  • 1. Data: 2010-02-18 23:27:45
    Temat: Dwie nowe promocje w Play
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Jak widze - nie bylo jeszcze.
    Otoz Play wprowadzil dwie nowe promocje:
    30 minut za 6 zl - wazny 30 dni i w ciagu 30 dni mozna zakupic tylko raz;
    minuty sa tego samego rodzaju, co minuty za drugie 30 zl w "Programie
    Doladowan", kimuluja sie z nimi i jedne drugimi się przedluzaja.

    Wlaczenie: *111*62*1#
    Sprawdzenei minut *104#

    Druga promocja - jeszcze lepsza:
    15 zl za 10 zl.
    Za 10 zl wykupuje sie 15 zl na dodatkowym koncie, jest to to samo konto, na
    ktore dostaje sie kasa z bonusa przenosinowego, 10% bonusa przy doladowaniu
    ze strony oraz 20 zl za trzecie doladowanie 30 zl w "Programie Doladowan".
    Kasa wazna jest 30 dni, moze byc przedluzana i kumulowana z kasa z promocji,
    o ktorych wspomnialem w poprzednim zdaniu.
    Z pakietu mozna skorzystac tylko jednorazowo w okresie trwania promocji.

    Wlaczenie: *111*63*1#
    Sprawdzenei stanu premiowych zlotowek : *101#

    Zrodlo: http://www.blogplay.eu/2010/02/17/dwie-nowe-promocje
    -we-freshu/

    Pozdrawiam
    SDD

  • 2. Data: 2010-02-19 05:53:33
    Temat: Re: Dwie nowe promocje w Play
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 19-02-2010 o 00:27:45 SDD <s...@t...pl> napisał(a):

    > 30 minut za 6 zl - wazny 30 dni i w ciagu 30 dni mozna zakupic tylko raz;
    > minuty sa tego samego rodzaju, co minuty za drugie 30 zl w "Programie
    > Doladowan", kimuluja sie z nimi i jedne drugimi się przedluzaja.

    Czyli do wszystkich?

    > 15 zl za 10 zl.
    > Za 10 zl wykupuje sie 15 zl na dodatkowym koncie, jest to to samo konto,
    > na
    > ktore dostaje sie kasa z bonusa przenosinowego

    A za ta kasę można np wykupić to pierwsze.
    Na wszystko można przeznaczyć tą (bonusową/promocyjną) kasę?
    Nie pamiętam już..

    > Z pakietu mozna skorzystac tylko jednorazowo w okresie trwania promocji.

    I bardzo dobrze bo to już powoli jest wariactwo, normalni ludzie tego
    wszystkiego nie załapią lub nie wytrzymają ;P

    Kupować kasę za kasę?
    To już muszą być jakieś machloje księgowe :) No bo co?

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 3. Data: 2010-02-19 07:16:32
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...pl> napisał w wiadomości grup
    > Wlaczenie: *111*63*1#
    > Sprawdzenei stanu premiowych zlotowek : *101#
    >
    > Zrodlo: http://www.blogplay.eu/2010/02/17/dwie-nowe-promocje
    -we-freshu/

    Kurcze, play zaczyna robić tak samo jak inni operatorzy: pakiety, promocje,
    aktywacje itp. Najpierw sim ważny przez rok, a teraz, aby skorzystać z promocji
    trzeba doładowywać za określoną kwotę. :(

  • 4. Data: 2010-02-19 09:02:19
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    qwerty rzecze:

    > Kurcze, play zaczyna robić tak samo jak inni operatorzy: pakiety,
    > promocje, aktywacje itp. Najpierw sim ważny przez rok, a teraz, aby
    > skorzystać z promocji trzeba doładowywać za określoną kwotę. :(

    Trochę tak, ale zauważ, że masz wybór :-)

    Dla mało dzwoniących: ważność rok, cennikowa stawka za połączenia.
    Dla dużo dzwoniących- tańsze połączenia poza sieć, dla bardzo
    dużo dzwoniących- darmowe w sieci itp. Ceny, jak to powinno być
    w hurcie, niższe.

