    From: Kombajn Bizon <k...@b...ru>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: E-420, E-620, obiektyw szerokokątny
    Date: Fri, 26 Jun 2009 12:04:22 +0200

    Miękka klucha mmrosz napisał tak:

    > Z tego co piszecie można wywnioskować,
    > że w moim przypadku dobrym rozwiązaniem będzie E-420?

    widzisz, Ludwin to taki grupowy medrek - nie latal ale pisze ze drgania rak
    gina wowczas w tlumie innych poteznych wibracji, nie podal nigdzie linka do
    swoich zdjec ale kaze Ci wierzyc ze jest autorytetem od fotografii
    krajobrazu, przy ktorych nigdy nie uzywa sie stabilizacji (wg niego
    oczywiscie).

    Rzeczywiscie, stabilizacja nie jest niezbedna, ale na pewno nie bedzie
    zupelnie nieprzydatna. Jezeli w Twojej sytuacji stac by mnie bylo na
    dolozenie pieniedzy do aparatu ze stabilizacja, to uwazam ze warto.
    Przeciez bedziesz zapewne chcial robic zdjecia takze w innych sytuacjach,
    prawda?

    --
    http://www.demotywatory.pl/komentarze/2330
    W tablicę kluczyk raz i dwa