  • 1. Data: 2011-09-01 12:40:09
    Temat: Trzeba zgubić, żeby ktoś się zainteresował ...
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    <http://www.orange.pl/kid,4001237793,id,4001408980,t
    itle,Apple-znowu-zgubilo-prototyp,article.html>

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 2. Data: 2011-09-01 13:14:44
    Temat: Re: Trzeba zgubić, żeby ktoś się zainteresował ...
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-01 14:40, Krystek pisze:
    > <http://www.orange.pl/kid,4001237793,id,4001408980,t
    itle,Apple-znowu-zgubilo-prototyp,article.html>

    pewnbie nie jest nowoscia dla fanbojow to:

    prototyp Apple posiadał zabezpieczenie lokalizujące,
    które wskazało na dom znajdujący się w dzielnicy Bernal Heights.

    ale widac, to dalej prototyp, nbo nie dziala (albo dziala nie wpelni),
    bo dalej czytamy:

    Wizytę we wspomnianym domu złożył przedstawiciel Apple, który
    zastać tam młodego człowieka który potwierdził, że w dniu
    zgubienia prototypu odwiedził Cava22, jednak nie posiada żadnych
    informacji o poszukiwanym urządzeniu. By poprzeć swoje słowa
    pozwolił policji na przeszukanie domu. Jak można się spodziewać
    - urządzenia tam nie było.

    Zaraz potem wyjdzie, ze ten prototyp odkupi samsung albo inna firma i
    stanowil dla nich natchnienie do wypuszczenia podobnego urzadzenia :-D

    :-D

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2011-09-01 13:23:34
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-09-01 15:14, AL pisze:
    > Zaraz potem wyjdzie, ze ten prototyp odkupi samsung albo inna firma

    A po cóż by mieli taki regres zaliczać?
    Apple już lata temu przestało być przedsiębiorstwem innowacyjnym i
    zaczęło być salonem mody.
    Jeszcze chwila a wkurwienie i rozczarowanie użytkowników ifona zacznie
    narastać tak jak obecnie doskwiera użytkownikom komputerów Apple.
    P.

  • 4. Data: 2011-09-01 13:33:01
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 01.09.2011 15:23, Pan Piskorz pisze:
    > tak jak obecnie doskwiera użytkownikom komputerów Apple.

    Rozwin, prosze, te mysl.

  • 5. Data: 2011-09-01 23:46:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j3o0g4$dca$1@inews.gazeta.pl...
    itle,Apple-znowu-zgubilo-prototyp,article.html>

    > pewnbie nie jest nowoscia dla fanbojow to:
    >
    > prototyp Apple posiadał zabezpieczenie lokalizujące,
    > które wskazało na dom znajdujący się w dzielnicy Bernal Heights.

    No nie jest nowością, dlaczego miało by być?
    Produkty z Androidem nie umożliwiają WŁAŚCICIELOWI telefonu
    odszukanie zguby i pokazanie ładnie na mapie gdzie się ona znajduje?

    Sam tego software używam. Kiedyś zgubiłem telefon i cały dzień
    nie mogłem go znaleźć. Próby dzwonienia do siebie nie skutkowały.
    Dzięki temu software znalazłem swój iPhone... pod siedzeniem
    w swoim aucie na parkingu przed domem :-) A co najlepsze szukałem
    go w aucie ale czarny telefon na czarnym dywaniku pod czarnym
    fotelem w nocy nie rzuca się specjalnie w oczy i gdyby nie ten software
    to pewnie długo bym telefonu szukał :-)

    Ten sam software umożliwia również zdalne wymazanie wszystkich
    newralgicznych informacji z telefonu (hasła, adresy, kontakty, itp)
    na wypadek dostania się telefonu z tajemnicami w niepowołane ręce.

    Jak się taki ficzerek nazywa w telefonach z systemem Android?
    Macie taki?

