  • 1. Data: 2010-06-10 00:57:36
    Temat: Budżetowy NAS
    Od: Kuba <q...@o...pl>

    Witam Grupę,

    Stoję przed koniecznością zakupu dysku sieciowego; myślałem wcześniej o
    zwykłym zewnętrznym HDD, ale jednak RAID1 ma swoje zalety...

    Przeznaczeniem podstawowym będzie:
    - regularny backup mojej korespondencji (skrzynka ma prawie 6 giga i
    ciągle rośnie) oraz kluczowych plikow (kolejnych parę giga).

    Dodatkowo, choć to sprawa wtórna:
    - składowanie muzyczki przygrywającej w tle
    - trochę filmów aktualnie "na tapecie"
    - moooże klient bittorrent, uzupełniający powyższe ;)

    I tutaj zwracam się do Szanownej Grupy z prośbą o sugestie.

    Widziałem na formu openlinksys opis 8level NAS-200R, ale zawsze warto
    sięgnąć po kolejne opinie - warte toto cokolwiek?
    Co innego warto kupić?
    2 HDD całkowicie wystarczą, szczególnie szybkie też być nie musi,
    "setka" wystarczy.

    Pozdrawiam,
    Kuba

  • 2. Data: 2010-06-10 04:55:45
    Temat: Re: Budżetowy NAS
    Od: Michal Kawecki <k...@o...px>

    Dnia Thu, 10 Jun 2010 02:57:36 +0200, Kuba napisał(a):

> [...]
    > Co innego warto kupić?
    > 2 HDD całkowicie wystarczą, szczególnie szybkie też być nie musi,

    e-TRAYz Xtreamer
    http://www.xtreamer.net/etrayz/features.aspx
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/

  • 3. Data: 2010-06-10 13:05:51
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2010-06-10 06:55:45 niejaki Michal Kawecki napisał:

    > e-TRAYz Xtreamer
    > http://www.xtreamer.net/etrayz/features.aspx

    jeśli gigówka lan ci nie potrzebna kup se to:
    http://allegro.pl/item1065740397_linksys_nas200_nas_
    200_od_1_zl.html
    używam 3 lata - działa 24/7 i żadnych problemów

    --
    P0zdrawiam
    p0li p0li(at)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2010-06-10 14:52:04
    Od: zenek <z...@o...pl>

    Do qrwy nedzy nauczcie sie jezyka polskiego jak nie potraficie operowac
    angielskim.

    Powinno byc napisane nisko budzetowy jesli juz.

    Budget to w tlumaczenia zasob srodkow przeznaczonych na jakis cel

  • 5. Data: 2010-06-11 14:34:12
    Od: "jwzw" <j...@i...NOSPAM.pl>

    Użytkownik "zenek" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Do qrwy nedzy nauczcie sie jezyka polskiego jak nie potraficie
    > operowac angielskim.
    > Powinno byc napisane nisko budzetowy jesli juz.
    > Budget to w tlumaczenia zasob srodkow przeznaczonych na jakis cel

    Budget jest tak samo dobry jak Twoja qrwa i wszystkie wyrazy bez
    ogonków.

  • 6. Data: 2010-06-11 15:40:38
    Od: Norbert <n...@r...no>

    Dnia Fri, 11 Jun 2010 16:34:12 +0200, jwzw napisał(a):

    > Budget jest tak samo dobry jak Twoja qrwa i wszystkie wyrazy bez
    > ogonków.

    Szkoda, ze nie zrozumiales o co chodzilo zenkowi.

    --
    pozdrawiam
    Norbert

  • 7. Data: 2010-06-11 16:06:40
    Od: "jwzw" <j...@i...NOSPAM.pl>

    Użytkownik "Norbert" <n...@r...no> napisał w wiadomości
    > Szkoda, ze nie zrozumiales o co chodzilo zenkowi.

    Nie czepiam się tego o co mu chodziło, tylko jak to napisał.

  • 8. Data: 2010-06-11 16:13:27
    Od: "jwzw" <j...@i...NOSPAM.pl>

    Użytkownik "Norbert" <n...@r...no> napisał w wiadomości
    > Szkoda, ze nie zrozumiales o co chodzilo zenkowi.

    Nie czepiam się tego o co mu chodziło, tylko jak to napisał -
    specjalista od języka polskiego.

  • 9. Data: 2010-06-13 14:52:01
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik p0li napisał:

    > jeśli gigówka lan ci nie potrzebna kup se to:
    > http://allegro.pl/item1065740397_linksys_nas200_nas_
    200_od_1_zl.html
    > używam 3 lata - działa 24/7 i żadnych problemów

    Potwierdzam. Jedynie padl wiatraczek w srodku (zaczal warkotac) no to
    teraz mam zmodowanego NAS-a z dizym 12 cm wiatrakiem wysysajacym ze
    srodka :)

  • 10. Data: 2010-06-13 16:23:40
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    > Potwierdzam. Jedynie padl wiatraczek w srodku (zaczal warkotac) no to
    > teraz mam zmodowanego NAS-a z dizym 12 cm wiatrakiem wysysajacym ze
    > srodka :)

    Nie uzywalem NAS200, ale kiedy interesowalem sie tematem to ten sprzet
    uchodzil za wolny (kilka MB/s) i bardzo goracy.
    Cos sie zmienilo?

    Nie, nie robie tego na zlosc - po prostu z wyzej podanych powodow kiedys
    go odrzucilem i ciekaw jestem ze Wy jestescie tak zadowoleni.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327