  • 21. Data: 2010-02-21 01:26:10
    Temat: Re: Dwie nowe promocje w Play
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Animka" <a...@t...nieja.wp.pl> napisał w wiadomości
    news:hlpvvr$hlm$1@node1.news.atman.pl...
    W dniu 2010-02-21 00:45, Piotr M pisze:

    >W Orange można sobie sprawdzić na stronie ile jeszcze pieniędzy zostało do
    >wykorzystania (z abonamentu). Zapłacę raz na miesiąc 55 zł i mam spokój.
    >(80 zł. mam jeszcze na swoim koncie w zapasie - z punktów Profit)

    No pewnie, po co placic 30 zl i zgarniac bonusy, jak mozna placic 55 zl i
    miec spokoj - a jak zabraknie, to zawsze sobie mozna jeszcze drugie 55 w
    miesiacu zaplacic a czasem i trzecie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 22. Data: 2010-02-21 01:31:07
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 19-02-2010 o 00:27:45 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > 30 minut za 6 zl - wazny 30 dni i w ciagu 30 dni mozna zakupic tylko raz;

    Ciekawe po co dali wpis w regulamin o wykluczaniu się tej promocji z
    promocją darmowego numeru skoro jego już nie ma.

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 23. Data: 2010-02-21 01:33:44
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    >Ciekawe po co dali wpis w regulamin o wykluczaniu się tej promocji z
    >promocją darmowego numeru skoro jego już nie ma.

    Ale niektorzy jeszcze korzystaja - np. ja na jednym numerze (poki co nie
    chce na nim aktywowac "Stanu") mam - i bede mial jeszzce przez 8 dni - te
    usluge aktywna.
    A czemu wykluczyli, to nie wiem.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 24. Data: 2010-02-21 02:14:45
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-21 02:26, SDD pisze:

    > No pewnie, po co placic 30 zl i zgarniac bonusy, jak mozna placic 55 zl i
    > miec spokoj - a jak zabraknie, to zawsze sobie mozna jeszcze drugie 55 w
    > miesiacu zaplacic a czasem i trzecie.

    To co mi proponujesz przy podpisywaniu następnej umowy (jakbym przeszła
    do Play'a), żeby miec te bonusy?

    --
    animka

  • 25. Data: 2010-02-21 11:36:40
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Dnia 20-02-2010 o 17:38:59 tl <t...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Pakiety ? Do tego trzeba własnej aktywności, a może to boli ? No i
    > bardziej
    > skomplikowane niż codzienna obsługa pilota.

    Poczekaj poczekaj. IMO jest w tym już trochę paranoi. Rozumiem pakiet
    minutowy, data i co tam jeszcze. OK. (...)
    Bo kiedy powiesz dość, pierniczę te 5 dodatkowych kont na których masz
    dodatkową promocyjną kasę na wybiórcze usługi a do tego 10 pakietów i to
    wszystko obsadzone w czasie. Napiszesz coś w Excelu aby to wszystko
    koordynować?
    Już nie pamiętam jaki op na prepaid stosował zbyt wiele promocji i sam już
    się w tym gubił.

    Mam "na wszelki wypadek" dwa numery w mBanku. Z powodu darmowego netu.
    Tam musze pilnować doładowań co 2 m-ce . W playu pilnuję ważności pakietów
    za 5 pln. Wiesz jak to robię ? Kalendarz googla . W momencie wykupienia
    usługi
    od razu wpisuję termin zakończenia w odpowiednim dniu , a kalendarz jest
    stroną
    startową opery. Oczywiscie nie musze tego robić ale chcę. A play daje mi
    odpowiednie zabawki.
    Ostatecznie nazwa sieci zobowiązuje do czegoś. No i na nikim nie wymusza
    obowiązku uczestnictwa
    w tej wspólnej zabawie. Nawet konto masz przez rok ważne.

  • 26. Data: 2010-02-21 11:40:28
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    On 2010-02-21 12:36, tl wrote:

    > Wiesz jak to robię ? Kalendarz googla . W momencie wykupienia
    > usługi
    > od razu wpisuję termin zakończenia w odpowiednim dniu , a kalendarz jest
    > stroną startową opery.

    Nie możesz po prostu ustawić powiadomień SMS, a w najgorszym przypadku
    email?

  • 27. Data: 2010-02-21 19:11:30
    Od: Błażej <z...@i...pl>

    A w telefonie kalendarza nie masz, albo alarmu?
    Pozdrawiam.
    Błażej

  • 28. Data: 2010-02-21 22:13:53
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    A czy Playu wciaz sa te darmowe smsy do wszystkich sieci po doladowaniu?
    TA

  • 29. Data: 2010-02-21 22:41:14
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    A czemu pytasz? Zajrzyj na www..

  • 30. Data: 2010-02-22 08:56:03
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Błażej" <z...@i...pl> napisał w wiadomości
    >A w telefonie kalendarza nie masz, albo alarmu?

    Jestem bardziej komputerowy. Telefon do dzwonienia i sprawdzania wiadomości.
    Kalendarza googla nie mam możliwości przeoczenia. Bez alarmu.