  • 1. Data: 2010-06-10 11:35:23
    Temat: Dysk Mxtor sata
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    Witam. Mam sobie taki dysk Maxtor 80 Gb na którym da się zainstalować
    windows milenium natomiat za cholerę nie da się zainstalować windowsa Xp i
    późniejszych windowsow. Z początku wszystko przebiega tak jak powinno a
    potem niebieski ekran i tak w koło macieju. Wie może ktoś co jest przyczyną
    tego stanu rzeczy? I czy ten dysk można jeszcze jakoś uratować?

  • 2. Data: 2010-06-10 12:14:58
    Temat: Re: Dysk Mxtor sata
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-10 13:35, krzysztof posłuszny pisze:
> [...]
    > a potem niebieski ekran i tak w koło macieju. Wie może ktoś co jest
    > przyczyną tego stanu rzeczy? I czy ten dysk można jeszcze jakoś uratować?

    tak, jak sie kupi czarodziejską kulę i ona podpowie co to za niebieski ekran

  • 3. Data: 2010-06-10 12:34:42
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    Użytkownik "ApanasBudriszko" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > tak, jak sie kupi czarodziejską kulę i ona podpowie co to za niebieski
    > ekran

    W czasie instalacji windowsa Xp komputer wywala niebieski ekran ("ekran
    śmierci") oraz komunikat w rodzaju że wystąpił błąd 0x000 i jeżeli ten ekran
    pojawi się ponownie nalezy wyłączyć komputer aby nie uległ uszkodzeniu. Nie
    jest to ekran instalatora windows.

  • 4. Data: 2010-06-10 13:15:52
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 10-06-2010 o 14:34:42 krzysztof posłuszny <w...@w...pl>
    napisał(a):

    > W czasie instalacji windowsa Xp komputer wywala niebieski ekran ("ekran
    > śmierci") oraz komunikat w rodzaju że wystąpił błąd 0x000

    Tu zjadłeś najważniejsze cyferki.
    I nie "komunikat w rodzaju" tylko dokładnie to co jest wypisane wielkimi
    literami.
    No i po którym resecie ten ekran się pojawia.

    --
    Brak sygnaturki.

  • 5. Data: 2010-06-10 14:59:36
    Od: ApanasBudriszko <c...@g...pl>

    W dniu 2010-06-10 14:34, krzysztof posłuszny pisze:

    > W czasie instalacji windowsa Xp komputer wywala niebieski ekran ("ekran
    > śmierci") oraz komunikat w rodzaju że wystąpił błąd 0x000

    coś czuja że błąd to się czai miedzy monitorem a oparciem fotela .... :-)

  • 6. Data: 2010-06-10 15:18:54
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    > coś czuja że błąd to się czai miedzy monitorem a oparciem fotela .... :-)

    Obyś miał rację:)
    --
    kp

  • 7. Data: 2010-06-11 22:29:51
    Od: MAR <M...@s...org>

    On Thu, 10 Jun 2010 13:35:23 +0200, krzysztof posłuszny wrote:

    > Witam. Mam sobie taki dysk Maxtor 80 Gb na którym da się zainstalować
    > windows milenium natomiat za cholerę nie da się zainstalować windowsa Xp i
    > późniejszych windowsow.

    Na samym dysku nie da się zainstalować żadnego systemu. Potrzebujesz
    jeszcze do tego komputera.

    >Z początku wszystko przebiega tak jak powinno a
    > potem niebieski ekran i tak w koło macieju. Wie może ktoś co jest przyczyną
    > tego stanu rzeczy?

    Komputer?

    >I czy ten dysk można jeszcze jakoś uratować?

    A jaki sposób ograniczyłeś możliwe przyczyny do tego dysku ?