  • 11. Data: 2009-03-06 16:27:53
    Temat: Re: EC-1 kilka panoramek
    Od: "Meteoryty" <k...@a...net.pl>

    > http://www.fototv.pl/newsy/wydarzenia/zapomniana-ele
    ktrownia.html

    > Pozdrawiam
    > --
    > Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

    swietnie zrobione.
    jaki sprzet trzeba miec do takich fotek?

  • 12. Data: 2009-03-06 16:32:51
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Fri, 06 Mar 2009 17:04:47 +0100, scooby napisał(a):

    > a ja potrzebuję _znacznie_ zautomatyzować i
    > przyśpieszyć pracę, z oczywistych powodów ... - pytanie, jak ? :)

    Na kaidan.com znajdziesz "obiektyw" robiący panoramę jednym kliknięciem. Na
    potrzeby www i bez sufitów styknie. 700$ jeżeli dobrze pamiętam.

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 13. Data: 2009-03-06 16:53:59
    Od: m...@a...net.pl

    >a ja potrzebuję _znacznie_ zautomatyzować i
    >przyśpieszyć pracę, z oczywistych powodów ... - pytanie, jak ? :)

    Jakis statyw z poziomica i odpowiednia glowica "z klikiem",
    pozwalajaca na robienie np. szesciu zdjec co 60 stopni.

    Bedziesz potrzebowal raczej duzej dynamiki, raz obiektyw
    w okno, drugi raz w ciemny kat, ja bym mierzyl swiatlo
    padajace na jakas kule, kula zbiera rowno ze wszystkich
    stron.

    Michal

  • 14. Data: 2009-03-06 17:04:34
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Fri, 6 Mar 2009 16:53:59 +0000 (UTC), m...@a...net.pl napisał(a):

    > Jakis statyw z poziomica i odpowiednia glowica "z klikiem",
    > pozwalajaca na robienie np. szesciu zdjec co 60 stopni.

    No tak, taka głowica z klikiem będzie lepsza od dedykowanej głowicy do
    panoram z wymiennymi pierścieniami o różnym "kliku". :-)

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 15. Data: 2009-03-06 17:21:37
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

> [...]

    > niestety pracochłonne, a ja potrzebuję _znacznie_ zautomatyzować i
    > przyśpieszyć pracę, z oczywistych powodów ... - pytanie, jak ? :)

    Zapomniałem, jeżeli masz "nieograniczoną" kasę, to jest na rynku trochę
    zmotoryzowanych głowic ze sterowaniem aparatu. Ale to wydatek na tysiące
    eurasów.

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 16. Data: 2009-03-06 17:58:04
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Może kogoś zainteresują panoramy z likwidowanej elektrowni. Zrobione
    > trochę z partyzanta. Jak tam szedłem, nie wiedziałem co zastanę, a
    > spodziewałem się czegoś nieco mniej monumentalnego (wielokrotnie
    > byłem w drugiej nieczynnej łódzkiej elektrowni i to nie jest to samo).
    > http://www.fototv.pl/newsy/wydarzenia/zapomniana-ele
    ktrownia.html

    Najbardziej spodobal mi sie wedrujacy cien Twojego nochala ;)))
    Czas chyba popracowac nad lepszym oswietleniem :)

  • 17. Data: 2009-03-07 12:42:15
    Od: "t...@w...pl" <t...@p...onet.pl>

> [...]
    > się czegoś nieco mniej monumentalnego (wielokrotnie byłem w drugiej
    > nieczynnej łódzkiej elektrowni i to nie jest to samo).

    1. ile czasu zajęło obfotografowanie całości?
    2. ile ujęć robiłeś w jednym pomieszczeniu?

    3.Dobra robota Towarzyszu! Klasa Robotnicza jest wdzięczna

  • 18. Data: 2009-03-07 15:47:06
    Od: Radio Erewan <r...@g...com>

    Dnia Sat, 7 Mar 2009 13:42:15 +0100, t...@w...pl napisał(a):

    > 1. ile czasu zajęło obfotografowanie całości?

    Byłem tam od ~10 do ~15. To pewnie 1/3 albo mniej lokalizacji, jakie tam
    są. To był zresztą kompletny partyzant.

    > 2. ile ujęć robiłeś w jednym pomieszczeniu?

    Tyle ile jest w prezentacji. Każda panorama zajmowała ~15 minut plus
    czekanie aż reszta fotografistów się rozlezie. Teraz to bym tam chętnie
    spędził więcej czasu.

    > 3.Dobra robota Towarzyszu! Klasa Robotnicza jest wdzięczna

    Kuwaleczyzny!

    Radosław "Radio Erewan" Przybył; http://www.fototv.pl

  • 19. Data: 2009-03-07 20:57:30
    Od: kwak <k...@w...pl>

    Radio Erewan wrote:
> [...]
    > się czegoś nieco mniej monumentalnego (wielokrotnie byłem w drugiej
    > nieczynnej łódzkiej elektrowni i to nie jest to samo).

    Jakiego statywu uzywales, a wlasciwie glowicy. Jestem na etapie kupna i
    nie moge sie zdecydowac....

    thx

  • 20. Data: 2009-03-09 11:57:04
    Od: scooby <s...@g...pl>

    Radio Erewan pisze:

    > Zapomniałem, jeżeli masz "nieograniczoną" kasę, to jest na rynku trochę
    > zmotoryzowanych głowic ze sterowaniem aparatu. Ale to wydatek na tysiące
    > eurasów.

    Dzięki za porady :) chyba zacznę od zwykłej głowicy + secondhand fiszaja
    no i klikologii, bo eurasy to może zobaczę, jak ktoś zobaczy całą pracę
    i się poślini z wrażenia, hue hue ...

    pzdr, scby