  • 1. Data: 2009-06-16 04:38:54
    Temat: Dual SIM a 3G?
    Od: "StGo" <s...@t...pl>

    Witam,
    mam pytanie, czy dizala komus Dual SIM w sieci 3G? Chodzi mi, czy ktos z
    Grupowiczow przeprowadzal wideorozmowe majac w telefonie Dual SIM? Ja majac
    sama karte moge, a z Dual SIM niestety nie :-(
    Pozdrawiam
    Stg

  • 2. Data: 2009-06-18 16:06:37
    Temat: Re: Dual SIM a 3G?
    Od: ztomasz <z...@o...pl>

    StGo pisze:
> [...]
    > Grupowiczow przeprowadzal wideorozmowe majac w telefonie Dual SIM? Ja majac
    > sama karte moge, a z Dual SIM niestety nie :-(

    Ja wprawdzie nie znam wszystkich telefonow jesli chodzi o dual ale
    wydaje mi sie ze nie obsluguja one 3G np. myphone i samsung (numerkow
    nie podam bo nie pamietam). A jaki konkretnie masz telefon?

    --

    Tomasz

    Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą
    transakcję:-) https://www.blue.pl/?idAgent=MzI3NDc=&idBanner=LTE=

  • 3. Data: 2009-06-19 05:48:10
    Od: "StGo" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ztomasz" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > --
    >
    > Tomasz
    >
    > Zarejestruj się i odbierz 2 zł na doładowanie oraz 3% zwrotu za każdą

    Mam telefon NOKIA, a w nim Adapter Dual-SIM.

    Pozdrawiam
    Stg