  • 1. Data: 2009-06-15 18:31:29
    Temat: dziwne zachowanie po przelozeniu sim
    Od: Clox <v...@v...ww>

    witam

    przelozylem karte sim simplusa
    z sony ericssonna do noki ktora nie ma simlocka

    probuje sie dodzwonic na ten sim w nokii ale pomimo ze sygnal idzie i
    widac kto dzwoni to jak podniosle sluchawke w noki to odrazu sie
    rozlacza a w telefonie z ktorego dzwonie slychac sygnal jak w
    centralkach telefonicznych z lat 80tych

    o co tu chodzi, jak sim jest w sony ericssonie to dodzwonic sie idzie
    normalnie

  • 2. Data: 2009-06-15 18:48:14
    Temat: Re: dziwne zachowanie po przelozeniu sim
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-06-15 20:31, Clox napisał:

> [...]
    > centralkach telefonicznych z lat 80tych
    >
    > o co tu chodzi, jak sim jest w sony ericssonie to dodzwonic sie idzie

    Nokia nie obsługuje "AOC"

    Przeczytaj dokładnie: http://www.simplus.pl/v.do?idx=805061
    Jak przełączysz to już nigdy dla tej karty SIM nie będzie można odczytać
    konta na wyświetlaczu tylko przez *100#

    http://media2.pl/telekomunikacja/6085-simplus:-bez-z
    lotowek-na-ekranie.html

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2009-06-15 20:13:57
    Od: Clox <v...@v...ww>

    Czarek pisze:

> [...]
    >
    > Przeczytaj dokładnie: http://www.simplus.pl/v.do?idx=805061
    > Jak przełączysz to już nigdy dla tej karty SIM nie będzie można odczytać

    nie rozumiem
    ja nie mam potrzeby odczytywania kredytu a jedynie chce zeby dzialalo
    tzn zeby sygnal dochodzil normalnie jak w innych markach a nie ze niby
    ok ale sygnal jest odbieram a polaczenie nie ma

  • 4. Data: 2009-06-15 20:17:48
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Clox" <v...@v...ww> napisał w wiadomości

> [...]
    > zeby sygnal dochodzil normalnie jak w innych markach a nie ze niby ok ale
    > sygnal jest odbieram a polaczenie nie ma

    Ty nie masz takiej potrzeby, ale ma ja widocznie elektronika karty i
    aparatu.
    Rozumiem, ze jestes w starej platformie? W takim razi eprzejdz na nowa i po
    klopocie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-06-15 20:18:57
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:h16a6c$hq2$1@atlantis.news.neostrada.pl, *Clox* wrote:

> [...]
    > tzn zeby sygnal dochodzil normalnie jak w innych markach a nie ze niby
    > ok ale sygnal jest odbieram a polaczenie nie ma

    Wklep ten kod z linku http://www.simplus.pl/v.do?idx=805061
    Zacznie dzialac z kazdym telefonem.
    (tylko nie placz pozniej ze stan konta z wyswietlacza znikl - jak ci to
    obojetne to olej tą uwage)

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 6. Data: 2009-06-15 20:24:12
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-06-15 22:13, Clox napisał:

> [...]
    > tzn zeby sygnal dochodzil normalnie jak w innych markach a nie ze niby
    > ok ale sygnal jest odbieram a polaczenie nie ma

    Nowsze Nokie i wiele innych telefonów (od 3-4 lat) nie obsługują tzw
    AOC i objawia się tak jak to piszesz (zrywanie połączenia po 2-3 sekundach)
    Z polskich sieci tylko Simplus, Sami i chyba MixPlus działał w oparciu o
    AOC. Obecnie wszystkie nowe karty SIM w tych sieciach mają już wyłączony
    AOC i działają na tzw "nowej platformie".
    Karty sim działające w trybie(?) AOC wyświetlały stan konta na ekranie.
    Musisz ten tryb wyłączyć aby karta działała w Twoim telefonie (i w
    każdym innym, nawet jakimś starszym też będzie działała nadal ale już
    stanu konta nie będzie nigdy na wyświetlaczu - wielu osobom to
    przeszkadzało)

    Wyłączasz AOC (przechodzisz na tzw "Nową platformę") kodem podanym pod
    tymi linkami, które podałem wcześniej

    --
    Cz.

  • 7. Data: 2009-06-15 21:03:37
    Od: Clox <v...@v...ww>

    Czarek pisze:

> [...]
    > przeszkadzało)
    >
    > Wyłączasz AOC (przechodzisz na tzw "Nową platformę") kodem podanym pod

    dzieki serdeczne juz jasniej :)

  • 8. Data: 2009-06-15 21:04:51
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Clox ni au koto ha itsumo tanosii

> [...]
    > centralkach telefonicznych z lat 80tych
    >
    > o co tu chodzi, jak sim jest w sony ericssonie to dodzwonic sie idzie

    Plus ogólnie jest do dupy. Też miałem takie kabarety.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 9. Data: 2009-06-15 21:10:26
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-06-15 23:04, ALEX Przekliniak napisał:

    > Plus ogólnie jest do dupy. Też miałem takie kabarety.

    Jeżeli ten powód podajesz jako przyczynę Twojej opinii to nawet Ci nie
    współczuję.
    Nie wiem komu AOC przeszkadzało, ogólnie było to fajne, że był stan
    konta na wyświetlaczu.

    --
    Cz.

  • 10. Data: 2009-06-15 21:50:23
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Czarek ni au koto ha itsumo tanosii

    > Jeżeli ten powód podajesz jako przyczynę Twojej opinii to nawet Ci nie
    > współczuję.

    Nie musisz, Plusa rzuciłem w cholerę parę lat temu i jest tylko lepiej.

    > Nie wiem komu AOC przeszkadzało, ogólnie było to fajne, że był stan
    > konta na wyświetlaczu.

    Często nieaktualny, ale był :-P

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D