> [...]
    > informacji o poszukiwanym urządzeniu. By poprzeć swoje słowa
    > pozwolił policji na przeszukanie domu. Jak można się spodziewać

    Skąd wyciągasz wniosek że nie działa? Przecież telefon mógł być
    tam ostatnio zarejestrowany a zanim przedstawiciel Apple
    się w tym domu pojawił telefon mógł być wyłączony i potem
    ukryty gdzie indziej... Widać znalazca zorientował się lub ktoś
    mu powiedział że to ficzer każdy właściciel może sobie włączyć
    w telefonie i w porę telefon wyłączono.

    Snujecie takie straszne domysły a wyjaśnienie jest takie proste :-)

  • 6. Data: 2011-09-01 23:46:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Pan Piskorz" <p...@b...pl> wrote in message

> [...]
    > Jeszcze chwila a wkurwienie i rozczarowanie użytkowników ifona zacznie
    > narastać tak jak obecnie doskwiera użytkownikom komputerów Apple.

    Wkurwienie i rozczarowanie? Gdzie Ty widujesz takich użytkowników iPhone?

  • 7. Data: 2011-09-02 00:03:54
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-09-02 01:46, Pszemol pisze:
> [...]
    >
    > Skąd wyciągasz wniosek że nie działa? Przecież telefon mógł być
    > tam ostatnio zarejestrowany a zanim przedstawiciel Apple

    bo go nie zlalezli - czyli nie dziala (umisz czytac ze zrozumieniem?)

> [...]
    > w telefonie i w porę telefon wyłączono.
    >
    > Snujecie takie straszne domysły a wyjaśnienie jest takie proste :-)

    opowiadasz jakby to byla nowosc ;)

    ale w google jest roznica - mozesz zabronic serwisowi sledzenia Twojego
    telefonu (czego nie mozesz w ogryzku)
    a lokalizacje wlaczac na zadanie (z pominieciem serwisow google'a)
    I jest to aplikacja wbudowana przez producentaa telefonu lub
    zainstalowana z marketu przez usera.
    I nie musisz tego tu tak opisywac - bo to jest normalne w telefonach z
    androidem (podobnie jak geotagowanie zdjec z innego watku (ale jak ktos
    tylko pisze, ze uzywal tel. z androidem - patrzac na niego przez szybe w
    sklepie - to tak to wyglada) :)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 8. Data: 2011-09-02 00:19:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j3p6ha$t8$1@inews.gazeta.pl...
    itle,Apple-znowu-zgubilo-prototyp,article.html>

    > bo go nie zlalezli - czyli nie dziala (umisz czytac ze zrozumieniem?)

    A Ty umiesz rozumieć że telefon musi być WŁACZONY aby ta
    funkcja działała? Jak sobie wyobrażasz znalezienie WYŁACZONEGO
    telefonu drogą elektroniczną? A wyłączyć telefon każdy chyba umie...

    > opowiadasz jakby to byla nowosc ;)
    >
    > ale w google jest roznica - mozesz zabronic serwisowi sledzenia
    > Twojego telefonu (czego nie mozesz w ogryzku)

    Jak to nie mogę??? Cóż Ty takie bzdury opowiadasz?

    > a lokalizacje wlaczac na zadanie (z pominieciem serwisow google'a)
    > I jest to aplikacja wbudowana przez producentaa telefonu lub zainstalowana
    > z marketu przez usera.

    Dokładnie tak samo jak w iPhone.

    > I nie musisz tego tu tak opisywac - bo to jest normalne w telefonach z
    > androidem

    Jak się konkretnie to feature nazywa? Nazwa programu?

  • 9. Data: 2011-09-02 10:51:43
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

    W dniu 2011-09-02 01:46, Pszemol pisze:
    > Gdzie Ty widujesz takich użytkowników iPhone?

    Przeczytaj mój post raz jeszcze, potem swój, potem przemyśl zasadność
    pytania.
    P.

  • 10. Data: 2011-09-02 12:13:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Przeczytaj mój post raz jeszcze, potem swój, potem przemyśl zasadność
    > pytania.

    "Jeszcze chwila a wkurwienie i rozczarowanie
    użytkowników ifona zacznie narastać".
    Czyli interpretuję to że twierdzisz że już są rozczarowani i wkurwieni
    i to odczucie będzie narastać - jaki problem widzisz w moim pytaniu?