  • 11. Data: 2009-06-26 00:29:47
    Temat: Re: E-420, E-620, obiektyw szerokokątny
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    Miękka klucha Mateusz Ludwin napisał tak:

    > Rzecze Kombajn Bizon:

    > Ginie w tłumie.

    latales kiedys? bo wydaje mi sie ze nie

    --
    http://www.demotywatory.pl/komentarze/2330
    W tablicę kluczyk raz i dwa

  • 12. Data: 2009-06-26 00:38:59
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Kombajn Bizon:

    > latales kiedys? bo wydaje mi sie ze nie

    Nie latałem. Ale też nigdy mi nie przyszło do głowy żeby przy zdjęciach
    krajobrazowych z szerokiego kąta używać stabilizacji :>

  • 13. Data: 2009-06-26 04:58:41
    Od: mmrosz <m...@g...com>

    Oczywiście, że tak :)

  • 14. Data: 2009-06-26 08:22:12
    Od: mmrosz <m...@g...com>

    Z tego co piszecie można wywnioskować,
    że w moim przypadku dobrym rozwiązaniem będzie E-420?

  • 15. Data: 2009-06-26 08:24:22
    Od: XX YY <j...@u...at>

    > Potrzebuję nowej lekkiej i niedużej lustrzanki z szerokim obiektywem -
    > to już wiem :)
    > będę wykonywał zdjęcia z powietrza - latając na paralotni, aparat
    > trzymając w ręku :)

    a sterowki w zebach ?

  • 16. Data: 2009-06-26 09:54:57
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    Miękka klucha Mateusz Ludwin napisał tak:

    > Rzecze Kombajn Bizon:

    > Nie latałem. Ale też nigdy mi nie przyszło do głowy żeby przy zdjęciach
    > krajobrazowych z szerokiego kąta używać stabilizacji :>

    nawet przy dlugich czasach, np wieczorem?

  • 17. Data: 2009-06-26 10:04:22
    Od: Kombajn Bizon <k...@b...ru>

    Miękka klucha mmrosz napisał tak:

    > Z tego co piszecie można wywnioskować,
    > że w moim przypadku dobrym rozwiązaniem będzie E-420?

    widzisz, Ludwin to taki grupowy medrek - nie latal ale pisze ze drgania rak
    gina wowczas w tlumie innych poteznych wibracji, nie podal nigdzie linka do
    swoich zdjec ale kaze Ci wierzyc ze jest autorytetem od fotografii
    krajobrazu, przy ktorych nigdy nie uzywa sie stabilizacji (wg niego
    oczywiscie).

    Rzeczywiscie, stabilizacja nie jest niezbedna, ale na pewno nie bedzie
    zupelnie nieprzydatna. Jezeli w Twojej sytuacji stac by mnie bylo na
    dolozenie pieniedzy do aparatu ze stabilizacja, to uwazam ze warto.
    Przeciez bedziesz zapewne chcial robic zdjecia takze w innych sytuacjach,
    prawda?

  • 18. Data: 2009-06-26 10:06:31
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    mmrosz wrote:
    > Z tego co piszecie można wywnioskować,
    > że w moim przypadku dobrym rozwiązaniem będzie E-420?

    Ale czemu nie ten LX3? Naprawdę nie zależy ci na filmach?

  • 19. Data: 2009-06-26 10:07:21
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Kombajn Bizon wrote:

    > nawet przy dlugich czasach, np wieczorem?

    Znaczy jak sobie wyobrażasz zrobienie zdjęcia na lotni z czasem 1/2s?

  • 20. Data: 2009-06-26 10:21:25
    Od: mmrosz <m...@g...com>

    Kombajn Bizon
    > Przeciez bedziesz zapewne chcial robic zdjecia takze w innych sytuacjach, prawda?
    zgadza się :)

    Mateusz Ludwin
    > Ale czemu nie ten LX3? Naprawdę nie zależy ci na filmach?

    do filmów będę używał małej i lekkiej kamery
    już od dawna choruję na lustro i przy tej okazji chcę sobie je
    sprawić :)