  • 1. Data: 2011-04-12 19:43:19
    Temat: logmein.com + netgear DG834G v5
    Od: "doktorek" <q...@m...pl>

    brak mi juz koncepcji walki.
    zalogowalem sie na stronie logmein.com. hasla pierdoly. wszystko dziala.
    moge odpalic komputer w sieci domowej i wszystko z nim zrobic ale pod
    warunkiem, ze obydwa komputery sa w sieci domowej.
    jak sie lacze z internetem np. poprzez karte GSM to nic sie nie dzieje.

    czy ktos moglby mi pomoc i wskazac co mam ustawic w routerze?
    NETGEAR DG834G v5

    bardzo prosze o pomoc.

  • 2. Data: 2011-04-12 20:12:07
    Temat: Re: logmein.com + netgear DG834G v5
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 12/04/2011 20:43, doktorek wrote:
> [...]
    > jak sie lacze z internetem np. poprzez karte GSM to nic sie nie dzieje.
    >
    > czy ktos moglby mi pomoc i wskazac co mam ustawic w routerze?

    To jest grupa sprzętowa - zadaj pytanie na grupie
    dotyczącej Windows, lub systemu operacyjnego, który
    używasz.

    p.s. wyjaśnim tam też, co oznacza "nic się nie dzieje" - logmein
    jest niezależne od firewalla.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2011-04-12 22:36:00
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-12 21:43, doktorek pisze:
> [...]
    > jak sie lacze z internetem np. poprzez karte GSM to nic sie nie dzieje.
    >
    > czy ktos moglby mi pomoc i wskazac co mam ustawic w routerze?

    Pewnie w telefonie musisz wybrać WiFi
    A jeśli chodzi o router to tu są instrukcje obsługi:
    http://www.google.pl/search?hl=pl&source=hp&q=NETGEA
    R+DG834G+v5++instrukcja+obs%C5%82ugi&btnG=Szukaj+w+G
    oogle&aq=f&aqi=&aql=&oq=

    --
    animka