  • 11. Data: 2010-02-20 13:55:45
    Temat: Re: Dwie nowe promocje w Play
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 20-02-2010 o 14:13:58 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > Ladujesz 5 zl, chowasz karte do szuflady i po 364 dniach nadal masz te 5
    > zl na koncie i nadal mozesz dzwonic.

    I to jest najlepsza lokata kapitału. Po upływie roku o ile więcej minut
    będzie można wygadać za te 5zł.. ;)

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 12. Data: 2010-02-20 14:23:36
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    > Czujesz OGROMNA roznice?

    Chodzi mi, żeby od razu była jasna stawka, a nie pilnowanie ilości pakietów itp.
    Skoro na stanie konta mam te 30zł to czym się różni od tego z doładowania?
    Wciskanie ludzi kitu - doładuj i aktywuj. Kiedyś heyah reklamowała się, że
    wszystkie stawki są jasne, a skończyła tak jak reszta sieci.

  • 13. Data: 2010-02-20 14:30:20
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Chodzi mi, żeby od razu była jasna stawka, a nie pilnowanie ilości
    > pakietów itp.

    masz jasna stawke.
    29 gr za minute do wszystkich krajowych sieci (w tym do Playa i Cyfrowego
    Polsatu).
    9 gr za SMSa
    19 gr za MMSa
    12 gr. za 100 kB

    Nie rozumiem gdzie widzisz problem.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 14. Data: 2010-02-20 16:38:59
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > Użytkownik "qwerty" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > masz jasna stawke.
    > 29 gr za minute do wszystkich krajowych sieci (w tym do Playa i Cyfrowego
    > Polsatu).
    > 9 gr za SMSa
    > 19 gr za MMSa
    > 12 gr. za 100 kB
    >
    > Nie rozumiem gdzie widzisz problem.

    Ludzie boją się uaktywniania umysłu. Wolą np. jeździć znanymi trasami a jak
    już mają zmienić swoje nawyki to tylko przy
    pomocy nawigacji która powie gdzie jechać. Płacić abonament bo operator
    pomyśli za nich i powie ile mają minut.
    Pakiety ? Do tego trzeba własnej aktywności, a może to boli ? No i bardziej
    skomplikowane niż codzienna obsługa pilota.

  • 15. Data: 2010-02-20 22:38:10
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 20-02-2010 o 17:38:59 tl <t...@p...gazeta.pl> napisał(a):

    > Pakiety ? Do tego trzeba własnej aktywności, a może to boli ? No i
    > bardziej
    > skomplikowane niż codzienna obsługa pilota.

    Poczekaj poczekaj. IMO jest w tym już trochę paranoi. Rozumiem pakiet
    minutowy, data i co tam jeszcze. OK.

    Ale też takie pakiety powinny być bezterminowe. Bo to już robi głupotę
    pewną tak samo jak termin na wychodzące. Patrzysz a tu 3 dni tylko jeszcze
    a zostało Ci tyle i tyle. Robisz coś na siłę i to jest już pewna paranoja
    mała. Wystarczyłoby patrzeć tylko ile jeszcze zostało czegoś a nie jeszcze
    w stosunku do czasu. Kontrola ilościowa a nie ilościowa i czasowa. Co to
    serki homogenizowane co jak zjesz całą paletkę promocyjną co kupiłeś to
    już nie będziesz miał, ale jak się nie wyrobisz w terminie przydatności to
    też już nie będziesz miał?

    A już większą paranoją jest jakaś promocyjna dodatkowa kasa na pewne
    wybiórcze usługi. Kupowanie kasy za kasę? To całkowita już paranoja.
    Pytanie gdzie jest koniec tego? W paranoi nie ma.

    Ja wiem, że to wszystko jest logiczne z punktu widzenia operatora, ma swój
    cel itd. Ale z punktu widzenia użytkownika zaczyna być przesadzone.

    Bo kiedy powiesz dość, pierniczę te 5 dodatkowych kont na których masz
    dodatkową promocyjną kasę na wybiórcze usługi a do tego 10 pakietów i to
    wszystko obsadzone w czasie. Napiszesz coś w Excelu aby to wszystko
    koordynować?

    Już nie pamiętam jaki op na prepaid stosował zbyt wiele promocji i sam już
    się w tym gubił.

  • 16. Data: 2010-02-20 23:01:50
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości

> [...]

