  • 1. Data: 2009-06-25 08:53:54
    Temat: Zamiennik BP-511
    Od: Fotograf Gliwice <g...@g...com>

    Jaki zamiennik BP-511 polecicie?
    Mam phottixa, ale po tysiącu zdjęć już nadaje się tylko do śmietnika.

  • 2. Data: 2009-06-25 09:21:34
    Temat: Re: Zamiennik BP-511
    Od: bakulik at work <i...@n...polska>

    Świat już nigdy nie będzie taki sam, odkąd Fotograf Gliwice napisał(a):

    > Jaki zamiennik BP-511 polecicie?
    > Mam phottixa, ale po tysiącu zdjęć już nadaje się tylko do śmietnika.

    Nie napisałeś, w jakiej cenie. :)

    Ja używam http://www.ceneo.pl/379564 i http://www.ceneo.pl/355569 i są
    ok.

    --
    Pozdrawiam, Łukasz Bakuła.
    www.bakulik.com.pl | www.finanseiprawo.pl | GG: 2243156 | Tlen: bakulik

  • 3. Data: 2009-06-25 09:29:22
    Od: Piotr Kreglicki <p...@g...com>

    On 25 Cze, 10:53, Fotograf Gliwice <g...@g...com> wrote:
    > Jaki zamiennik BP-511 polecicie?
    > Mam phottixa, ale po tysiącu zdjęć już nadaje się tylko do śmietnika.

    Są dwie szkoły:
    - kupować tanie i badziewne zamienniki - tak ok. 20-30zl - licząc że
    się trafi przyzwoity egzemplarz, a jak się zdupcy to mała strata
    - kupować droższe i "markowe" zamienniki (jakkolwiek dziwnie by to nie
    brzmiało :)), zazwyczaj równie trwałe jak oryginalne baterie Canona

    Ja wybrałem to drugie, kupiłem zamiennik Hahnela, od 3 lat żadnych
    problemów, równie dobry jak oryginał.

    Pozdrawiam
    P. Kręglicki

  • 4. Data: 2009-06-25 09:48:34
    Od: FD <f...@o...pl>

    Fotograf Gliwice pisze:
    > Jaki zamiennik BP-511 polecicie?
    > Mam phottixa, ale po tysiącu zdjęć już nadaje się tylko do śmietnika.

    tysiadz zdjec i smietnik?
    moze po prostu naładuj jeszcze raz :>

    ----
    ja z zamiennikow wzialem hame
    stosnunkowo droga w porownaniu do reszty ale trzyma tak samo (jak nie
    lepiej)
    jak orginal

  • 5. Data: 2009-06-25 10:45:01
    Od: Fotograf Gliwice <g...@g...com>

    On 25 Cze, 11:48, FD <f...@o...pl> wrote:

    > tysiadz zdjec i smietnik?
    > moze po prostu naładuj jeszcze raz :>

    no właśnie :)
    sprzedawca (Hong Kong ebay master) napisał, by rozładować i naładować
    5 razy
    aku reaguje w ten sposób, że po włożeniu go do ładowarki w ciągu 10ciu
    minut jest naładowany.
    Wkładam go zatem do aparatu, zrobię 10 zdjęć i już miga stan baterii.
    By go dobić włączam live view i pada ;p
    Innymi ładowarkami nie ładowałem, może felerny egzemplarz sie trafił.
    Chyba się zdecyduje na Hahnela, bo na grip jeszcze zdjęcia nie
    zarobiły :-]

    Seb.

  • 6. Data: 2009-06-25 11:03:08
    Od: "Krzysztof Sordyl" <k...@k...com.pl>

    Użytkownik "Fotograf Gliwice" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Jaki zamiennik BP-511 polecicie?

    ja zakupiłem zamiennik Hamy i sobie chwalę
    ok. 1000 zdjeć w RAW i jpg wytrzymuje.
    Mam tez jakieś patinium itp ale to badziewie po pół roku kosz.

    Krzysztof
    www.ksstudio.pl

  • 7. Data: 2009-06-25 11:45:38
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Piotr Kreglicki wrote:

> [...]
    > brzmiało :)), zazwyczaj równie trwałe jak oryginalne baterie Canona
    >
    > Ja wybrałem to drugie, kupiłem zamiennik Hahnela, od 3 lat żadnych

    Trzeci wariant:

    Kupic w batimexie na firmowych ogniwach, troche drozej niz badziew z allego
    ale dziala jak oryginalna:

    http://www.batimex.pl/towar.asp?idtowaru=170&wfraza=
    bp-511&wfrazat=bp-511&menu=99&menu2=100
    http://www.batimex.pl/towar.asp?idtowaru=1700&wfraza
    =bp-511&wfrazat=bp-511&menu=99&menu2=100

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 8. Data: 2009-06-25 11:46:33
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Krzysztof Sordyl wrote:

    > ja zakupiłem zamiennik Hamy i sobie chwalę

    Podaj cene ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj