eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyDwumasy w benzyniakachRe: Dwumasy w benzyniakach
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Dwumasy w benzyniakach
    Date: Fri, 19 May 2017 10:29:38 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 28
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <of3omt$6ch$1@node2.news.atman.pl> <of3r0e$eam$1@node1.news.atman.pl>
    <of44po$hns$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <of51b0$5rq$1@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <of6he6$png$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <of71af$8u6$1@node2.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <of9r69$fej$1@node1.news.atman.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <ofkqus$bug$1@node2.news.atman.pl> <ofme9c$quh$1@news.agh.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.35.121
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1495189778 23885 79.173.35.121 (19 May 2017 10:29:38
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 19 May 2017 10:29:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2605302
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Michał Jankowski m...@f...edu.pl ...

    >> No nie do końca, auta tanieją bo są coraz oszczędniej budowane poza tym
    >> normy emisji spalin powodują że muszą być lżejsze, stąd bloki aluminiowe
    >> a nie żeliwne podobnie skrzynie biegów,
    >
    > A równocześnie modne są alufelgi, które od stalowych są cięższe. :)
    >
    Bo to sa jakies bzdury z ta waga.
    Gdyby to było wazne to by nie dokładano miliona niepotrzebnych funkcji i
    czesci.
    Przykładowo master do 2010 roku jest lzejszy niz master po 2010 w nowej
    wersji.

    Silnik 2.0 w ducato pali zima litr wiecej niz latem.
    Rozwiazaniem jest osłona zimowa na chłodnice która sprawia ze tej róznicy
    prawie nie ma.
    Pytanie - przy milionie bezsensownych czesci, dlaczego takiej osłony
    zimowej nie zrobić automatycznej na przodzie? Jakis samozamykających się
    kratek? Koszt zaden a róznica w spalaniu dochodzaca do 15% to byłoby
    rzeczywiście coś zwiazanego z ekologia.


    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo
    milczysz." Nina Liedtke

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: