  • 1. Data: 2010-02-18 23:28:48
    Temat: Play Fresh z numerem stacjonarnym
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    http://www.blogplay.eu/2010/02/18/222-990-999/

  • 2. Data: 2010-02-18 23:48:38
    Temat: Re: Play Fresh z numerem stacjonarnym
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    news:hlkifh$90n$1@news.onet.pl...
    > http://www.blogplay.eu/2010/02/18/222-990-999/
    A tu link do rzeczonej aukcji:
    http://www.allegro.pl/item918446907_mega_zloto_222_9
    90_999_play_fresh_lub_biznes.html

    Cziekawe, czy ktos z P4 uprawia partyzantke, czy tez moze jest to przeciek
    nowej uslugi typu "Play Numer Stacjonarny" - jak analogiczna usluga Ery, z
    tym, ze w przeciwnienstwie do PTC, w Play bedzi emozna stacjonarny dopiac do
    prepaida.
    To by byl prawdziwy nokaut - nie tylko dla innych operatorow, ale takze dla
    wlasnej uslugi "Play Domowy" (czy jak jej tam).

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2010-02-19 06:04:29
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 19-02-2010 o 00:48:38 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > nowej uslugi typu "Play Numer Stacjonarny" - jak analogiczna usluga Ery,
    > tym, ze w przeciwnienstwie do PTC, w Play bedzi emozna stacjonarny

    To byłoby ciekawe ale czy aż takie potrzebne?. W biznesówce owszem,
    stacjonarny na prepaid :) Ogólnie IMO to jakieś ostatnie podrygi
    "telefonów (numerów) stacjonarnych" po co to komu jeszcze? Już nie istotne
    jest kiedy do kogoś dzwonimy jaki ma prefiks.. Orange, Play, Szczeciński
    czy Krakowski..

    BTW
    Jak ktoś się upierał się o podanie numeru stacjonarnego to pytam się z
    jakiej strefy numeracyjnej chce i czy na pewno z polski :)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 4. Data: 2010-02-19 10:11:50
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    Dnia 19-02-2010 o 00:48:38 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    >To byłoby ciekawe ale czy aż takie potrzebne?. W biznesówce owszem,
    >stacjonarny na prepaid :) Ogólnie IMO to jakieś ostatnie podrygi

    Jak moge do kogos zadzwonic na komorke (nieplayowa) za 29 gr czy na
    stacjonarny za 5 gr to jest to dla mnie istotne.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2010-02-19 11:00:43
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 19-02-2010 o 11:11:50 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > Jak moge do kogos zadzwonic na komorke (nieplayowa) za 29 gr czy na
    > stacjonarny za 5 gr to jest to dla mnie istotne.

    Nie no, pewnie. Ale to takie ostatnie podrygi.
    A co jak wprowadzą możliwość transferowania numerów całkowicie bez
    ograniczeń?

    Ostatnie podrygi dlatego że taka kolej rzeczy. Niedługo rozmowy głosowe
    będą tak tanie (darmowe) i tak naturalne i oczywiste, że nikt nie będzie
    patrzył na jakieś numery, prefiksy, pakiety minut i inne kretyństwa.

    A co do oferty.
    To będzie taki prezent od Playa dla innych.
    Macie do nas drożej to dzwońcie na komórki stacjonarne ;P
    (gdyby wprowadzili bez limitu nadajnikowego to by było)

  • 6. Data: 2010-02-19 11:02:58
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    >będą tak tanie (darmowe) i tak naturalne i oczywiste, że nikt nie będzie
    >patrzył na jakieś numery, prefiksy, pakiety minut i inne kretyństwa.

    No - dokladnie.
    Kiedy zniknie zroznicowanie taryfowe, to oczywiscie nie bedzie juz problemu.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2010-02-20 12:52:46
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

    > No - dokladnie.
    > Kiedy zniknie zroznicowanie taryfowe, to oczywiscie nie bedzie juz
    > problemu.

    Róznica między stacjonarnym i komórkowym zniknie gdy MTR będzie równy FTR
    czyli gdy
    obydwa wyznaczniki będą równe zero. Jak w USA . Będziemy płacili jedynie za
    skorzystanie z
    sieci własnego operatora.

  • 8. Data: 2010-02-20 13:41:57
    Od: Virck <v...@v...net>

    tl wrote:
> [...]
    > czyli gdy
    > obydwa wyznaczniki będą równe zero. Jak w USA . Będziemy płacili jedynie za

    W USA placimy za chocby juz sama inicjacje polaczenie
    przychodzacego...Nie ma tez podzialu sekundowego...Kasuja od razu np. w
    pre-paid za pelna minute i to mozesz telefonu nie odbierac...sam
    dzwoniacy dzwonek w telefonie juz bedzie taryfikowany....Ale kto sie tym
    przejmuje? Ja osobiscie w T-Mobile mam na $39 3000 min miesiecznie....

  • 9. Data: 2010-02-20 13:50:34
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 20-02-2010 o 14:41:57 Virck <v...@v...net> napisał(a):

    > Kasuja od razu np. w pre-paid za pelna minute i to mozesz telefonu nie
    > odbierac...sam dzwoniacy dzwonek w telefonie juz bedzie taryfikowany

    Eee, niemożliwe, jak może być sam dzwoniący dzwonek taryfikowany..

  • 10. Data: 2010-02-20 14:16:00
    Od: Virck <v...@v...net>

    Piotr M wrote:

    > Eee, niemożliwe, jak może być sam dzwoniący dzwonek taryfikowany..

    Taryfikuja juz za sama inicjacje polaczenia...Mozesz wykrecic numer,
    jeden sygnal i juz kasa pobrana z konta....Za sms-y przychodzace 5
    centow....-;)))