  • 1. Data: 2010-02-18 12:39:18
    Temat: Windows Phone 7 series
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    "Applications that were made for Windows Mobile 6 are compatible with
    Windows Phone 7 Series. The interface of the new mobile operating system
    has been changed though, so the user interface for these applications will
    have to be changed as well."

    http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=634
    048

    czyli dokładnie jak przewidywałem - jedynie aplikacje korzystające i/lub
    współdziałające z UI systemu będą wymagały pewnych zmian i
    przekompilowania. Aplikacje nie korzystające z UI (jak wspomniany już
    TomTom) bedą działały "z marszu".
    To znaczy, że liczba oprogramowania dla WP7 nie będzie znacząco niższa,
    programy wymagające poprawek pojawią się wystarczająco szybko, być może
    jeszcze nawet przed oficjalną dostępnością systemu. Podobna sytuacja (choć
    nie na taką skalę) istniała już przy przejściu z PocketPC 2000 na PocketPC
    2002 oraz później z PocketPC 2003 na WM2003 i (juz w mniejszej skali) z
    WM2003 na WM5 a nawet później na WM6.
    Nie wspominając o dużej potrzebie przystosowania UI programów do
    "palcowości" WM6.5.3

    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak
    "Nokia ktorej wyciekaja pieniadze" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 2. Data: 2010-02-18 13:04:34
    Temat: Re: Windows Phone 7 series
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:
> [...]
    > has been changed though, so the user interface for these applications will

    Ale zrodlo kaprawe. Co bedzie to sie okaze za rok.... moze na czas
    targow zrobili UI na jadrze 6.5 w koncu publika nie zajrzy dalej.

> [...]
    > WM2003 na WM5 a nawet później na WM6.
    > Nie wspominając o dużej potrzebie przystosowania UI programów do

    To oznacza ze cale jadro i system dalej jest do bani
    pudrowanie trupa ?

  • 3. Data: 2010-02-20 17:43:06
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:
> [...]
    > współdziałające z UI systemu będą wymagały pewnych zmian i
    > przekompilowania. Aplikacje nie korzystające z UI (jak wspomniany już

    Baju baju.... pomarzyć dobra rzecz. Tylko dlaczego nawołujesz ludzi by
    poszli na dno z twoim Tajtanikiem,

  • 4. Data: 2010-02-22 11:11:52
    Od: FD <f...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Baju baju.... pomarzyć dobra rzecz. Tylko dlaczego nawołujesz ludzi by
    > poszli na dno z twoim Tajtanikiem,

    mowił Ci juz ktos ze jestes porabany ??

  • 5. Data: 2010-02-22 11:27:29
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    FD pisze:

    > mowił Ci juz ktos ze jestes porabany ??

    Zapamietaj sobie ZADNA z obecnych aplikacji nie zadziala w
    Windows Phone 7 Series, gdyż ten ma nowe API, o tym
    iz zadnych nakladek na UI czyli bye bye Sense.

  • 6. Data: 2010-02-22 13:03:10
    Od: FD <f...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    <ziewa>

    a jak tam zona.. .dzieci...
    masz w ogole jakies zycie, jakies hobby ?
    czy tylko obsesje?

  • 7. Data: 2010-02-23 07:03:05
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    FD pisze:
    > Jan Strybyszewski pisze:
    >
    > <ziewa>
    >
    > a jak tam zona.. .dzieci...

    Dziekuje za pozdrowienia

    > masz w ogole jakies zycie, jakies hobby ?

    Zbieram monetki :)