  • 1. Data: 2011-09-01 12:13:13
    Temat: Dualsim z nagrywaniem rozmów
    Od: Piotr <i...@a...pl>

    Witam
    Poszukuję do firmy telefonu, który obsługiwał dwie karty SIM
    jednocześnie oraz umożliwiał automatyczne nagrywanie rozmów.
    Idealny jak dla mnie byłby telefon z Symbianem i obsługą dualsim, ale
    nie znalazłem takiego.
    Ciekawa jest oferta LG - modele GX200/300/500, jest tam funkcja
    nagrywania ( na pewno w GX200 ), ale trzeba ją za każdym razem (
    połączeniem ) aktywować

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2011-09-01 12:27:17
    Temat: Re: Dualsim z nagrywaniem rozmów
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-09-01 14:13, Piotr pisze:
> [...]
    > Ciekawa jest oferta LG - modele GX200/300/500, jest tam funkcja
    > nagrywania ( na pewno w GX200 ), ale trzeba ją za każdym razem (

    a nie wygodniej (oszczednosc baterii) ustawic przekierowanie na jednym
    tel na drugi, jezeli sa w play to schodzi to ze stanu darmowego, ktory w
    play dla firm zaleznie od promocji jest za 0, 6 lub 10 zl .

    P.