  • 71. Data: 2017-05-18 23:00:41
    Temat: Re: Dwumasy w benzyniakach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Diesli nie ale benzyny będą, diesle już dawno przestały się opłacać, a
    > teraz to już katastrofa, ropa droga, silniki o trwałości jak w
    > benzynie, do tego dodatkowe fitry z którymi jest problem i do
    > najnowszych trza lać jeszcze ad blue :) jak się skończy a zgasimy
    > silnik to już go nie odpalimy :( jeden typ tak podobna ma, ale nie
    > wiem jaki.

    Ale w dieslach tez nie potrzebne a jednak wkładają.
    Skąd przekonanie, że w benzynach nie beda chcieli równiez wykorzystać tego
    mechanizmu zeby dodatkowo zarobic?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 72. Data: 2017-05-19 06:36:39
    Temat: Re: Dwumasy . jeden silny rząd.
    Od: "Klimek8" <n...@s...pl>

    Użytkownik "re" <r...@r...invalid> napisał w wiadomości

    > Natomiast słusznym wydaje się, by rządy jednak wypracowywały jakieś
    > otwarte rozwiązania technologiczne. Jeśli nie umieją to nie są
    > społeczeństwu do niczego potrzebne.

    Rządy nic nie zrobią, bo są za słabe. Duża firma ponadnarodowa
    zawsze rozegra jeden rząd przeciw drugiemu.
    Tylko jeden silny rząd Unii Europejskie jest w stanie przeciwstawić się
    koncernom i załatwić coś w interesie konsumenta.

  • 73. Data: 2017-05-19 06:37:27
    Od: "Klimek8" <n...@s...pl>

    ps.com...

  • 74. Data: 2017-05-19 11:35:40
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 18.05.2017 20:59, Janusz pisze:

    > No nie do końca, auta tanieją bo są coraz oszczędniej budowane poza tym
    > normy emisji spalin powodują że muszą być lżejsze, stąd bloki aluminiowe
    > a nie żeliwne podobnie skrzynie biegów,

    A równocześnie modne są alufelgi, które od stalowych są cięższe. :)

    MJ

  • 75. Data: 2017-05-19 12:29:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michał Jankowski m...@f...edu.pl ...

    > A równocześnie modne są alufelgi, które od stalowych są cięższe. :)

    Bo to sa jakies bzdury z ta waga.
    Gdyby to było wazne to by nie dokładano miliona niepotrzebnych funkcji i
    czesci.
    Przykładowo master do 2010 roku jest lzejszy niz master po 2010 w nowej
    wersji.

    Silnik 2.0 w ducato pali zima litr wiecej niz latem.
    Rozwiazaniem jest osłona zimowa na chłodnice która sprawia ze tej róznicy
    prawie nie ma.
    Pytanie - przy milionie bezsensownych czesci, dlaczego takiej osłony
    zimowej nie zrobić automatycznej na przodzie? Jakis samozamykających się
    kratek? Koszt zaden a róznica w spalaniu dochodzaca do 15% to byłoby
    rzeczywiście coś zwiazanego z ekologia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo

  • 76. Data: 2017-05-19 18:03:42
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Mój kumpel zza biurka obok włożył w 5 letnią Astrę chyba z 10 tys w
    > ostatnim roku....

    To tak runęła po gwarancji, czy to szacunki z faktur których część
    płacił gwarant?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 77. Data: 2017-05-19 18:48:25
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-05-2017 o 18:03, Mateusz Bogusz pisze:

    > To tak runęła po gwarancji, czy to szacunki z faktur których część
    > płacił gwarant?

    Niestety sam płacił.
    Chyba za wszystko typowego co się dało: sprzęgło, dwumasa, turbina,
    wtryski, egr....
    Ceny ASO, silnik benzynowy TB.

  • 78. Data: 2017-05-19 22:34:21
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-05-18 o 22:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

    > Ale czytasz cały wątek?
    Może coś mi umnkneło ale generalnie tak :)

    > Toc od tego się zaczeło, ze w dieslach juz nie masz wyboru a w benzynach
    > nie bedziesz miał za chwile.

    I tak i nie, są jeszcze bardziej egzotyczni producenci choćby koreańscy
    którzy odstają trochę od najnowszych trendów, w końcu nikt nie
    powiedział że musimy kupować tylko niemieckie francuskie czy
    amerykańskie auta. Będzie trudniej ale da się, ja na ten przykład jeżdżę
    ładą kaliną, wielu ludzi podchodzi do mnie na parkinku i ze zdziwieniem
    pyta co to za auto, bo go zupełnie nie kojarzą :)

    --
    Pozdr
    Janusz

  • 79. Data: 2017-05-20 07:44:11
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 19-05-2017 o 22:34, Janusz pisze:

    > Może coś mi umnkneło ale generalnie tak :)

    > I tak i nie, są jeszcze bardziej egzotyczni producenci choćby koreańscy
    > którzy odstają trochę od najnowszych trendów,

    Możesz rozwinąć o co Ci chodzi?

  • 80. Data: 2017-05-20 13:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Janusz j...@o...pl ...

> [...]
    > ładą kaliną, wielu ludzi podchodzi do mnie na parkinku i ze zdziwieniem
    > pyta co to za auto, bo go zupełnie nie kojarzą :)

    No rzeczywiście niezla opcja - koreanska łada... ;-P

    A tak poważnie to co - koreanczycy nie wkładaja dwumasy do diesli?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,