  • 21. Data: 2009-07-16 10:01:44
    Temat: Re: Dziwna nieostrość na zdjęciu
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    Olek napisał(a):
> [...]
    55736874901052290

    > a nie ruszałeś telefonem na boki jak robiłeś zdjęcie? w sensie trzymając
    > telefon i obracając jakbyś chciał trochę przykręcić, trochę odkręcić
    > żarówkę :)

    Mi to też wygląda na poruszanie wokół osi pionowej. Centrum kadru
    pozostawało w miarę nieruchomo, a brzegi mocniej się ruszały.

    wer

  • 22. Data: 2009-07-16 10:22:19
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 13 Jul., 21:00, tikan <t...@g...com> wrote:
> [...]
    009#5355736874901052290
    > Zdjęcie było robione komórką (nokia e51) i nie było poddawane obróbce

    ja nie rozumiem jednego

    dlaczego dziwi Cie nieostrosc na zdjeciu z komorki ?

    gdyby nieostrosc byla czyms niezwyklym wowczas wszyscy uzywalibysmy
    komorek a nie aparatow ostrzej rysujacych.

    ja bym sie dziwil gdyby zdjecie z komorki bylo ostre.

  • 23. Data: 2009-07-16 10:42:15
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "XX YY" napisał
> [...]

    komorek a nie aparatow ostrzej rysujacych.

    ja bym sie dziwil gdyby zdjecie z komorki bylo ostre.
    -

    Zalezy od komórki i od definicji ostrości (jak się ktoś spodziewa rzeźni to
    może się zawieść).
    Teraz trzeba mieć wyjątkowy zabytek aby nie móc zrobić zadowalająco ostrego
    zdjęcia.

    adam

  • 24. Data: 2009-07-16 10:46:08
    Od: XX YY <j...@u...at>

> [...]
    > może się zawieść).
    > Teraz trzeba mieć wyjątkowy zabytek aby nie móc zrobić zadowalająco ostrego

    albo trzeba miec poczucie humoru , zeby zdjecie bylo zadawalajco
    ostre.

  • 25. Data: 2009-07-16 10:48:07
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <4...@n...home.net.pl>,
    adam nabazgrał:
> [...]
    > może się zawieść).
    > Teraz trzeba mieć wyjątkowy zabytek aby nie móc zrobić zadowalająco ostrego

    Serio?

    http://www.flickr.com/photos/rmohns/685042022/sizes/
    l/in/set-72157600587133596/

    To iPhone. I tak znacznie lepiej niż moja Nokia...

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 26. Data: 2009-07-16 11:06:43
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik <l...@l...localdomain> napisał

    > Serio?
    >
    > http://www.flickr.com/photos/rmohns/685042022/sizes/
    l/in/set-72157600587133596/

    > To iPhone. I tak znacznie lepiej niż moja Nokia...

    Serio:
    http://picasaweb.google.com/adamdee1/NokiaN952?authk
    ey=Gv1sRgCNKJ5_645bDADA#5215110694064855266
    i więcej:
    http://picasaweb.google.com/adamdee1/NokiaN952?authk
    ey=Gv1sRgCNKJ5_645bDADA#
    N95-2 - nie jest to jakaś niesamowita nowość.

    Użytkownik "XX YY" napisał
    > albo trzeba miec poczucie humoru , zeby zdjecie bylo zadawalajco
    > ostre.

    No właśnie - definicja...
    Jeden będzie zadowolony jak na zdjęciu rozpozna ciotkę-klotkę, inny jak
    rozpozna płeć mrówki ; )

    adam

  • 27. Data: 2009-07-16 11:30:45
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 16 Jul., 13:06, "adam"
    <j...@o...maile.com> wrote:
> [...]
    >
    > Użytkownik "XX YY" napisał

    > No właśnie - definicja...
    > Jeden będzie zadowolony jak na zdjęciu rozpozna ciotkę-klotkę, inny jak

    akurat definicja ostrosci jest stosunkowo scisla.
    natomiast kwestia poczucia humoru jest jakiego rodzaju nieostrosc
    bedzie wciaz powodem zadowolenia.

  • 28. Data: 2009-07-16 11:42:12
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "XX YY" napisał
> [...]

    akurat definicja ostrosci jest stosunkowo scisla.
    natomiast kwestia poczucia humoru jest jakiego rodzaju nieostrosc
    --------------------------------------

    Poczucie humoru było wskazane gdy szczytem były osiągnięcia w stylu Nokii
    5300. Istotnie, pamiętam że obsmiałem się ostro po zobaczeniu pierwszych
    zdjęć i gdy wypadła mi z ręki trzy razy z rzędu i zdechła to nie żałowałem
    ; )

    adam

  • 29. Data: 2009-07-20 13:55:05
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik wrote:

    > Mi to też wygląda na poruszanie wokół osi pionowej. Centrum kadru
    > pozostawało w miarę nieruchomo, a brzegi mocniej się ruszały.

    Pomyś chwilę. Przy obrocie aparatu wokół osi pionowej obiekty na zdjeciu są
    porusznone lewo-prawo.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj