  • 91. Data: 2009-01-26 15:07:34
    Temat: Re: Dynamika sceny>matrycy>odbitki
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > nie rozumiem tego co napisałeś,
    > mam zdjęcia, które sie nie drukują w "normalnym" labie,

    Pokash fotkie ;)

  • 92. Data: 2009-01-26 15:59:10
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

    > A o tym warunku nigdzie wcześniej nie było mowy ;-)

    hmm, a jaka cena za 10x15 jest dla Ciebie ok??
    rzuciłem okiem na cennik Kuby, u niego wychodzi ok 2,- przy ilości ok 100 szt.
    to jest tak ok 5 razy wiecej (nie 20, 30, 50 czy nawet 100% więcej, to jest 400%
    wiecej)
    myśle, że żaden klient nie zaakceptuje takiej ceny, dla mnie tez taka cena nie
    jest ok, wole ręcznie korygować te zdjecia

  • 93. Data: 2009-01-26 16:04:58
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > rzuciłem okiem na cennik Kuby, u niego wychodzi ok 2,- przy ilości ok
    > 100 szt. to jest tak ok 5 razy wiecej (nie 20, 30, 50 czy nawet 100%

    Ja nie robie pomniejszen 10x15cm.

    > myśle, że żaden klient nie zaakceptuje takiej ceny,

    Bys sie zdziwil :)

    > dla mnie tez taka
    > cena nie jest ok, wole ręcznie korygować te zdjecia

    A ja na Twoim miejscu wolalbym kupic drukarke
    za kilkaset zlotych, zrobic do niej profil za stowke
    i miec swietne fotki po jak sadze mniej niz 0.50zl/szt
    Na miejscu bez gonienia do labow.

    No ale kazdemu wg. smaku ;)

  • 94. Data: 2009-01-26 16:25:12
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-01-26 16:59:10 +0100, "Robert" <r...@u...com.pl> said:

    > hmm, a jaka cena za 10x15 jest dla Ciebie ok??

    Raczej żadna, bo to popierdółka odbitki w tak małym formacie. No może
    za 10 gr bym się skusił.

> [...]
    > myśle, że żaden klient nie zaakceptuje takiej ceny, dla mnie tez taka
    > cena nie jest ok, wole ręcznie korygować te zdjecia

    A to już pytanie, czy ktoś woli jakość, czy bylejakoś. Możliwości
    techniczne są, ale nie ma obowiązku z nich korzystać - można się
    nagimnastykować ręcznie, spędzić nad tym parę godzin (zupełnie
    darmowego własnego czasu) i cieszyć się odbitką za złocisza - to wolny
    kraj ;-)

    de Fresz

  • 95. Data: 2009-01-26 16:36:17
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > za kilkaset zlotych, zrobic do niej profil za stowke
    > i miec swietne fotki po jak sadze mniej niz 0.50zl/szt

    uwielbiam takich, co świetnie wiedzą, co by robili na moim miejscu,
    w tych 50 gr za sztuke wliczyłes amortyzację drukarki, czy sobie o tym
    zapomniałeś?

  • 96. Data: 2009-01-26 16:58:13
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > uwielbiam takich, co świetnie wiedzą, co by robili na moim miejscu,

    Skoro Ty nie wiesz, to pomagam jak umiem :)

    > w tych 50 gr za sztuke wliczyłes amortyzację drukarki, czy sobie o tym
    > zapomniałeś?

    Oczywiscie, ze wliczylem. Tak samo jak Ty doliczyles
    do ceny swoich odbitek z labu koszt straconego na
    majdrowanie i wycieczki dl labu czasu. Ze o zdartych
    butach nie wspomne.

  • 97. Data: 2009-01-26 17:10:57
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    > Skoro Ty nie wiesz, to pomagam jak umiem :)

    daruj sobie takie uwagi, zaczynasz być żenujacy,

    > Oczywiscie, ze wliczylem. Tak samo jak Ty doliczyles
    > do ceny swoich odbitek z labu koszt straconego na
    > majdrowanie i wycieczki dl labu czasu. Ze o zdartych
    > butach nie wspomne.

    czyli nie wliczyłes,
    i pozwól, że to ja będę decydowac o kosztach mojego wolnego i straconego czasu,
    wycieczek do labu i butów,
    jak na razie lepiej sobie radzę z liczeniem niż Ty,
    mój dojazd do labu i spowrotem to średnio 5,- zł, jesli załatwiam inne sprawy,
    to mniej (czyli ponad 100 w cenie drukarki)
    czas? lubie Kraków, chodzenie po centrum, nie jestem pracoholikiem, pozo tym
    drukowanie własnoręczne zdjęc tez zabiera czas, pewnie więcej niż wycieczka do
    labu, tego nie liczymy,
    buty - tuś się Kubus wygłupił, jesli buty kosztuja 300,- i używam je dwa lata,
    to ich amortyzacja na wycieczkę do labu to będzie jakieś 21 groszy,
    masz jakieś inne koszty do zaproponowania?

  • 98. Data: 2009-01-26 17:26:58
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > daruj sobie takie uwagi, zaczynasz być żenujacy,

    A potem ktos narzeka, ze tu pomagac nie chca :)

> [...]
    > dwa lata, to ich amortyzacja na wycieczkę do labu to będzie jakieś 21
    > groszy, masz jakieś inne koszty do zaproponowania?

    Ty bys nie poznal zartu nawet gdyby Cie w dupsko ogryzl, prawda? :)

  • 99. Data: 2009-01-26 18:39:12
    Od: "Robert" <r...@u...com.pl>

    > Ty bys nie poznal zartu nawet gdyby Cie w dupsko ogryzl, prawda? :)

    ech Kubuś, najpierw nieproszone i nietrafione dobre rady,
    teraz próbujesz to w zart obrócić,
    sorry za wyrażenie,
    ale coś loty obniżasz ;-)))

  • 100. Data: 2009-01-26 18:46:45
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > ech Kubuś, najpierw nieproszone i nietrafione dobre rady,
    > teraz próbujesz to w zart obrócić,
    > sorry za wyrażenie,
    > ale coś loty obniżasz ;-)))

    Dostosowuje do lokalnych warunkow pogodowych ;)