BMW na 7400"

    No, chcieli by. Naprawde by chcieli. To cos zlego ?

    "Po raz ostatni czytasz oswiadczenie Organizatora: BMW bedzie wydane
    na 100%. Prosze wyslac 1 sms o tresci TAK na 7400. Czekamy do
    17:00! "

    Organizator nie klamie. BMW bedzie wydane. Ktos obiecal ze tobie ?

    "Tu Szefowa Dzialu Nagrod, p. Maria. Potwierdzam, z polecenia
    Prezesa i Komisji Wydawania aut: BMW bedzie wydane na 100%. Prosze
    wyslac SMS na 7400! "

    p. Maria nie klamie. BMW bedzie wydane.
    Ale tu by mozna zawolac prokuratora - moze ktos sie podszywa, bo nie
    ma Dzialu Nagrod, albo szefowa ma na imie Zenon :-)

    "Nie mamy kompletu danych potencjalnego LAUREATA przedostatniego
    BMW. Prosze wyslac rok urodzenia na 7400. "

    No nie maja, a jak wysles sms to jestes - potencjalnym laureatem.

    "Przeciez jest jasno napisane - decyzja o przekazaniu laureatowi BMW
    zapadla! Prosimy wyslac SMS o tresci BMW na numer 7400. TO JEST
    PRAWDA! "

    No, to juz dwuznaczne jest. Nie wiadomo czy maja na mysli ogolne
    przekazanie laureatowi, gdzie decyzja zapadla trzy miesiace wczesniej,
    czy wlasnie wylonili laureata i beda mu przekazywac. Ale ktos ci
    obiecuje ze to Ty ?

    "Nie rozumiem? Rezygnujesz z odebrania gwarantowanej premii? Jezeli
    chcesz ja odebrac, to prosze o SMS o tresci ODBIOR na 7400!
    Dyrektor "

    No i tu juz nie wiem - jawne oszustwo, czy szanowny pan naprawde
    wygral gwarantowana premie: darmowa przez miesiac prenumerate uslugi
    Granie na Czekanie.

    "Brakuje 1 SMSa. Dokumenty wydania BMW sa gotowe do zatwierdzenia.
    Prosze wyslac 1 brakujacy SMS o tresci TAK na 7400. To koniec! "

    Jawne klamstwo - nic nie brakuje. Ale dokumenty sa faktycznie gotowe
    do zatwierdzenia - codziennie ktos wygrywa.
    Hm, a moze jednak brakuje: 1 SMS do wyrobienia dziennego planu
    sprzedazy

    "Reklamacja! Osoba z nr 50xxxx musi wyslac TAK na 7400. To jest
    decydujace w sprawie nagrody BMW! Dotyczy ODBIORU! To koniec "

    No, jesli sprawdzono historie z tego dnia, i osoba nie wyslala zadnego
    SMS, to faktycznie - jak nie wysle to na pewno nie odbierze :-)

    "Tu Departament Wydawania Nagrod! Chcielibysmy zadzwonic z
    informacja o nagrodzie. Czy moznaby dzwonic na numer 50xxxxx?
    Wyslij Tak na numer 7400! "

    wot oszusci - oni wcale nie chca do ciebie dzwonic.
    Ale zaraz .. a moze jednak chca "zadzwonic z informacja o nagrodzie" ,
    tylko jeszcze nie wiedza do kogo ?
    No to chyba powinni sie grzecznie upewnic czy mozna :-)

    J.