    >a zostało Ci tyle i tyle. Robisz coś na siłę i to jest już pewna paranoja

    Zawsze mozna zapomniec o tym, ze sa pakiety i jechac na stawce podstawowej.
    Pakierty terminowe mozna przedluzac - oczywiscie trzeba pilnowac i nie za
    darmo.
    .
    Ja to po prostu traktuje, jako premiowanie wiedzy. Ja wiem, interesuje sie,
    sledze strony, promocje, terminy, itp. i za to rozmawiam taniej. Miedzy
    innymi dzieki temu, ze calkiem spora czesc uzytkownikow nie wie, i nie
    interesuje sie i przeplaca operatorowi (w taki czy inny sposob), ktory
    zyskuje dzieki temu srodki na jeszcze wieksze premiowanie mojej wiedzy.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 17. Data: 2010-02-20 23:12:22
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 21-02-2010 o 00:01:50 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > Ja to po prostu traktuje, jako premiowanie wiedzy. Ja wiem, interesuje
    > sie, sledze strony, promocje, terminy, itp.

    Mam nadzieję że nie wylepiasz ścian tak jak w Pięknym Umyśle ;)

    > zyskuje dzieki temu srodki na jeszcze wieksze premiowanie mojej wiedzy.

    To Opy normalnie powinny już swoje uczelnie otwierać wraz z nowym
    kierunkami.. ;)

    Ja dalej twierdzę że jest to w pewien sposób "wymuszania", taka narkomania
    :)
    Czy kiedy pilnowałeś terminu na wychodzące to też z czystego
    zainteresowania i pasji? Szkoda ze Play pozbawił tej pasji wielu
    użytkowników. Mało tego, nawet ustawowo pozbawia się pasji użytkowników.

  • 18. Data: 2010-02-20 23:23:50
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Dnia 21-02-2010 o 00:01:50 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    >Ja dalej twierdzę że jest to w pewien sposób "wymuszania", taka narkomania
    :)

    Zawsze mozna przejsc na abo.
    Tam jest zazwyczaj mniej pakietow.- mila konsultantka wyliczy Ci, ze
    potrzebujesz np. 100 minut, a za kazda nastepna placisz w porownaniu z
    prepaidem jak za zboze.
    Termin na wychodzace sie nie skonczy - a jak uruchomisz polecenie zaplaty,
    to juz Cie doja calkiem bezstresowo. Mozesz sie zajac wylacznie zarabianiem
    kasy i po prostu potrzeba gdzies zadzwonic, to dzwonisz.
    Po prostu ten narkotyk, o ktorym piszesz, w abo dostajesz w postaci
    kroplowki.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 19. Data: 2010-02-20 23:45:25
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 21-02-2010 o 00:23:50 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > Zawsze mozna przejsc na abo.

    No wiem wiem. Też podzielam z Tobą poczucie konika gsmowego :) Nie mówię
    że nie jest to jakaś czysta postać. Ale po części jest to wymuszone przez
    opów. To tak jak min robienie zakupów w PRLu. Jakim człowiek musiał być
    spryciarzem a niekiedy "cwaniakiem" aby coś normalnie pożyć..

    Opy robią taki PRL :)
    Wiadomo, nie musisz, możesz mieć abonament, ale jak chcesz pożyć to musisz
    :) mieć tego konika czy łeb na karku, czy nie wiem co jeszcze.
    Ale wiadomo też że, nie myślisz nie masz..

    Tylko dlaczego jak z czasem Opy robią nam miłą niespodziankę to dlatego
    abyśmy przestali myśleć?

    > Po prostu ten narkotyk, o ktorym piszesz, w abo dostajesz w postaci
    > kroplowki.

    Kiedyś dawno temu, dla mnie abo to była zagłada. Cały czas po prostu
    chodziłem nawalony. Od tej kroplówki. Trzeźwienie przychodziło z kopertą w
    ręku :) Teraz nie lubię abonamentu min z powodu nagłego szoku fakturowego.
    Wolę wydawać tyle samo (może i więcej) ale dawkowo. Ponoć to się bierze z
    biedy :)

  • 20. Data: 2010-02-21 00:53:47
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-21 00:45, Piotr M pisze:

> [...]
    > Wolę wydawać tyle samo (może i więcej) ale dawkowo. Ponoć to się bierze z

    W Orange można sobie sprawdzić na stronie ile jeszcze pieniędzy zostało
    do wykorzystania (z abonamentu). Zapłacę raz na miesiąc 55 zł i mam spokój.
    (80 zł. mam jeszcze na swoim koncie w zapasie - z punktów Profit)

    --
    animka