  • 1. Data: 2011-04-12 10:16:00
    Temat: karta radiowa i stary PC
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    mam problem z kartą sieciową w moim słabym PC... co jakiś czas zrywa mi na
    chwilę połączenie, ale na ułamek sekundy... oczywiście wszystko mi pada
    podczas zerwania...

    o co chodzi z tą nie kompatybilnością nowych kart wlan ze starymi PC?

  • 2. Data: 2011-04-12 10:37:57
    Temat: Re: karta radiowa i stary PC
    Od: Bucz <a...@a...pl>

    identifikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > pada podczas zerwania...
    >
    > o co chodzi z tą nie kompatybilnością nowych kart wlan ze starymi PC?

    testowales inna karte lub access pointa?
    na 90% przyczyna nie lezy w komputerze/karcie
    bardziej w slabym sygnale/dostawcy uslug

    --
    Bucz
    "Walk softly and carry a big gun"

  • 3. Data: 2011-04-12 10:38:01
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > o co chodzi z tą nie kompatybilnością nowych kart wlan ze starymi PC?

    zauważyłem taki problem, że jak się na chwilę rozłączy, a później połączy
    spowrotem, to nie działa internet, wogóle nie działa ping do AP... co to
    może być?
    walnięta sieciówka?

  • 4. Data: 2011-04-12 10:50:14
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Jesli to chinszczyzna zaczalbym od sieciowki, te badziewne gubia zasieg po
    oddaleniu sie o 2m od access pointa. Polecam przejsciowke pci-minipci,
    sprwdzona karte wifi do laptopa mozna kupic za 20zl.

    --
    Pozdr

  • 5. Data: 2011-04-12 11:16:41
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 12.04.2011 12:16, identifikator: 20040501 pisze:
> [...]
    > pada podczas zerwania...
    >
    > o co chodzi z tą nie kompatybilnością nowych kart wlan ze starymi PC?

    IMHO to nie jest problem kompatybilności tylko ogólnej badziewności tej
    karty - miałem takie same objawy przy jednym takim chińskim gówienku.

    Może coś na USB zainstaluj?

  • 6. Data: 2011-04-12 11:25:41
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2011-04-12, o godz. 12:16:00
    "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > mi pada podczas zerwania...
    >
    > o co chodzi z tą nie kompatybilnością nowych kart wlan ze starymi PC?

    Zerknij we właściwościach karty w menedżerze urządzeń czy nie ma
    włączonej opcji oszczędzania energii. Tzn. zgody na to by system ją
    wyłączał w celu oszczędzania energii. Jeśli to karta na USB to tak samo
    wyłącz tą opcję dla portów USB. Spotkałem się z takim objawem zwłaszcza
    dla XP. Karta jest wyłączana, link zerwany a po chwili znów się
    podłącza do AP.

    Zdrówko

  • 7. Data: 2011-04-12 11:31:37
    Od: diverek <U...@o...pl>

    > Zerknij we właściwościach karty w menedżerze urządzeń czy nie ma
    > włączonej opcji oszczędzania energii.

    Spotkałem się z identycznym problemem jak autor wątku i to całkiem
    niedawno. Pomogło to co powyżej, kombinacja ze sterownikami (znalazłem
    jakieś niezależne od producenta chipsetu karty) i wpisanie we
    właściwościach TCP/IPv4 na sztywno IP z puli DHCP routera, serwera DNS i
    bramki.

    --
    Pozdrowienia
    diverek

  • 8. Data: 2011-04-13 18:06:03
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "identifikator: 20040501" io18p1$33u$...@n...onet.pl

    > mam problem z kartą sieciową w moim słabym PC... co jakiś czas zrywa
    > mi na chwilę połączenie, ale na ułamek sekundy... oczywiście wszystko
    > mi pada podczas zerwania...

    Ułamek sekundy Ci przeszkadza?

    -- Moje serce zatrzymuje się...
    -- Często?
    -- Bardzo często!!!
    -- Na długo?
    -- Na ułamki sekund. ;)

    -- Poszczę codziennie, a nawet kilka razy dziennie!! ;)

    Na ułamki sekund zrywana jest łączność i to Ci przeszkadza? :)
    Wątpię w Twoją prawdomówność. :) Tobie raczej rwie się na
    dobre ta łączność!!! Możesz ustawić na stałe adresy IP, aby
    nie tracić czasu na ,,myślenie'' mechanizmu DHCP, ale raczej
    to nic nie pomoże. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'