  • 1. Data: 2011-04-12 13:30:52
    Temat: Brother tusze
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Kupiłem sobie drukarkę DCP-J315W parę miesięcy temu. No i
    nadszedł niestety czas, gdy trzeba zainwestować w tusz, bo
    krzyczy, że mało. Parę miesięcy temu tuszy do tego modelu
    na (za przeproszeniem) Allegro było jak na lekarstwo. Teraz
    wchodzę, patrzę i zdębiałem. Po 5 zł za sztukę zatrzęsienie
    i jeszcze luzem do napełniania.

    I teraz pytanie do użytkowników: gdzie kupujecie i jakie
    tusze do tego modelu? Czy te zamienniki są bezpieczne dla
    drukarki? A może lepiej napełnić stare? Macie jakieś
    preferencje co do sprzedawców i producentów tuszu i czy
    są jakieś, których należy się wystrzegać ?

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 2. Data: 2011-04-12 14:37:47
    Temat: Re: Brother tusze
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-04-12 15:30, WiesłaW pisze:
> [...]
    > na (za przeproszeniem) Allegro było jak na lekarstwo. Teraz
    > wchodzę, patrzę i zdębiałem. Po 5 zł za sztukę zatrzęsienie

    Jeszcze nie miałem potrzeby wymiany tuszu w mojej, ale jak będę zmieniał
    to na Activejety. Do kilku innych Brotherów kupuję i nie ma problemów.
    A co do dostępności: parę miesięcy temu (kupiłem moją we wrześniu, i ze
    świecą wtedy trzeba było szukać nie tylko zamienników, ale nawet
    oryginałów, swoją drogą tanich) była to nowość. Teraz są popularne i
    powszechnie dostępne.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 3. Data: 2011-04-12 16:06:34
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 12 Apr 2011 15:30:52 +0200, WiesłaW napisał(a):

> [...]
    > preferencje co do sprzedawców i producentów tuszu i czy
    > są jakieś, których należy się wystrzegać ?

    ActiveJet. Napełnianie? Raczej nie.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "It is not always the majestic concerns of Imperial ministers which

  • 4. Data: 2011-04-13 11:09:00
    Od: Ghosthunter <p...@n...pl>

> [...]

    > preferencje co do sprzedawców i producentów tuszu i czy
    > są jakieś, których należy się wystrzegać ?

    Kupuj Black Pointa, dają gwarancję że będzie działał. Z resztą nie miałem z
    nimi nigdy problemu.

  • 5. Data: 2011-04-13 13:19:53
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 12-04-2011 o 16:37 Mich@l napisał na pl.comp.pecet:

    > Jeszcze nie miałem potrzeby wymiany tuszu w mojej, ale jak będę zmieniał
    > to na Activejety. Do kilku innych Brotherów kupuję i nie ma problemów.

    No tak, to są już wypróbowane marki. Analizując: Oryginalny zestaw
    czterech tuszy Brothera można kupić za ok 100zł (wyjmowane z nowych
    urządzeń), ActiveJet to ok 2/3 tej ceny. Black Pointy są równie dobre jak
    nie lepsze od ActiveJetów, ale cena zbliża się do oryginałów.
    Nie wiem, czy będę miał odwagę kupić te po 5zł, ale bardzo mnie ciekawi
    jak one się zachowują.

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 6. Data: 2011-04-13 13:48:43
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2011-04-13 15:19, WiesłaW pisze:

    > No tak, to są już wypróbowane marki. Analizując: Oryginalny zestaw
    > czterech tuszy Brothera można kupić za ok 100zł (wyjmowane z nowych
    > urządzeń), ActiveJet to ok 2/3 tej ceny. Black Pointy są równie dobre jak

    Gdybyś potrzebował ich dopiero za jakieś 2 tygodnie to odezwij się na
    priv. Adres odszyfrujesz z nagłówka.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 32916072 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 7. Data: 2011-04-13 13:55:12
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Nie wiem, czy będę miał odwagę kupić te po 5zł,
    > ale bardzo mnie ciekawi jak one się zachowują.

    Robia swoje. Nie nadaja sie do druku zdjec w jakosci
    foto (z reszta Brother w ogole jest tu o generacje czy
    dwie za konkrencja), ale na codzienny uzytek wystarczaja.

    Obie drukarki B. w okolicy (ktore znam "z bliska")
    pracuja na takich bez wiekszych grymasow.
    Choc z drugiej strony trzeba uczciwie przyznac, ze np.
    Animka miala z nimi problem... ;)

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 8. Data: 2011-04-13 17:50:56
    Od: losowy <l...@t...test>

    W dniu 2011-04-12 15:30, WiesłaW pisze:
    > I teraz pytanie do użytkowników: gdzie kupujecie i jakie
    > tusze do tego modelu?

    Od około półtora roku używam zamienników firmy Dulin. Okazjonalnie
    drukuję zdjęcia 10x15 (kilka sztuk miesięcznie) i na maksymalnej jakości
    wydruku różnica między Dulinami a oryginałami jest na tyle mała, że
    warto. Żywotność takiego zdjęcia pewnie jest krótsza, ale ta kwestia
    jest dla mnie nieważna. Wydruki w słabszej jakości różnią się znacznie,
    dlatego nie drukuję w jakościach niższych jak normalna, gdyż wtedy tekst
    staje się szary, gdzie przy oryginałach był jeszcze czarny.

  • 9. Data: 2011-04-13 17:54:52
    Od: losowy <l...@t...test>

> [...]

    jest dla mnie nieważna. Wydruki w słabszej jakości różnią się znacznie,
    dlatego nie drukuję w jakościach niższych jak normalna, gdyż wtedy tekst
    staje się szary, gdzie przy oryginałach jest jeszcze czarny.

    Kupiłem w większej ilości na Allegro. Według producenta należy zużyć
    przed 05.2013, więc powinienem się wyrobić :)

  • 10. Data: 2011-04-15 19:14:38
    Od: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>

    Quoted:
    WiesłaW (n...@u...poczta.onet.pl)
    in news:op.vttuhqsr35rodc@naw-pc

    > Kupiłem sobie drukarkę DCP-J315W parę miesięcy temu.

    I jak? Zadowolony?
    A jak z jakością skanowania?

    Bo właśnie mam zamiar taką zamawiać.

    Marcin Sz.