  • 1. Data: 2011-04-12 21:07:43
    Temat: Dysk przenośny 500GB
    Od: "W.P." <l...@w...pl>

    W świetle niedawnych newsów: co są warte dyski 2.5" USB 500GB Transcend?
    I co mają w środku (czyj dysk)?
    Bo cenowo są ciekawe na Allegro.

    W.P.

  • 2. Data: 2011-04-12 23:38:25
    Temat: Re: Dysk przenośny 500GB
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    >W świetle niedawnych newsów: co są warte dyski 2.5" USB 500GB Transcend?
    > I co mają w środku (czyj dysk)?

    mam inne pytanie, ale zwiazane z tematem:
    jakie dyski sa stosowane w przenosnych adata / transcend?
    /cenowo wypadaja calkiem atrakcyjnie;

    dokladnie interesuje mnie ten z usb 3.0:
    2,5" TRANSCEND M3 500GB USB 3.0
    https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=8031
    i czy jest rzeczywiscie szybszy od tego:
    2,5" A-DATA SH93 500GB USB
    https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=6836

  • 3. Data: 2011-04-12 23:40:33
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    >W świetle niedawnych newsów: co są warte dyski 2.5" USB 500GB Transcend?
    > I co mają w środku (czyj dysk)?

    a jaki dysk jest w tym (usb 3.0):
    2,5" TRANSCEND M3 500GB USB 3.0
    https://www.hurt.com.pl/?o=shpp&i=8031
    i czy jest rzeczywiscie szybszy i co jest w tym:

  • 4. Data: 2011-04-13 06:19:35
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2011-04-13 01:40, Q pisze:
    > 2,5" TRANSCEND M3 500GB USB 3.0

    A jak już USB 3.0 to tylko Adata NH01. Bardzo dobra wydajność do
    105MB/s. W środku dysk SAMSUNG HM501II. Mam i chwalę.

  • 5. Data: 2011-04-13 07:16:15
    Temat: Re: Dysk przenoĹ?ny 500GB
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "W.P."
    >W świetle niedawnych newsów: co są warte dyski 2.5" USB 500GB Transcend?
    > I co mają w środku (czyj dysk)?
    > Bo cenowo są ciekawe na Allegro.
    > W.P.

    Przenosny dysk moze miec w srodku ... 2 sruby:
    http://pclab.pl/news45507.html
    AM

  • 6. Data: 2011-04-13 08:07:23
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-04-13 09:16, Hades pisze:

    > Przenosny dysk moze miec w srodku ... 2 sruby:
    > http://pclab.pl/news45507.html

    już ze 2 razy było

  • 7. Data: 2011-04-13 08:29:09
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-04-13 09:16, Hades pisze:

    > Przenosny dysk moze miec w srodku ... 2 sruby:
    > http://pclab.pl/news45507.html

    Chyba troszkę dramatyzujesz. Przecież w niczym nie umniejsza to jego
    przenośności ;)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 8. Data: 2011-04-13 10:43:16
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Bardzo dobra wydajność do 105MB/s

    ale zapis czy odczyt? :)

  • 9. Data: 2011-04-13 10:43:49
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Przenosny dysk moze miec w srodku ... 2 sruby:
    > http://pclab.pl/news45507.html

    ale wlasnie o tym W.P. pisal...

  • 10. Data: 2011-04-13 12:03:51
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>