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 5. Data: 2010-02-19 20:27:14
    Od: W <a...@o...pl>

    Piotr M wystukał, co następuje:

> [...]
    > wszystkiego nie załapią lub nie wytrzymają ;P
    >
    > Kupować kasę za kasę?
    > To już muszą być jakieś machloje księgowe :) No bo co?

    Akurat środki promocyjne mają ograniczone działanie (voice+sms w play, do w3
    i stacjonarne; wykluczone są: data, sms premium, rozmowy/sms zagraniczne)

    Czyli w sumie masz wybór czego bardziej potzrebujesz ;)

  • 6. Data: 2010-02-20 12:55:48
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]

    A za ta kasę można np wykupić to pierwsze.
    Na wszystko można przeznaczyć tą (bonusową/promocyjną) kasę?

    -----------------------

    Nie, nie kupisz pakietów. Tylko rozmowy bezpośrednio taryfikowane.

  • 7. Data: 2010-02-20 12:59:52
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > A za ta kasę można np wykupić to pierwsze.
    > Na wszystko można przeznaczyć tą (bonusową/promocyjną) kasę?

    No nie mozna.
    Za ta kase mozna zrobic doklanie to samo, co za 20 zl z programu doladowan,
    bonusa przenosinowego, bonusa starterowego czy bonusa za doladowanie.
    Tylko krajowe placzenia glosowe, MMSy i - chyba -SMSy

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2010-02-20 13:02:08
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

> [...]
    > promocje, aktywacje itp. Najpierw sim ważny przez rok, a teraz, aby
    > skorzystać z promocji trzeba doładowywać za określoną kwotę. :(

    Nie zgodzę się z Tobą. Inni wprowadzają pakiety, promocje po to aby nie
    obniżać dotychczasowych dochodów.
    Dzieki nim osiągasz stawkę 29 gr. Play , w moim widzeniu ich sposobów
    działania, wprowadza delikatnie obniżki
    badając rynek jaki ekonomiczny skutek przyniesie wprowadzenie takiej ceny.
    Play stara się balansować w pobliżu zerowego bilansu. A przy okazji
    wykorzystuje to marketingowo.

  • 9. Data: 2010-02-20 13:11:51
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > Kurcze, play zaczyna robić tak samo jak inni operatorzy: pakiety,
    > promocje, aktywacje itp. Najpierw sim ważny przez rok, a teraz, aby
    > skorzystać z promocji trzeba doładowywać za określoną kwotę. :(

    A to, Ty bys chcial, zeby z promocji korzystac doladowujac tylko 5 zl na rok
    i miec za darmo do wszystkich sieci i jeszcze dostawac od Playa przelewem na
    konto tak z tysiac zl co miesiac, tak? I do tego dwa razy w roku wczasy na
    Kostaryce tez na koszt P4. Wszystko za te 5 zl.
    No nie wiem, ale takich rzeczy, to chyba w Erze nawet nie ma.

    Pamietaj. Tu nikt nie KAZE Ci doladowywac i korzystac z promocji.
    Ladujesz 5 zl, chowasz karte do szuflady i po 364 dniach nadal masz te 5 zl
    na koncie i nadal mozesz dzwonic.
    A takiego POPa czy NOGa doladujesz za 25 zl, a on juz po miesiacy grze morde
    o wiecej i jak nei doladujesz - kasa przepada.
    Czujesz OGROMNA roznice?

    Pozdrawiam
    SDD

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2010-02-20 13:13:58
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]

    Pamietaj. Tu nikt nie KAZE Ci doladowywac i korzystac z promocji.
    Ladujesz 5 zl, chowasz karte do szuflady i po 364 dniach nadal masz te 5 zl
    A takiego POPa czy NOGa doladujesz za 25 zl, a on juz po miesiacu drze morde
    o wiecej i jak nie doladujesz, to kasa przepada.
    Czujesz OGROMNA roznice?

    Pozdrawiam
    SDD